Gå til innhold

Hvor mye ble deres termin justert på ul?:)


flypapir

Anbefalte innlegg

Ble satt frem 7 dager i forhold til mens-termin (som er sikker som banken). UL termin er 22.jan, menstermin var 29. jan. Synes det er greit at deg går DEN veien for da risikerer man iallefall ikke å gå for lenge på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

min mens termin er 19 januar,men på ordinær ultralyd sa de 30 januar,så ble flyttet 11 dager tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 5. januar, til 3. januar, så til 20. januar og nå er den endelig satt til 10. januar!! Knøttet er ikke veldig glad i å vise seg fram på ul :) Holder likevel en knapp på menstermin jeg da, men hun er velkommen når hun er klar for det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JM spurte om jeg var helt sikker på når jeg hadde siste mens, og det er jeg!!!!!!! Uten tvil!!! Men terminen ble flyttet en uke fra 24. til 31. januar. Så da er det jo bare å prøve å presse ut ungen litt tidligere........hihi....

 

Uansett den kommer når den kommer, og jeg stoler ikke på UL-terminen........men det er vel den jeg må forholde meg til i forhold til permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menstermin 27. januar

Termin tidlig ul 23. januar

Termin ordinær ul 24. januar

 

Spiller ingen rolle for meg, er glad til for at jeg mest sannsynlig går klar av julen..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menstermin: 25. januar

Tidlig UL-termin: 8.februar

Fnugget kommer når h*n føler for det, men det var veldig stort sprik synes jeg.... Da jeg fikk min førstefødte kom han 3 dager etter menstermin, men 16 dager etter UL-termin. Så jeg velger å tro på mensterminen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min regnet på "gammeldags måte" og kom frem til 12. jan, jeg brukte kalkulator med sykluslengde i beregningen og kom frem til 7. januar, ultralydtermin 5. januar. Så jeg er fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...