Gå til innhold

Er Ole Harry et pent navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet delvis til enighet med sambo, at Ole Harry blir navnet på guten vår! Noen meninger tar jeg gladelig i mot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er pent. En harry ole liksom...

Skrevet

Ole er et veldig fint navn synes jeg, hadde vi ikke hatt tre stykker i omgangskretsen allerede som heter det allerede kunne jeg godt tenke meg å bruke det selv jeg...

Men Harry er og blir et belastet navn i mine øyne, det har blitt et skjellsord mer enn et navn.

Skrevet

du kan jo likegodt kalle barnet MAX HARRY

Skrevet

Huffa-Harry syns jeg er ille, men om dere liker det skal dere ikke bry dere om mine meninger : )

Skrevet

skjellsord? Synes du er frekk som antyder at gutten min skal bære på et navn som du hevder benyttes som skjellsord. Harry er da vel fint det.. både min bror og farfar heter Harry. Skjerp deg litt da.. faktisk følelser her også!

hi.

Skrevet

Herregud.. Jeg spurte om meninger, men dette er regelrett useriøst svar. Vurderer faen meg om jeg skal melde meg ut av DiB. Faen ass

Hi.

Skrevet

Jeg syns navnet var fint, men liker ikke holdningen til HI. Ignorer de svarene du ikke liker.

Skrevet

Du spør jo her hva folk synes om navnet. Da må du jo tåle negative svar.

Ellers må du ha som overskrift " kan dere rose navnevalget mitt"

Skrevet

Phø.. Hold deg unna denne tråden du da!! Dette har ikke du noe med Tante.. dette gjelder meg og de ufordragelige anonyme som konstant skal kaste dritt her!!

Hi.

Skrevet

Det er jo ikke for å såre deg, det forteller bare hve mange mener om navnet Harry, det var vel det du ville vite ikke sant?

Det er jo fakta at til og med aviser og politikere bruker Harry for å beskrive en spesiell type mennesker...

Harry-tur til Sverige

Det er harry med tatoveringer osv

Beklager hvis det sårer deg, jeg synes ikke du skal bry deg om hva andre synes, men likevel må du jo vite hvordan folk bruker dette navnet.

Skrevet

Aha. Lykke til da:)

Skrevet

no må du slutt å va så hårsår frøken HI!

Skrevet

Ole er pent. Harry liker jeg ikke. Og heller ikke kombinasjonen

Ellers er det vel heller unødvendig å bli fornærmet på dem over her som påpekte at "harry" i tillegg til å være et navn, er et negativt ladd uttrykk. Mye brukt er det også. Det er ikke noe de har funnet på, eller sier for å være slemme, men en ren faktaopplysning det kan være greit å ha i bakhodet.

Skrevet

Spørs hvilken dialekt du har tenkt å uttale det på. >;)

Skrevet

Fy faen ass.... nå er jeg så forbanna at jeg vurdere å melde alle som har svart på denne tråden til modde..

Hi.

Skrevet

Ja, det synes jeg virkelig du skal gjøre >;)

Skrevet

Ærlig talt HI..

Du spurte jo om vi syns det er et pent navn!!

Alle kan da ikke være enige med deg?

Jeg har ingen gode minner med navnet Harry - har det i familien, men Ole liker jeg.

Hvis du ikke vil ha ærlige meninger - så ikke spør!!!

Skrevet

Altsåå... ingen ba deg komme med det syrlige svaret her!! ikke rart det er dårlig miljø her inne på forumet når aslike som deg forpester sidene!!

Hi.

Skrevet

beklager, legger meg helt flat.. skjønner at jeg har såret deg dypt!

Skrevet

legge deg flat!! du burde vært utestengt fra forumet pga dine syrlige svar!! jeg spurte faktisk høflig her, helt til du kom inn og kverulerte og antastet navnet Harry!!

Hi.

Skrevet

Tror du blander meg med en annen nå..

Jeg har virkelig dårlige minner med familiemedlemet mitt med det nevnte navnet..

Og av den enkle grunn liker jeg det ikke.

Du kaller jo barnet ditt akkurat hva du vil, helt uavhengig av hva noen her på forumet sier..

Skrevet

BLANDER???? det var du som starta dette her!!!

Hi,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...