Gå til innhold

Jan/feb/mars'09 mammaer Nedre Romerike


Faylinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bic&Bac har sønnen din vannkopper nå eller? :-( Jeg hadde det som liten, så da regner jeg med at jeg ikke bærer smitten med meg hjem til lillegutten min. Vi kan jo sitte på hver vår ende av bordet i tilfelle. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille rose: ikke værst å synes du selv er så viktig at du teller deg to ganger :P

 

Faylinn: Man bærer smitte kun ved å være smittet selv.. og man kan ikke bli smittet når man har hatt det, nei. Så da kan du ikke ta med evt. smitte med deg hjem. Det er muuuuuulig sønnen min har det, men ikke sikkert. Men i værste fall har han det, og har smittet meg. Men det er ikke sikkert, ganske langt derifra. Men nå er det heldigvis ikke farlig for gravide i 2. trim å ha det, så jeg kommer i morgen :) (og krysser fingra for at han ikke får det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange romerike mammaer :)

 

Jeg tilhører vel også her!

25 år, gift og mamma til ei snuppe født i juli 06. Venter nummer 2 med foreløpig termin 6. mars.

Bor i Lillestrøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg hører også til her :-) Har en sønn født i juli 06, samboer, 32 år og har termin 18 mars.

 

Jeg skulle gjerne møtt opp i kveld, men har en avtale som kommer i veien. Møtes dere hver uke? Vil komme neste gang.

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Lone!

 

Fire av oss har møttes en gang før for 3 uker siden, så det er ikke noe fast, enda i hvert fall.. Vi avtaler kanskje et nytt treff i kveld, og legger det i så fall ut her. Håper du kan være med neste gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff migrene er ikke morro. håper du er bedre i dag.

Vil bare takke for en kjempe hyggelig kveld i går :) tiden fløy jo som bare det :D nam nam tror nesten jeg skal ha det samme å spise neste gang også jeg. kjenner smaken ytterst på tunga når jeg lukker øynene og den er himmelsk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går kveld ja, det var kjempehyggelig! JulieF, så flott at du fikk blitt med denne gangen! Og swcdans, veldig hyggelig å møte deg også. Håper dere alle blir med neste gang også, og at evt. enda flere kommer.

 

lille rose: Gratulerer med gutt i magen :) Da er det iallfall to guttebabyer i gjengen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er da ikke lite ufin. Er så opptatt med at jeg har en gutt inni meg. At jeg glemte å takke for i går det var kjeppe hyggelig.

Jeg kpopste meg masse og håper vi kan opret holde den gode tonen.

 

Ble for resten satt tilbake når det gjelder termins datoen. ny dato er 22.02.09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke lite ufin. Er så opptatt med at jeg har en gutt inni meg. At jeg glemte å takke for i går det var kjeppe hyggelig.

Jeg kpopste meg masse og håper vi kan opret holde den gode tonen.

 

Ble for resten satt tilbake når det gjelder termins datoen. ny dato er 22.02.09

lille rose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis :D må får dere andre finne ut hva hemmeligheten deres er også da siden jeg og Lille Rose vet hva vi får i februar gave ;D

 

swcdans: du glemte å fortelle hvordan du endte opp med nicket ditt :D var det ikke en historie bak det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også vite hva jeg har i magen:)!!!! Åhhh, to uker igjen, må prøve å smøre meg med tålmodighet.

 

Ellers er jeg litt smålei jobben min om dagen. Blir tøffe måneder frem mot jul, pleier å være masse å gjøre da. I oktober er jeg pålagt å jobbe 170 timer, og det er lange dager syns jeg....uff, er så sliten når jeg kommer hjem derfra. Spesielt i går og i dag. Helt mørbanket, lå på sofaen med varmepute på ryggen i hele går kveld:(

 

Vurderer sterkt en sykemelding på 20-30 % fra oktober av...må høre med legen. Men det er ingen tvil om at jeg begynner å merke det på kroppen at det tar på å stå oppreist i 7 timer hver dag, uten å kunne sette meg ned å slappe av litt.

 

Men jippi, det er helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: Her forblir det en hemmelighet fram til februar ;)

Gleder meg til mandag!!!!!

 

Julie: synes du skal få deg en sykemelding jeg!! Er ikke meningen at du skal ha det sånn, vet du. Jeg har lært fra forrige svangerskap.. jeg pusha meg altfor langt, og endte opp 100% sykemelding da jeg var bare 22 uker på vei.. Så anbefaler dere å få dere en liten sykemelding når dere vurderer det, damer, i stedet for å leke snill pike og ende med å ødelegge kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal prøve på det. Tror det vil lønne seg i det lange løp. Det må da tross alt være bedre for arbeidsgiver også at jeg jobber hver dag, men litt færre timer, enn at jeg pluttselig blir borte 100% mot slutten av svangerskapet?!

 

God helg da dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frøøøken bic & bac: at du KLARER å vente med å få vite. jeg er ALT for nysgjerrig til å ikke vite jeg :D

Da jeg var liten (gjør det vel egentlig fortsatt :D ) gikk jeg å lusket som bare det på pakkene under treet tidlig julaften morgen. alt ble klemt og ristet på :P hihi åpnet t.o.m. et par uten at mamma og pappa visste det og teipet igjen. (kun en gang da for det ble den kjipeste julen når du visste hva du fikk)

 

Julie: rett hjem og i seng. Jeg merker det som bare det etter 6,5 time på jobb i går å jeg er såpasse heldig at jeg sitter!

Snakk med legen din du!! alle på jobben min passer på at jeg tar det med ro og ikke jobber for mye nå. som de sier (t.o.m. sjefen sier dette) at det er bedre at jeg er der litt enn ingenting!!!

 

btw. synes tiden går veldig fort her nå jeg. mister nesten litt sånn telling! *holde seg fast* :D syntes jo at 1 tri gikk kjempesakte fram til magiske 12 ukers grensen liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie: høres ut som en plan!

 

Elin: Jeg er ekstremt nysgjerrig... bare spør min kjære ;) Jeg var også som deg på julaften. én gang åpnet jeg alle pakkene jeg hadde fått av venner, før julaften. Det ble med den éne gangen, da det var dritkjedelig å vite alt på forhånd, og late som jeg ble overraska. Nå har jeg stort sett sluttet med klemminga også, fordi en del gaver blir avslørt av det. Jeg elsker at gaver blir pakket inn i esker, sånn at jeg kan gjette fram til siste minutt! Kjipeste er når man får bøker, CDer, kremer e.l., og de er bare pakket rett inn så man vet nøyaktig hva man får. Når jeg fikk body shop sin african source hånd- og fotkrem, visste jeg det med én gang venninna mi ga meg gaven.. koselig gave, men det er spennende å ikke vite før man åpner :) (Derfor hamstrer jeg selv alltid esker før jul, sånn at de fleste får eske-innpakkede gaver fra meg. Lettere å pakke de inn også ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...