Gå til innhold

Uke 36-jenter, noen symptomer enda??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt SINNSYKT ømme og vonde pupper siden søndag, de er varme og tunge (tyngre enn vanlig). Pleier faktisk ikke å gå så lenge med ømme pupper før mensen kommer, men test i dag var negativ. Har jo egentlig IKM på torsdag, i følge siste syklus (32 dager). Tør ikke å teste nå i helgen, da skal jeg prøve å glemme det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp....

Det kan nok høres ut som at jeg har alt, men jeg har masse murringer i magen da..Som alt annet.... Stikkinger litt ned i lysken, vondt i korsrygg, uvanlig trøtt, småkvalm, hetetokter og fryser sånn plutselig, var ikke helt heldig i butikken i stad, da jeg holdt på måtte sette meg ned..Ble skikkelig uvel.... Testet neg i dag.....og har ikm som deg...4 sept..:)

Jeg og har tenkt til prøve glemme teste i helgen..Men vi får se. ehh...

Masse lykke til til deg:)

Ahus?

Skrevet

Sååå slitsomt å late som om man ikke tenker på det :D Hehe

Men disse puppene altså... Har svaaake murringer jeg også, og har helt ekstrem sær luktesans :D

Skrevet

de puppene ja... jeg har også hatt MEGET ømme pupper. klarte nesten ikke klemme mannen min. en uke til IKM. men nå er de ikke så ømme lengre da.. bare hardeog tunge. skal det bety?? også har jeg fått sånne prikker på det mørke området. det har jeg aldri hatt før....

murrer i underlivet ja og vemmes av dv lukter. føler jeg har sterkere luktesans enn tidligere, eller bare mer følsom.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hei. Mine mens eller graviditetssympomer til nå er; unormalt store ømme bryster. Svimmel, småkvalm, veldig lenge og unormalt tissatreng, kvisete, mensmurringer over unormalt lang tid(over en uke), vondt i halebeinet og litt bekken, oppblåst(pruppetiprupp) og unormalt humørsyk...:)

Skrevet

Blir forresten Ullevål her hvis det blir Action:)

Skrevet

Må nesten melde meg inn her jeg og. Har ikm 5. sept, altså enda en hel uke til..har såå utrolig mange symptomer, at hvis jeg ikke er gravid nå så skjønner jeg ingenting. Hatt ømme pupper siden en dag etter el, men det pleier jeg alltid å ha så jeg ser ikke på det som noe tegn, puppene føles tunge og større (?) enn før også, i tillegg har jeg hatt masse svake mensmurringer i flere dager, vondt i korsryggen også, pleier ikke ha det før max en dag før ikm, er også små-uggen i magen, sulten og småkvalm om hverandre. Drakk et par kopper kaffe på jobb i dag og jeg ble kvalm av det, jeg som er så glad i kaffe! Også så vanvittig trøtt da, men det er heller ikke unormalt til meg og være, selv om jeg er mer trøtt enn vanlig føler jeg.

Med førstemann var det kvalmen på ikm dagen som kom som lyn fra klar himmel som gjorde at jeg forsto at noe var på gang. Alt dette er jo sikkert bare symptomer jeg innbiller meg, men det hadde vært flott om det er spire-symptomer også!

Skrevet

Veldig mange symptomer hos meg. Unormalt trøtt, sulten, kvalm, vonde og større pupper, og litt småkramper i magen av og til. Også har det skjedd no merkelig. Vi har en katt, og hun har aldri likt å ligge å sove på fanget mitt før. Men nå SKAL hun absolutt ligge nederst ved magen min eller oppå. Syns det er litt merkelig..:P Det samme gjorde hun når vi hadde besøk av ei gravid venninne. Har ikm på mandag.

Skrevet

Oi oi.. så spennende. Dyr har en tendens til å merke disse tingene :P

Krysser fingrene og håper masse masse!!!

merker i dag at jeg er litt uggen. ikke kvalm men klump i hasen lissom... skikkelig ubehagelig.

Skrevet

ja, er skikkelig merkelig. Siden katten vår er mest glad i mannen i huset. Vil egentlig helst ligge å sove på fanget hans. Men ikke nå lenger. Krysser fingrene for deg og=D Håper det er noe der. Kanskje du er heldig og er litt symptomfri=) Men allikevel gravid!

Skrevet

Syntes jeg har en del symptomer jeg da men. Livredd for at det bare er innbildning.... Men har murringer i magen, ille vondt i korsryggen i dag, hatt ømme bryster, men i dag så er de noe bedre kun tunge og harde, meget trøtt, humørsyk osv osv.... hehe.

Håper håper såååå ille!!

Skrevet

Jeg melder meg inn i "alle symptomer i verden" klubben.. Litt kvalm av og til, stikninger i puppene, mer utflod, ømfintlige tenner, stikninger i magen og øm i korsryggen.. Her er det ikm neste fredag, så det er jo på en måte leeenge til.. Har vært utrolig trøtt de siste dagene også, forresten:) Oj oj.Har bestemt meg: skal ikke teste før ikm denne gangen!!!! Skal ikke, skal ikke, ok kanskje hvis jeg bare syns jeg må::))

Skrevet

lykke til til alle dere som ikke skal teste før ikm, hihi...

Hilsen ei som kommer til å sprekke.....øhhh......ups....:)

hihi....

Skrevet

Er fremdeles litt for tidlig å teste.

Men jeg har en sterk følelse at huleboeren sitter, men tør ikke håpe for mye.

Hadde samme følelsen sist også. Var sikker på at jeg var gravid før jeg tok testen :o)

Skrevet

la oss håpe da:)

Skal du føde på ahus? bor i landet? Fikk selv en gutt februar 07:)

Skrevet

Lykke til med testing alle sammen, hver kveld nå har jeg hatt svake murringer i magen. Gjør også bare sånn krisevondt i puppene om kvelden, resten av dagen er de bare ømme, men merker det godt når jeg vasker hender, da rister det liksom i dem:) Hehe. Om kvelden når jeg skal legge meg er det bare vondt, må ha på BH nå, det har jeg aldri når jeg har pms-pupper :S

Men klarer nok ikke å kutte ut testingen! Har kjøpt mange fra billige-teste.dk .... Hihi

Skrevet

Jepp det kan man trygt si. Jeg har skikkelige humørsvingninger, er stup trøtt hele dagen, litt småøm i magen og "støl" i ryggen. Men merker ingenting på puppene. Også er jeg noe småkvalm hele dagen. Slet også med å tørke snuppelura etter dagens bomelibom, der måtte jeg melde pass og mann i brann måtte ta over. Har ikke noe spesielt oppblåst mage, men er "stinn" og syntes det er ubehagelig med ettersittende/trange bukser.

Men.. jeg er sikker på at dette er imbilt. For dette er ikke så veldig likt første runde. Da stakk de skikkelig og puppene begynnte å forandre seg. Noe jeg ikke har opplevd denne gangen.

Jeg har IKM den 5.sept. Så da gjenstår det å se.

Skrevet

Juhu, får testene mine i morgen. Er så spent på om det er noe inni magen min:) Men vil eeegentlig vente med å teste til mandag, da jeg har ikm.

Skrevet

får en pose med tester jeg og hehe.....

Skrevet

Hmmm hatt en liten blødning nå i kveld jeg, på papiret nå jeg tissa...friskt blod. Enda en uke til ikm, er alltid punktlig, sen en dag eller to iblant bare, men aldri for tidlig! Kan dette være en festeblødning? Mensen starter heller aldri rett på friskt blod, pleier alltid å spotte et par dager før...hmmmm... krysser fingra for festeblødning jeg!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Høres litt ut som det kan være festeblødning ja. Så spennende:)

Skrevet

tja, det kan jo være det. Siden det fortsatt er en uke til ikm. Får krysse fingrene å håpe det er festeblødning:) Var det bare litt blod? og ikke noe mer nå?

Jeg har ikke hatt no blødning, men fikk SKIKKELIGE kramper i magen for ca. 2 uker siden, og etter det ble puppene bare vondere å vondere og større, og jeg ble kjempesulten. Nå er jeg kvalm og trøtt:p Så er spent nå. Men de krampene var nesten til å besvime av..=S

Skrevet

Ja, det var bare litt, noen dråper på papiret, litt til når jeg tisset igjen nå, men kanskje bare en liten dråpe...har fortsatt mensmurringer, som kommer og går litt i styrke. kan ikke skjønne hva dette skal være untatt spire, stemmer jo ikke med noen andre måneder disse symptomene.men...dette har jo sååå mange andre før meg trodd, så jeg tviler, men..god følelse har jeg =)

Skrevet

Til

♥Mamma til 1♥Prøver på nr 2♥

Jeg bor i hordaland. Morsomt viss det klaffer for begge nå da!!!

Skrevet

Har ikm på mandag, sånn i utgangspunktet, men forventer at tr kan komme inntil en uke over tiden. Har vært noe ustabil...

Har et tonn med symptomer, men tenker de skyldes forkjølelse/sykdom/pms, og ikke graviditet...

Og i september skal mannen mye bort, så det blir få sjangser til å lage nå baby da... Mulig han kommer hjem en av dagene rundt EL, så da må vi jo gjøre et forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...