KarpeDiem Skrevet 27. august 2008 #26 Skrevet 27. august 2008 hahaha, ungen din kommer til å bli skolens største mobbeoffer med det navnet der!! Hahaha, for ett stygt navn!!
cammiss Skrevet 27. august 2008 #27 Skrevet 27. august 2008 Dette var en utrolig bra vits! for første gang på lenge har jeg glist skikkelig når jeg leste headdingen på innlegget.. Takk for det!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #29 Skrevet 28. august 2008 Harry er et svært belastet navn som kan gjøre at han lett kan bli mobbbet, så det ville jeg aldri brukt. Ole er fint. HI, hvis du ikke tåler at folk svarer ærlig på spørsmålet ditt burde du ikke stille noen spørsmål her inne.
blirjegsnartmamma Skrevet 28. august 2008 #30 Skrevet 28. august 2008 helt enig med 0838! Mulig det er litt mye hormoner ute og går hos HI.. Jeg føler ikke jeg gjorde noe galt igår hvertfall
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #31 Skrevet 28. august 2008 du må jo selv velge navn.. men personlig ville jeg ikke valgt navnet.. Eksen min (og BF) heter Ole, og Harry forbinder jeg med Harry i Olsenbanden... men for all del.. kjenner koselige folk som heter både Ole og Harry... og syntes at HI sin holdning er den som burde meldes her da, men....
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #32 Skrevet 28. august 2008 Ole er fint, men jeg ville ha droppet Harry.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #33 Skrevet 28. august 2008 At du gladelig tar i mor meninger, er bare sprøyt. Men svaret er nei, Ole Harry er ikke et pent navn.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #34 Skrevet 28. august 2008 Ole Harry? Skikkelig harry navn altså.. hehe.. Jeg vet du bare kødder, men skjønner ikke helt gleden du har av det.. Jeg kjenner igjen skrivemåten til HI, ihvertfall måten HI klikker når noen kommer med kritikk.. Dessuten, skal du liksom melde svarene til modde? Har du i det hele tatt lest visse innlegg og svarene her inne? Det skal LITT mer til å få modde på nakken enn at noen sier at navnet til ungen din er harry..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #35 Skrevet 28. august 2008 Dere skjønner vel at HI bare er "morsom" ? Er rimelig sikker på at hun overdrevent parodierer andre svar her inne...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #36 Skrevet 28. august 2008 Dersom noen er morsomme, skjønner man det. HI finnes ikke morsom, selv om det er mulig hun prøver å være det. Ingen komikerspire hun tydligvis. Men uansett er Ole Harry et stygt navn:)
Gjest Toxic Skrevet 28. august 2008 #37 Skrevet 28. august 2008 Du kan like gjerne bytte om navnene og kalle sønnen din Harry-Ole, siden dette garantert vil bli hans navn fra og med første skoledag.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #38 Skrevet 28. august 2008 Når du spør : Er Ole Harry et pent navn, så må jeg svare nei. For det er ikke det.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #39 Skrevet 28. august 2008 Det var derfor jeg skrev morsom i gåseøyne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå