Gå til innhold

Hvor går grensen for dere iht. til ekser. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke uneig med noen av eksene mine, har heller ikke noe imot de, men jeg ser virkelig ikke poenget med å ha kontakt med noen av dem. Treffer jeg på dem stopper jeg å tar en liten prat selvfølgelig, men aldri noe mere enn det. Har ikke tenkt over om det er noe annerledes med kjærester av samme kjønn, men det tror jeg ikke. Det går da ut på samme greia det forholdet å..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sovet på samme sofa som en vennine!! Er uenig i at jenter er mer kosete enn gutter, og at dette derfor er akseptabel oppførsel. Dette er absolutt ikke min erfaring i hvertfall..

Jeg hadde blitt veldig sjalu! Synes det er helt unødvendig rett og slett..

Skrevet

Tøysetipp; vi har hver vår bestevenn med historikk.

Hans bestevenninne var "årets vi menn" dame osv, så jeg føler meg jo ikke akkurat fresh ved siden av henne etter to barn, men på den annen side, jeg er mor til hans to barn, jeg er den han giftet seg med osv.

Og sånn er det også andre veien.

Begge våre venner er forøvrig single, og meget tilstedeværende i våre liv.

Jeg har ikke nevneverdige problemer med at hun er i livet hans, hun har vært der i 10 år før jeg dukket opp.

Mannen min ER også veldig tolerant, men det er jeg også, og jeg tror ingen av oss kunne levd et liv med noen som var sjalu.

Men på den annen side, dette er oss, vi er jo ikke dere, og dersom situasjonen plager deg, så er det jo ikke bra for deres forhold og dere bør komme til et kompromiss som passer for dere:)

Håper virkelig det går seg til!

Skrevet

Jeg hadde klikket. Jeg mener ikke at det er en bra ting, men det er i hvertfall realiteten.

Skrevet

Har ett godt forhold til min eks, cafe turer, lunsj osv. Men alt dette forgår ute blant folk, FORDI jeg ikke vil gjøre min mann usikker. Noe form for massasje, slappe av ved siden av hverandre og ab\ndre fysiske ting som kan mistolkes eller føre til andre situasjoner forekommer ikke.

Synes det r litt drøyt. Tror du hun forteller deg dette FOR å gjøre deg sjalu? Føler med deg... stikkingen i magen er ingen god følelse.

Skrevet

Det går bra med oss..

Jeg hadde ikke blitt videre imponert over 'årets Vi Menn kvinne'..

Og hadde aldri hatt et ønske om å etablere meg med en kvinne som hadde et sånt behov. Men.. Du sier det.. Man må finne sine grenser, og hva man tolererer iht. til dette med ekser.

Gjest bamsebrakar
Skrevet

Er det din kjæreste og hans ex du snakker om? I så fall synes jeg vel kanskje hans forhold til ex'en er noe overdrevet 'nært'?? Får liksom en vond følelse i magen her om at sex er involvert??

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt - jeg ville blitt veldig såret jeg. Jeg har så kallt "god kontakt" med alle eksene min, med det betyr at vi kan slenge av en melding, en mail, ringes en sjelden gang eller ta en kjapp kaffe i byen (noe som blir mindre og mindre av og har blitt til ca en gang i året). Det virker gå helt fint for samboern min.

Og hvis jeg blir invitert på noe så har selvfølgelig samboern min også blitt det. Det synes jeg er et kriterie for alle mine venner, ekser eller ikke, at samboer også kan være inkludert.

Men... hvis min sambo skulle gi minste uttryck for at han ikke likte at jeg hadde kontakt med noe av mine eks så skulle jeg kutte de glatt, og vet du, de er så gode at de ville skjønt det. Respekt til den man er sammen med må gå foran, hvis man ska kunne bygge et sterkt forhold:-)

Masse lykke til, håper hun skjønner at hun sårer deg.

Skrevet

haha. årets vi menn pike?! skal jeg le høyt. kan virkelig ikke forestille meg mer glisne, pr kåte jenter. tror jeg hadde ledd rått, og ikke av sjalusi hvis sambo sin bestis var vi menn pike. hadde rett og slett lurt på hvorfor han valgte meg, jeg som er naturlig pen og har en iq som i hvertfall er større enn en potet... nei uff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...