dropsen88 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Javel da gikk vi inn i 2 pp, og får at det ikke skal føles så utrolig lenge til så tenkte jeg at vi kunne samles her vi som kommer inn under denne uka.. Skal egentlig ha mensen siste dagen i uke 38, så kan jo fort vippe over til uke 39, men 38 er ikke så lenge til så da forholder jeg meg til det Jeg har altså ikm 21 september... Håper virkelig det klaffer denne gang =) Noen andre???
Gjest Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg har også ikm uke 38. Prøver å ikke tenke for mye på det. Er bare første mnd vi prøver og statistisk kan jo dette ta massevis av mnd.
dropsen88 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Ja det er en stund til, men tiden går fort.. Men sant det, det kan ta en del måneder før det klaffer, men gjelder å være positive!
Gjest Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Ingen av oss har vel egentlig hat el enda heller i denne mnd ;-) , så vi er vel nesten garranterte at ingen i 38 gjengen er gravide ....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Jeg slenger meg på her.. Har ikm enten i slutten av uke 37 eller begynnelsen av uke 38..
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Slenger meg på denne jeg også med IKM tirsdag 16.sep! ÅHH... Denne mnd drikker jeg grapefruktjuice og salvie te hver dag.. håper det klaffer for oss alle!!!
dropsen88 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2008 Skal det hjelpe å drikke slik juice for å bli fortere gravid? Hva er salvie? Fertila: Hva mente du med det du skrev? Forsto ikke helt hva du mente med at vi ikke har hatt eggløsning denne måneden?
Gjest Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 quote Fertila: Hva mente du med det du skrev? Forsto ikke helt hva du mente med at vi ikke har hatt eggløsning denne måneden? hehe...bare at det er så sinnsykt lenge til ikm, og at vi alle har en god sjansje til å få det til å klaffe. Noe annet hadde vært om vi var 4 dager unna ikm og plutselig kom på at vi hadde glemt å ha sex denne mnd midt oppi alt styret med grapefrukt, wild yam og salvie....hehehehe
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Skal visst få mer slim av å drikke dette.... el-slim.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 dropsen, juicen skal gjøre at man får mer el-slim... og salvie te er bra for syklusen! se denne linken..bra mot mye annet også.. http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/salv_off.htm
påtjukken Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 tror eg har ikm uke 38.. har ikkje så stabil syklus no etter p-sprøyta eg tok i november, men tror den er 21 sept.. men håper jo self den ikkje kommer da:p vil jo ha spire:) tror eg skal kjøpe sånn juice for eg har aldri sett at eg har el-slim...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Kjøp juicen og drikk minst ett glass daglig! Jeg har ikke prøvd den før, men mange som sier de får mer slim av den..
påtjukken Skrevet 24. august 2008 #14 Skrevet 24. august 2008 eg har jo kart å blit gravid uten el slim før da, men alt skal jo prøves... men noen som vet, er det et spess merke? regner med det er forskjellige merker.. selger dei det over alt?
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. august 2008 #15 Skrevet 24. august 2008 Den er fra Tine den jeg drikker. Rosa grapefruktjuice heter den. Jeg kjøpte den på Coop Mega, men tror di fleste butikker har den.
påtjukken Skrevet 24. august 2008 #16 Skrevet 24. august 2008 ok.. da skal det handles i morgen:) no VIL eg ha en spire i magen min!!! hehe
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #18 Skrevet 24. august 2008 Viiiil ha spiiiiire!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #20 Skrevet 24. august 2008 Kan ikke slite meg ut heller..... ;-) Men, begrenset hvor lang tid man kan bruke på å rydde når man har en leilighet på ca. 45 kvm... :-P
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. august 2008 #21 Skrevet 24. august 2008 HAHA.... Jeg bruker ca 1 hel dag på huset her på 333kvm... phu!
Nullenusken Skrevet 24. august 2008 #22 Skrevet 24. august 2008 Fikk mensen i dag, så nå er ikm i slutten av uke 38 ja........ Hvis jeg orker å prøve denne mnd........ Blir pp 27 det da.... (ja, jeg er litt deppa i dag)
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. august 2008 #23 Skrevet 24. august 2008 Åhh, bli med! Har du vært til utredning siden dere har prøvd så lenge? Jeg brukte 1,5 år på å bli gravid med Leon, og ble gravid to uker før jeg skulle til utredning!...Skjønner du er deppa...
dropsen88 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #24 Skrevet 24. august 2008 Okey nå datt eg litt ud her... EL slim? E d någe ikkje alle får det elle? Eg har ikkje komt på å tenkt øve det.. E det någe me merke? Fertila: ahh e me nå =) hehe!
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. august 2008 #25 Skrevet 24. august 2008 http://www.pernille.info/cervixsekret.htm Her står det om el.slim kor e du fra? Skikkeligt stavangersk øve den der skrivemåden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå