*anki * Skrevet 1. september 2008 #26 Skrevet 1. september 2008 Merkelige greier det her jattepus. Tanta ikke dukket opp her heller. 9 dager siden ikm.Kjøpte meg tester idag og tenker teste i morgen tidlig. Men den blir vel negativ her også... Du får få unna den operasjonen din jattepus. var det gallestein??? Har tatt de selv også og fått en nytt liv etterpå... LYKKE TIL!!! Kor det går med marianne da??? Testet idag?
Marianne87 Skrevet 1. september 2008 #27 Skrevet 1. september 2008 ja negativ her også fikk ikke time før 9 september heller huff:(
Veresa Skrevet 2. september 2008 #28 Skrevet 2. september 2008 hei hei bare å hive mæ inn hær... snart ei uka åver ikm.. å bare en strek på test.. har jo hatt så mange rare følelser hær i di siate to ukene.. kvalme(morran) trøtt, murring. men ikke noe mens. e jer opp hær no.grrrr. gidder ikke ta flere tester . æ e sikker på at kroppen min e innbilt-gravid.har hatt regelmessig mens d siste halve året. føle mæ heller bare frustrert hær no.. e i 14pp.. kommer vel i 15pp å..
Veresa Skrevet 2. september 2008 #29 Skrevet 2. september 2008 ja har time hos legen til fredag 5/9-08 så e d på videre utprøving, eller ka d no e han blir å gjøre..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. september 2008 #30 Skrevet 2. september 2008 Hei dere, hvis dere ikke får time hos fastlegen kan jeg anbefale å gå til en privat gynekolog. Jeg er medlem av Aleris (privat legepraksis) og jeg fikk time hos gynekolog dagen etter at jeg ringte. En gynekolog kan også ta innvendig ul, noe som kan være lurt uansett, for å sjekke at alt er i orden. Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå