Gå til innhold

Kjipeste opplevelsen du har hatt med barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var forferdelig! Gråter den dag idag hvis jeg tar frem følelsene om det som skjedde. Jeg har aldri tilgitt hun som hadde det endelige ansvaret!

Jeg sa til de at jeg ville bytte barnehage og at jeg ikke kom til å akseptere det minste lille tegn på forsømmelse.Ped.leder ringte meg et par ganger og var veldig lei seg. Minnes jeg gråt de første gangene jeg leverte henne etter det som skjedde, satt i bilen og hulket :(

Det ble innført nye retningslinjer etter episoden, tellelister, flombelysning på uteområdet, gule vester på tur m.m.

Alt dette gjorde at jeg lot hun fortsette. Ble også backet opp av venner om at det aldri ville skje igjen. Etter dette var det nok mitt barn som ble mest passet på av alle! Men på turer ble jeg med, tok meg faktisk fri fra jobb. Klarte ikke å stole på de! Så for meg at hun eller en annen ble glemt igjen på tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har ikke begynt i bhg enda, men kan jo fortelle om søster'n min sine opplevelser:

Tidligere i sommer kommer hun for å hente datteren sin på 2 år, og da kan ingen finne henne noe sted. Det blir full leteaksjon i barnehagen, og de kommer fram til at ingen har sett henne på drøye 45 min - ikke siden den siste luren. Da gikk en av assistentene å sjekket skuret de oppbevarte alle sovevognene i, og der lå hun fortsatt og sov! Innelåst i et skur! Søster'n klikke fullstendig og spurte hvordan i alle dager de kunne overse at det faktisk lå en unge i vogna når de trillet den inn i skuret, og hvorfor de ikke merket at hun var borte nesten en time! De kunne bare beklage... :-O

Og akkurat nå er min kjære søster på sykehuset med vesletulla, etter at de i bhg lot henne leke ubevoktet på en 1,5m høy sklie uten rekkverk øverst, og ramla med hodet først rett ned i sanda (heldigvis ikke betong). Hun vil bare sove, klarer ikke å åpne øynene og bare kaster opp, så det er nok en hjernerystelse der ja :( Stakars lille tulla til tante :'-( Venter i spenning på at telefonen skal ringe, for å høre hvordan det går...

Synes passer svært dårlig på i den bhg... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...