Gå til innhold

Hvor mye ble deres termin justert på ul?:)


flypapir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet ikke enda:/ 22 januar er den opprinnelige, men jordmor sa jeg kunne tippe til februar også.. skal tilbake. babyen var uvillig til å ta mål og å vise seg frem på annen måte:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min termin ble den samme denne gangen men sist ble jeg satt fram 10 dager. Hun kom etter to dager etter menstermin likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra 13. til 15. januar :) er sånt man må rekne med, visste det ikke kunne bli så mye, har holdt veldig styr på mensen:P prøvde veldig å bli gravid kan du si:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke, fra 25. des til 01.jan. Enda mensen min er til å stille klokka etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen tok ikke hensyn til at jeg bare har 27 dager mellom hver mens, så da ble det 10. januar fra legen. På ul ble termindato justert en dag tilbake (9. januar) som er den egentlige mensterminen om man tar hensyn til 27 dager.

 

Noen fler som har både menstermin og ultermin på samme dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyen min var veldig uvillig til å vise seg frem,så må tilbake, men hu trudde at jeg var 15 uker istedet for nesten 18... Kjedelig det, men vi ser det nok bedre på ultralyd om tre uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menstermin 29 desember, på ul flyttet til 11 jan....

merkelig i og med at mensen min alltid har vært som en klokke!

Men men, babyen kommer vel når den vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Ble foreløpig flytta fra 17.jan til 3.febr. Skal tilbake 9.sept for en sjekk til.. Var ikke enig.. For da hadde jeg nemlig positiv test to dager etter befruktning... Men ho kjem vel når ho kjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Ble flytta fra 29 desember (telte til 31des selv da, men ingen ville høre) og ble flytta til 3 januar. Så vi holder en liten knapp på januar 2009. Hehe. Gikk over tiden sist, så kommer sikkert til å gjøre det denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble flyttet en uke frem. Fra 21 til 14 januar =) Deilig når det er den veien. Men ungen kommer uansett ikke før den er klar. Har alltid gått overtid,så antar det blir det denne gangen også...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...