Gå til innhold

Jan/feb/mars'09 mammaer Nedre Romerike


Faylinn

Anbefalte innlegg

Noen flere gravide som vil treffes på en kafe i Lillestrøm? Vi er fire stk som har møttes en gang før, men nå regner vi med at flere vil møte oss!

 

lille rose, hadde du tenkt på noen datoer enda? Bare for å foreslå et par: onsdag 3. eller 10. sept ?

 

Skal vi møtes på Fryd eller Pikene på torget slik at vi kan sitte ute om mulig? Skal visst være flere fine dager i september. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, greit med mulighet å sitte ute! Ellers har vi jo Strømmen også, med gratis parkering.... :)

Hvor tidlig tenker dere at vi møtes neste gang? (klokkeslett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ....

 

Jeg satte den ført inn på feil, satte den inn på den gamle.

 

 

Hva sier dere til et treff på en kaffe i lillestrøm i begynnelsen på septemer?

Jeg fåreslør enten onsdag 3 eller torsdag 4 eller onsdag 10 septeber.

Det må bli på ettermiddagen, tidlig kvelde. Vi må komme oss hjem fra jobb førs.

 

Hva sere dere til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troooor jeg kan, men vet enda ikke helt sikkert. Må sjekke om mannen har kamp eller jobb. De to første vet jeg han ikke har jobb. Og jeg har ingen møter selv da, så skal gå fint for min del også sånn. Men må se an datoen og om mannen skal jobbe. Så sett en dato, så satser jeg på at jeg kan bli med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan både 3. og 10. september:)

 

Også stemmer jeg selvsagt for at det blir på ettermiddagen/kveld pga jobb osv!

 

Gleder meg til å møte dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. passer eg best for meg også. Bic&Bac, har du funnet ut om du kan da?

 

Skal vi si kl 19 som sist, eller kl 18 også spise middag? Det er vel Fryd som evnt har sol så sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI kan vel si kl 18 og så tar vi litt mat mens vi prater.

Vi får også satse på litt sol på Fryd.

Jeg setter det opp den 10 og så kan vi heller flyte på det om det blir nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet enda ikke dessverre. Vet ikke engang når jeg får vite det... Mannen begynner i ny jobb på mandag, og får sannsynligvis vite hvilken turnus han starter i, i løpet av den første uka. Første uka er det bare kurs, så.... Men har han fri fra jobb, kommer jeg!

 

Senere vil jeg iallfall vite sikkert, for når han først får vite hvilken turnus han starter i, vet vi det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da noterer jeg også meg den 10. kl.18 i første omgang:)

Rop ut på siden her om det blir endret da!

 

Er ellers alt bra med dere om dagen?

 

Jeg er i finfin form hvertfall:) Koser meg med den voksende magen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er ny her og skrev inn i det andre forumet dere hadde at jeg gjerne vil henge meg på og være med på ett treff sammen med dere.

 

Jeg skal ha mitt første barn, og er veldig spent. Så det skal bli moro å kunne treffe flere som har voksende mager :o)

Ca termin er 26. februar

 

Takk til Bic&Bac som fortalte det var en ny "tråd" med det samme forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

velkommen til gruppen swcdans...

 

her er også formen fin om dagene så lenge jeg tar mine forhands regler..

det er moro å se magen vokse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

swcdans: Velkommen hit, og velkommen til å bli med på treff!

 

JulieF: Fått stor mage enda? :)

Her er magen ganske liten fortsatt, størst på kvelden seff, men ikke stor. Men er jo fortsatt tidlig da. Men nyter sparkene som bare det, når de en sjelden gang kommer :D

 

Formen er stort sett fin, men merker bekkenet mer og mer. Så nå har jeg tenkt å søke om å få begynne på fysioterapi, og heller få sykepenger for å kunne være borte fra jobb en dag for det. Må få pratet med jobben om det, og pratet med fysioterapeut om det. Tenkte prøve få henvisning som gjør det gratis/billigere for meg med fysioterapi, enn uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, bør bord bestilles på Fryd, så vi (evt dere) er sikra bord? Så er det også lettere for nykommere som ikke vet hvem vi er, for da kan de bare spørre en ansatt etter bordet vårt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bic&Bac: Jeg har begynt å få litt mage ja:) Det er sånn at folk faktisk har sett det på meg nå....De har kommet bort og spurt om jeg er gravid. Men det er stort sett når jeg går i litt ettersittende overdeler da.

