Gå til innhold

hva hadde dere gjort i min situasjon???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal JEG passe på hva JEG sier?? Hallo i luken! Hvis du får høre noe om noen gjennom andre, så kalles det sladder!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og "dah" som argument viser hvor voksen du er...

Jeg tenker at det nok er godt bh gjør jobben sin og følger med dere. Ikke pga "tiss i rumpa", men fordi umodne foreldre kan skape store vanskeligheter for et barn i oppvekst.

Skrevet

Dere må ha veldig store fritidsproblemer når dere ikke kan svare odentlig på det man spør om men steden hakker hakker hakker.skjønner at dere ikke gjør annet enn å krangle innpå her men ærlig talt da det må være slitsomt.:)

HI

nei jeg burde kanskje ikke bry meg om det som ble sagt av min sønn men alle er jo ikke like og godt er det gitt!!!!!!!

.

Skrevet

Ja, det er jammen jeg glad for også!

Skrevet

Hehe, le i vei om det får deg til å føle deg bedre. I mitt tilfelle var det litt vanskelig å lese det du skrev, derfor leste jeg urolig som rolig. Det endrer likevel ingenting, det var en tilbakemeliding på din sønns adferd som du ser på som hakking. Du tenker tydeligvis ikke særlig langt, de fleste som svarer her er anonyme og da spiller det vel ikke akkurat noen rolle om meningene er de samme som andre anonyme i tråden har.

Nå må jeg snart gi meg, gruppetrykket begynner å bli litt voldsomt.

Til din opplysning heter det gruppepress:-)

Skrevet

god natt!!!!!!!!!!!!!!!!! gidder ikke kommentere deres teite svar. dere har fint lite å gjøre det skjønner jeg nå. go kveld til dere:)

Skrevet

Den som sier det først er det sjøl!

Skrevet

Hva er dette for mobbing? Skam dere.

HI, jeg tenker at det er veldig normalt at barn på alder med din sønn sier tiss, rompe, bæsj i alle slags varianter og kombinasjoner? Min niese på 4 svarer "bæsj" når vi spør hva hun vil spise til kvelds.....

Men det virker som at det er litt dårlige vibber ellers mellom dere og de som jobber der?

Skrevet

endelig et voksent menneske:) takk anonym 23:08

Ja, jeg vet at barn sier mye rart men han sa tiss i rompa det var det som fikk dem til å reagere for det var veldig vulgært som de sa det.

ja den bhg er nor herk det begynte med at sønnen til venninna mi fikk masse skyld osv... men nå sluttet han så da måtte de finne et annet offer så da ble det min sønn og oss da.

De som jobber der passer ikke på ungene for hver dag når jeg spør åssen det har gått så vet de ikke og når unga gjør noe galt så er det alltid den som ikke har skyld i det som får det. ihvertfall etter min mening.

Skrevet

Ble de bekymret av at han sa "tiss i rompa?"

Da lurer jeg på hva de hadde tenkt om min eldste, for her går det i "kylling i rompa," "tisselur på brødskiva" osv.

Skrevet

Hvordan vet du at de skylder på feil unge da? Du er jo ikke der? Hvis ungen din sier at; nei det har jeg *ikke* gjort, så er det ikke dermed sagt at det er sant. Og helt seriøst, når du sier og skriver "onklig" så tyder det på at du ikke er så veldig gammel, hadde du enda skrevet årntlig eller noe sånt. Onklig er det vel ingen som sier etter at de har begynt på skolen?

Og sladder angående dopbruk trenger ikke være sant, sladder kan være skummelt. Men at du faktisk leverer ungen din der, til tross for at du mener de doper seg, og at de ikke tar seg av ungene, det sier jo litt da, ikke spesielt ansvarsfullt!

Skrevet

ha ha ha, jeg må le!!!! Ikke av deg HI, men av barnehagen (eller hvem som har skylden) som har hengt seg opp i en slik bagatell!!

Tiss i rompa!!

Alle barn på den alderen har fokus på tiss og bæsj!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...