Gå til innhold

Hvem er vi her inne på mai-klubben da?


Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Samboer, 24 år og mitt første barn. Er meget spent, ja... Og litt redd... Og veldig gla... Og litt forventningsfull. Ja, det er mange adjektiver man kan bruke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg er 25 år har termin ca den 1.mai. jeg har samboer holder til i Nordre Land. Har ei herlig datter på over to år;) så dette blir kjempe spennende;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, samboende, og har med min kjære fire barn på hhv. 9 år, 4 år, 3 år og 2 år, venter nummer 5 rundt 7.mai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboer, 26 år, fra trondheim. har ei jente som kanskje blir storesøster ca 2 mnd før 2 års dagen sin :) prøver å ikke glede meg for mye enda, men det er ikke så lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år fra Arendal. Har en nydlig gutt på 1,5 år. Testet neg i går, pos i dag, så skal ta en tur til legen og sånn snart. Men gleden har kommet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder meg anonym foreløpig!

 

Men har termin 8 mai (tror vi), vi venter nr 2 og storesøster blir 15 mnd når minstemann kommer. Sør-trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente fra Fredrikstad. venter første baby 8. mai (i følge treminkalkulator). Spennende...håper dette blir gøy :) Noen fler fra Plankebyen her da? Eller fra Østfold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år, nygift og gravid for første gang. Har termin 13.mai (samme som mannens bursdag:-)). Vi var heldige å treffe på 2. pp, så håper spiren sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift, 29 år, bor i Rogaland, og venter mitt første barn :)

Har nok fortsatt ikke gått skikkelig opp for meg, siden jeg testet positivt i går... Termin 18. mai =)

Såååå spennende!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 År gammel, bor I Bergen,-er sambo og har en vakker herlig jente på snart 2 år. Termin 4.5.09 :) *Hilser på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 33 og samboer. Har en festlig og skjønn fjortis-sønn og en svært bestemt, høyrøstet og underbar datter på 13 mndr. Bittelille-mini kommer rundt den 14 mai og jeg gleder meg avsindig! Hurra for oss kommende mai-mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, samboer. Vi har tre barn fra før, 10, 8 og snart 3. Venter nr. 4 ca. 12. mai! Bor på østlandet. Dette blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen;)

Jeg er 28 år gammel og det er førstemann for oss begge. Jeg ble gravid på første forsøk så vi føler oss utrolig priviligerte. Har akkurat begynt i ny jobb(1.aug) så gruer meg litt til å si det til arbeidsgiver....;)

Bor i Akershus.

Lykke til alle sammen;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er 26 år og samboer. Bor i Bergen.

Har termin 6. mai!!! Dette er vår første, så vi er veeeldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at jeg var gravid for en uke siden! Er såååå utrolig glad :-) Bor på Østlandet, er gift, 27 år og gravid for første gang. Har termin rundt 10. mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år, gift, har ei sjarmerende jente som vil være litt over 2 år når hun blir storesøster. Bor i Trøndelag, men kommer til å flytte til Østlandet i løpet av det nærmeste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...