Gå til innhold

Hvem er vi her inne på mai-klubben da?


Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Selv er jeg gift, 32 år, bor på Grorud i Oslo

Har 1 herlig jente som vil være litt over 2 år når hun blir storesøster :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gift, 25 år, bor på øvre romeriket, har en gutt på 1 som kommer til å være rundt 2 år bitteliten blir født. Er jo +/- 2 uker, så kanskje mini blir storebror på bursdagen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. jeg fikk vite at jeg er gravid i dag. så nå er jeg utrolig glad å tenker at jeg ikke må glede meg enda, men jeg klarer ikke la vær. dette er jo helt fantastisk. jeg er gift 31 år å har en gutt på snart ti. så dette blir en etterlengtet attpåklatt. hurra så heldige vi er.livet er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 24 fra Gjøvik, bor på Raufoss sammen med min samboer på 30. Første gang for begge så vi er veldig spente og håper alt går bra, har prøvd siden desember. Termin rundt 3.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Jeg er 29 år, s(k)amboer, og holder til på Sagene i Oslo :o) Føler også at jeg frister skjebnen med å presentere meg så tidlig, men livet er til for å leves, så jeg gjør det allikevel! Dette blir vårt første barn, og første barnebarn på min side av familien. For et eventyr dette skal bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 22 år, samboer, og bor i Haugesund :) Har termin 1. mai, men tror kanskje jeg blir flyttet til april på UL. Dette er vårt første barn, men det blir 3. barnebarnet til mine foreldre og min bestemor får 5 oldebarn på under ett år :) babyboom i familien :)

lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg litt i bakgrunnen enda jeg da, litt tidlig for meg å teste, men håper det sitter denne gangen.....

Men neste helg kan jeg enten juble eller så er det bare å prøve på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 30 år, 1.gangsgravid og bor på indre østlandet. Termin 13. mai. Testet positivt i går, 4 dager før IKM, så venter litt før jeg slipper jubelen løs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år gift med en mann på 33, har vært sammen i 8 år. Dette er første gang, pga alvorlig sykdom for noen år siden har vi måttet vente med å prøve til nå i år. Hvis alt går som det skal, blir første barnebarn på begge sider født rundt 3. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og samboer. Vi har en jente på 11 mnd. Jeg venter i spenning til neste helg for å ta gt. Forhåpentligvis termin 15. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 30, gift, og bor i Bærum. Vi har en gutt som vil være nesten 3,5 når han blir storebror, vi gleder oss! Men tror det blir en litt annen tilværelse å være 4 i familien enn bare 3;) Foreløpig termin er 10 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, ja. Testet først neg. tidligere i uken og trodde jeg ikke var gravid. Men mensen kom ikke, så jeg tok den siste testen (2 pk), og har termin 10. mai:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...