Gå til innhold

Ikm uke 38, noen?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel da gikk vi inn i 2 pp, og får at det ikke skal føles så utrolig lenge til så tenkte jeg at vi kunne samles her vi som kommer inn under denne uka.. Skal egentlig ha mensen siste dagen i uke 38, så kan jo fort vippe over til uke 39, men 38 er ikke så lenge til så da forholder jeg meg til det ;)

 

Jeg har altså ikm 21 september...

Håper virkelig det klaffer denne gang =)

 

Noen andre???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ikm uke 38. Prøver å ikke tenke for mye på det. Er bare første mnd vi prøver og statistisk kan jo dette ta massevis av mnd.

Skrevet

Ja det er en stund til, men tiden går fort.. Men sant det, det kan ta en del måneder før det klaffer, men gjelder å være positive! :)

Skrevet

Ingen av oss har vel egentlig hat el enda heller i denne mnd ;-) , så vi er vel nesten garranterte at ingen i 38 gjengen er gravide ....

Skrevet

Jeg slenger meg på her.. Har ikm enten i slutten av uke 37 eller begynnelsen av uke 38.. :)

Skrevet

Slenger meg på denne jeg også med IKM tirsdag 16.sep! ÅHH...

 

Denne mnd drikker jeg grapefruktjuice og salvie te hver dag.. håper det klaffer for oss alle!!!

Skrevet

Skal det hjelpe å drikke slik juice for å bli fortere gravid? Hva er salvie? :)

 

Fertila: Hva mente du med det du skrev? Forsto ikke helt hva du mente med at vi ikke har hatt eggløsning denne måneden? :P

 

Skrevet

quote

Fertila: Hva mente du med det du skrev? Forsto ikke helt hva du mente med at vi ikke har hatt eggløsning denne måneden? :P

 

hehe...bare at det er så sinnsykt lenge til ikm, og at vi alle har en god sjansje til å få det til å klaffe. Noe annet hadde vært om vi var 4 dager unna ikm og plutselig kom på at vi hadde glemt å ha sex denne mnd midt oppi alt styret med grapefrukt, wild yam og salvie....hehehehe

Skrevet

Skal visst få mer slim av å drikke dette.... el-slim.

Skrevet

tror eg har ikm uke 38.. har ikkje så stabil syklus no etter p-sprøyta eg tok i november, men tror den er 21 sept..:) men håper jo self den ikkje kommer da:p vil jo ha spire:)

 

tror eg skal kjøpe sånn juice for eg har aldri sett at eg har el-slim...

Skrevet

Kjøp juicen og drikk minst ett glass daglig! :) Jeg har ikke prøvd den før, men mange som sier de får mer slim av den..

Skrevet

eg har jo kart å blit gravid uten el slim før da, men alt skal jo prøves...:)

men noen som vet, er det et spess merke? regner med det er forskjellige merker..:) selger dei det over alt?

Skrevet

Den er fra Tine den jeg drikker. Rosa grapefruktjuice heter den. Jeg kjøpte den på Coop Mega, men tror di fleste butikker har den.

Skrevet

ok.. da skal det handles i morgen:) no VIL eg ha en spire i magen min!!! hehe

Skrevet

HEHE. Jeg også!!

Skrevet

Viiiil ha spiiiiire!!!!

Skrevet

Sååå lenge rydda du.. haha

Skrevet

Kan ikke slite meg ut heller..... ;-) Men, begrenset hvor lang tid man kan bruke på å rydde når man har en leilighet på ca. 45 kvm... :-P

Skrevet

HAHA.... Jeg bruker ca 1 hel dag på huset her på 333kvm... phu!

Skrevet

Fikk mensen i dag, så nå er ikm i slutten av uke 38 ja........ Hvis jeg orker å prøve denne mnd........

Blir pp 27 det da....

(ja, jeg er litt deppa i dag)

Skrevet

Åhh, bli med! Har du vært til utredning siden dere har prøvd så lenge?

 

Jeg brukte 1,5 år på å bli gravid med Leon, og ble gravid to uker før jeg skulle til utredning!...Skjønner du er deppa...

Skrevet

Okey nå datt eg litt ud her... :) EL slim? E d någe ikkje alle får det elle? Eg har ikkje komt på å tenkt øve det.. E det någe me merke?

 

Fertila: ahh e me nå =) hehe!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...