 

Merker jeg kan få litt vondt helt nederst i ryggen jeg også. Spesielt etter en lang dag på jobben.

 

Det er sikkert lurt å bestille bord på Fryd. Det kan uansett ikke skade. Skal jeg gjøre det? Jeg skal ned dit på lørdag, så da kunne jeg stukket innom og gjordt det:) Men til hvor mange evt? 7 stk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det sikkert ikke kan bestilles utebord, men du kan jo høre!

 

Jeg har vært hjemme med omgangssjuke denne uka, og i det jeg begynte å bli bedre fikk jeg en dundrende hodepine! Nå har den var fra onsdag kveld, så jeg skal inn til legen for å sjekke blodtrykk og urin for begynnende svangerskapsforgiftning. Tror liksom ikke det heller, men det er jo veldig uvanlig at jeg har vondt i hodet over flere dager så jeg kan ikke ta noen sjanser. Snudde på vei til jobben og tenkte at babyen er faktisk viktigere selv om jeg har vært lenge borte nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen....

 

Jeg jobber bare halve dager for tiden men det er forsatt mye løping og kjennes godt i nederste delen av ryggen...

Skulle ha byttet avdeling den første september men det ble flyttet en uke så må løpe litt til før jeg får en roligere jobb. men, men...

 

 

JulieF*med knøtt bare gå innom å bestill bor på lørdag.

De kan sette det på kommende mammar i jan feb og mars. siden ikke alle vet hvem de ser etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :)

 

Artig tilltak...

Kunne tenke meg og snuble innom den 10 om ikke jobb tidene endres, helt ny her inne så kunne vært hyggelig og treffe noen :P:)

Termin ca 14 mars, 1 gangs... :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Froni: Bare hyggelig om du kommer også!

 

JulieF: Ja, bare sett opp på jan/feb/mars-mammaer. Og si at vi ikke vet helt sikkert hvor mange vi blir, men ca 7 stk. Så har vi ca-antall. Jeg vet som sagt enda ikke om jeg kan komme, men sier fra når jeg vet. Og krysser fingre for at mannen ikke er på jobb, for da kommer jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er det andre enn meg som er kanske sølesemesig aladet for tiden.

Jeg kjefter og griner og ler om en annen

Føler jeg ikke har kontroll på noe lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille rose: Stort sett har jeg kontroll på følelsene, men merker at jeg tyr lettere til tårer og kjefter lettere enn til vanlig (men kun med mannen). Men var værre de første ukene i svangerskapet, da var jeg virkelig i en følelsesmessig berg og dal-bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Det er litt bedre nå når det er satille på jobb. det er nok bare fordi det er søndag.

 

Jeg har bare en uke igjen her i salen så skal på en mye roligere avdeling å det ser jeg frem til nå..

 

Ha en fin helg jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med roligere avdeling for deg, ja!

 

I morra skal jeg ringe og høre om jeg kan få 20% sykemelding... både jeg selv og inspektøren mente at det var det beste for meg. Så kan jeg få behandling den dagen jeg har fri. Og da slipper jeg uteskole. Så håper jeg får det... og henvisning til fysio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det her blir morro! så koselig å hilse på de man ikke har hilst på før også!!

 

koselig at magene vokser og at ting går bra med dere alle selv med hodepine og bekkenproblemer!

Her hjemme tusler det og går for min del også. skal begynne å jobbe 40 % fra neste uke :D jippi!!! har mast meg til det da siden jeg savner jobben så utrolig mye!

Driver å spyr litt her og der da :P må si at å kaste opp i parkeringshuset på Metro senteret tok kaka :P haha

 

Faylinn og bic&bac: har dere merket liv enda?? dere har jo gjort det her før så kanskje dere kjenner liv før oss andre??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...