Gå til innhold

Ikm uke 38, noen?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

thank you!

Japp, elle ett stykke udfor, mer ryfylke ;) Kor e du ifra då?

Eg kjenne det e litt slitsom å skriva bokmål i lengden, så eg vippe litt fram og tebage =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 18. september.

Jeg skal prøve det trikset med grapefruktjuice!! :)

Skrevet

Har vært til utredning ja.... Gikk på pergo denne mnd, og skal på runde nummer to nå...

Skrevet

Her er det IKM ca 16. september:-)

Bestemte oss i natt for at vi skal prøve på en til...skulle egentlig ikke ha flere, men hadde et "uhell" i juli der jeg trodde jeg var blitt gravid. Vi var begge innstilt på at det kunne skje, og da mensen kom var det faktisk nedtur. Så nå har vi grublet litt i en måned og kommet fram til at vi vil ha en til likevel!! Hurra!! Det vil si, jeg har alltid villet ha en til, men ikke samboeren min...

Så nå blir vel dette første pp da? Har eggeløsning et sted mellom dag 11 og 13, så her starter prøvinga på torsdag, hehe:-)

Skrevet

Velkommen!!

Lykke til med prøvingen ;-)

Skrevet

ja,da var det ny pp igjen. regner med at jeg har el en av de første dagene i september, så det blir nok uke 38 for meg og.

ser det er mange her fra uke 34. virket som det ikke klappet for så mange denne uka?

Nå har jeg bynt på en ny pille coctail, og skal gå til innkjøp av grapefruktjuice senere. krysser fingrene på at det skjer noe nytt å speennende denne gangen :)

Skrevet

Tvi tvi malla85! Får håpe vi er heldigere neste gang.. Jeg synes også det var svært få som ble gravide i uke 34.. Hadde liksom trua på at jeg skulle bli gravid i løpet av juni/juli jeg.. Har jo lest at man blir lettere gravid i sommermånedene (i lyse måneder), og da er det også ferietid som gjør at man slapper av mere.. Men, neida..funket ikke for meg..

Skrevet

Jeg er nok med her nå også. Hadde en SA nå, så jeg vet ikke når IKM er, men den bør være denne uka.

Skrevet

Hei

Henger meg på her jeg å. Fikk TR på fredag 22 tre dager etter forventet tid, så syklusen er litt i uorden om dagene, men skal ha ikm en gang i uke 28... Får håpe det sitter da.

Wowo

Skrevet

så synd å høre victomalia!! men, da vet du i alle fall at dere kan....

jeg er også i uke 38, synes dagene går fryktelig seint... leste nettopp linken din om salvie, pfeew, og du har definitivt overbevist meg :)

Skrevet

Jeg går bare å venter på tegn til eggløsning nå jeg.. Skal begynne å teste iløpet av de nærmeste dagene... :-P

Hehe..godt jeg har overbevist deg micke ;-) Jeg håper den funker...og jeg venter i spenning på slimet som grapefruktjuicen skal gi...

Skrevet

når har du el tror du? temper du i tillegg til å teste?

jeg tror ikke jeg har før neste fredag.... forfeeeerdelig lenge til (jo mer jeg tenker på det, jo mer uaktuelt blir det å hoppe over en eller flere pp i hvert fall!!! hehe..... har ikke tålmodighet til det rett og slett!) er klar nå!

denne mnd skal jeg sørge for at timingen klaffer.... finner meg ikke i en pp som den forrige ;)

det må jo være vår tur nå snart vel?

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på når el er.. Men, sannsynligvis til helgen.. Skal teste med billigtester..

Ja, jeg hååååper det klaffer snart altså....begynner å bli smågal..... :-P

Skrevet

jeg vet!!!!!!!!!!!!!!! jeg klikker snart........

Skrevet

Jeg klikker også snart!!!!! hehe...

Skrevet

*kllllliiiiiiiiiiikk*

Skrevet

********=)%!"(%#(/"&(/!&"(%#/(/&!)#(&!)(/")(!/)(/)#()(!&"#)(#&)!(/#)(!)(#&)!()(***************************.....

Skrevet

godt det er flere likesinnede her.... :) godt å ha noen å klage til (så ikke alt går utover mannen...)! hehehehe :-D

Skrevet

)(W#/%%%#W###########%#=()/%)(&"(&)("&%)(/%)(/?()#/%)(&%%%%%%%%%%%%)=(#"/¤"¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤"""

Skrevet

HAHA, tror vi må beherske oss... eller...

&!¤&%"¤&!%#"&"#&"%#&!%#"&%#!&%"#....

Skrevet

Hehe..ptrrrooooo..rolig nå.... ;-)

Skrevet

aaah ok.... kanskje vi tømte oss for så mye frustrasjon slik at resten av pp går som en lek? (lov å håpe :))

Skrevet

Hahahaha... Ja.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...