Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Har kommet delvis til enighet med sambo, at Ole Harry blir navnet på guten vår! Noen meninger tar jeg gladelig i mot!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Synes ikke det er pent. En harry ole liksom...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Ole er et veldig fint navn synes jeg, hadde vi ikke hatt tre stykker i omgangskretsen allerede som heter det allerede kunne jeg godt tenke meg å bruke det selv jeg... Men Harry er og blir et belastet navn i mine øyne, det har blitt et skjellsord mer enn et navn.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 du kan jo likegodt kalle barnet MAX HARRY
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Huffa-Harry syns jeg er ille, men om dere liker det skal dere ikke bry dere om mine meninger : )
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 skjellsord? Synes du er frekk som antyder at gutten min skal bære på et navn som du hevder benyttes som skjellsord. Harry er da vel fint det.. både min bror og farfar heter Harry. Skjerp deg litt da.. faktisk følelser her også! hi.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Herregud.. Jeg spurte om meninger, men dette er regelrett useriøst svar. Vurderer faen meg om jeg skal melde meg ut av DiB. Faen ass Hi.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Jeg syns navnet var fint, men liker ikke holdningen til HI. Ignorer de svarene du ikke liker.
tante grusom master of law Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Du spør jo her hva folk synes om navnet. Da må du jo tåle negative svar. Ellers må du ha som overskrift " kan dere rose navnevalget mitt"
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Phø.. Hold deg unna denne tråden du da!! Dette har ikke du noe med Tante.. dette gjelder meg og de ufordragelige anonyme som konstant skal kaste dritt her!! Hi.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Det er jo ikke for å såre deg, det forteller bare hve mange mener om navnet Harry, det var vel det du ville vite ikke sant? Det er jo fakta at til og med aviser og politikere bruker Harry for å beskrive en spesiell type mennesker... Harry-tur til Sverige Det er harry med tatoveringer osv Beklager hvis det sårer deg, jeg synes ikke du skal bry deg om hva andre synes, men likevel må du jo vite hvordan folk bruker dette navnet.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 no må du slutt å va så hårsår frøken HI!
twilla Skrevet 27. august 2008 #16 Skrevet 27. august 2008 Ole er pent. Harry liker jeg ikke. Og heller ikke kombinasjonen Ellers er det vel heller unødvendig å bli fornærmet på dem over her som påpekte at "harry" i tillegg til å være et navn, er et negativt ladd uttrykk. Mye brukt er det også. Det er ikke noe de har funnet på, eller sier for å være slemme, men en ren faktaopplysning det kan være greit å ha i bakhodet.
Solbollatilmamma Skrevet 27. august 2008 #17 Skrevet 27. august 2008 Spørs hvilken dialekt du har tenkt å uttale det på. >
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #18 Skrevet 27. august 2008 Fy faen ass.... nå er jeg så forbanna at jeg vurdere å melde alle som har svart på denne tråden til modde.. Hi.
Solbollatilmamma Skrevet 27. august 2008 #19 Skrevet 27. august 2008 Ja, det synes jeg virkelig du skal gjøre >
blirjegsnartmamma Skrevet 27. august 2008 #20 Skrevet 27. august 2008 Ærlig talt HI.. Du spurte jo om vi syns det er et pent navn!! Alle kan da ikke være enige med deg? Jeg har ingen gode minner med navnet Harry - har det i familien, men Ole liker jeg. Hvis du ikke vil ha ærlige meninger - så ikke spør!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #21 Skrevet 27. august 2008 Altsåå... ingen ba deg komme med det syrlige svaret her!! ikke rart det er dårlig miljø her inne på forumet når aslike som deg forpester sidene!! Hi.
blirjegsnartmamma Skrevet 27. august 2008 #22 Skrevet 27. august 2008 beklager, legger meg helt flat.. skjønner at jeg har såret deg dypt!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #23 Skrevet 27. august 2008 legge deg flat!! du burde vært utestengt fra forumet pga dine syrlige svar!! jeg spurte faktisk høflig her, helt til du kom inn og kverulerte og antastet navnet Harry!! Hi.
blirjegsnartmamma Skrevet 27. august 2008 #24 Skrevet 27. august 2008 Tror du blander meg med en annen nå.. Jeg har virkelig dårlige minner med familiemedlemet mitt med det nevnte navnet.. Og av den enkle grunn liker jeg det ikke. Du kaller jo barnet ditt akkurat hva du vil, helt uavhengig av hva noen her på forumet sier..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #25 Skrevet 27. august 2008 BLANDER???? det var du som starta dette her!!! Hi,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå