Gå til innhold

Nesten 2 uker over mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har tatt 4 negtive tester..

Jeg er kvalm støtt, trøtt hele tiden, murringer i magen sammen med krampe aktige smerter (ikke menslignende heller) som kommer innimellom .. OG

Mye mere utflod enn hva som er normalt !

HVA ER GALT MED MEG???

:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har en skjenert spire.

Dra til legen og ta en blodprøve-test du, og muligens en GU for å finne ut hva som er galt

Skrevet

Velkommen i gjengen...vi begynner å bli mange her med graviditetssymptomer og negative tester... Burde lage en tråd bare til oss så vi får se hvor mange av oss som faktisk er gravide!:P

Skrevet

Hehe, off ..

Men er så redd for at noe skal være alvorlig galt med meg :S

Noen som har oppleved det samme?

gått sååå langt over mens liksom ..

å, om jeg drar til legen å tar prøve..

Må jeg bestile time først, og tar det lang tid å få svar på prøven?? :))

Skrevet

Hei,

Ja, jeg gikk 2 uker over IKM før jeg fikk mensen... Var hos gynekolog den dagen jeg fikk mensen. Skal ligge en tråd om det her. Kort og godt, man TRENGER ikke å være gravid selv om man går over, det kan også være en sen el og sykluskrøll. Lykke til uansett! (Jeg hadde også mange symptomer på gravi. og gynekologen sa at det er helt normalt etter p-pilleslutt. Jeg sluttet i mai.)

Skrevet

Er over 1 år siden jeg sluttet på p-pillene og har hatt vanlig mens siden det ...

Skrevet

Ja, join the club :P Jeg er 2 uker over nå søndag hvis det ikke kommer noe..

Jeg har sluttet å tenke så på det nå de siste dagene så jeg satser på at det kommer noe snart, hvis ikke må jeg nok til lege over helgen.. Orker ikke vente stort lenger..

Skrevet

Ma 9pp:

Har du tatt tester da??

Skrevet

Jeg er en uke over IKM ca nå. Bare hatt negative tester. Tok en clearblue igår, da kom det en syltynn strek, men det var sånn skyggestrek som jeg måtte se godt etter for å se den. Tok en ny CB idag og den var helt negativ. Så jeg skjønner ingen ting. Men mens har enda ikke meldt sin ankomst!

Skrevet

Jeg er nå på min 13 dag uten noen mens :\

Tok test i morgenurinen idag (quick respons) kom bare 1 strek idag også ..

:(

Skrevet

har du hatt regelmessige sykluser da?

Skrevet

Sånn nogenlunde ja :)

Mensen plier ikke komme på minutte liksom, men den pleier å komme sånn med 1-2dager +- ...

Skrevet

okei, men har du gått på p piller? da kan det jo være litt kluss... jeg sluttet med p piller for bare 3,5 måned siden så hos meg kan det være kluss på syklusen... men alikevel fant jo EL så mensen skulle ha kommet for 1 uke siden..

Skrevet

Har gått på piller men slutta for over 1 år siden pgr at jeg fikk så mange bivirkninger av dem:S

Så det kan vell ikke ligge i kroppen ennå vell=??

Skrevet

Nei når det er så lenge siden har det nok ikke noe med det å gjøre...

Fortsett å oppdater her fremover da, etter du har testet mer ;) Spennende, vi er jo i nesten samme situasjon! :)

Skrevet

mhm, det skal jeg gjøre :o)

Jeg finner kanskje mere ut a det til Tirsdag..

Jeg skal inn å operere gallestein og da må de sikkert ta en blodprøve av meg siden jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke ..

Kan jo ikke bare operer før jeg vet det :)

Skrevet

Heisan dere!

Joiner meg her jeg... Såg ikke dette innlegget før jeg skrev et eget...

Er no en uke over og har stort sett regelmessige sykluser på 28 dager. Leverte urinprøve igår, men det var ikke morgenurin... Den var negativ. Blei skikkelig overraska... føler noe er på gang, men siden den var negativ, blir jeg veldig usikker. Har to barn fra før, så følte meg litt dum der på labben... Var sikker på at den var positiv. Men vi får bare vente på tantebesøk... Skal følge med dere. Lykke til!

Skrevet

Jøss, er visst mange av oss her inne nå :\

Er dag 14 nå, ennå ingn mens :(((

Skrevet

Hei igjen,

Jeg har testet meg ja, senest i går og de er blendahvite.. både cb og strimmel.. Har hatt regelmessige sykluser i 1 år siden jeg sluttet på p-pillen... på dag 14 i dag jeg også, tror jeg skal ta en tur til legen i morgen så får man se hva han sier..

Skrevet

Fortsatt mange som ikke har fått mensen enda?

Jeg skal teste imorgen jeg... da kommer testene i postkasse! =) Er den nagativ da, så ringer jeg legen for å få time. Er såpass lenge over IKM nå...

Skrevet

mhm, 15 dager over :S

Hmm, syns dette er veldig rart jeg altså ..

Får kjøpe en test imorra etter jobb å ta den så om den også er negativ så sier jeg det til legene på sjukehuset på tirsdag siden jeg skal operere og ber dem ta en blodprøve av meg, de finner vel ut av det da (?)

Så om det OGSÅ er ngativt så må jeg vel til fastlegen senere i uka å sjekke meg for hva det kan være .. Blir ganske bekymra av dette jeg :((

Skrevet

ja hvis du er gravid og så lenge over IKM så burde de hvertfall se det på en blodprøve! Vi får oppdatere begge imorgen da. om hvordan det går med testinga ;)

Jeg tviler men... hehe... kan jo håpe:p

Skrevet

¨tviler ganske greit jeg åsså gitt :P

Hehe ..

Skrevet

Tok en test til, den var OGSÅ negativ :-(

Men, kanskje like greit med tanke på oprasjonen jeg skal gjennom på Onsdag :-)

Så får vi starte for fullt når jeg har kommet meg ..

Men, må nok en tur il legen og sjekke meg neste uke om ikke TR kommer iløpet av de nærmeste dagene gitt :-\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...