Gå til innhold

Er DETTE normalt?? I think not......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva jeg syns du fortjener? Jeg skulle ønske du om noen måneder får beskjed om at du har kreft, en illsint kreftform som har spredd seg til skjellettet og at du får vite tvert av legen som gir deg dommen at du ikke har sjans i havet for å overleve og se ditt ene barn vokse opp. Du fortjener å få en dødelig sykdom i ung alder som straff fordi du aborterte bort sansynligvis to velskapte tvillinger!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo ikke vite hva som ligger bak en slik besluttning. Hun som tok tvillingaborten har det sikkert vanskelig nok uten at vi skal skrike høyt om det her inne. Det kan jo ikke gjøres ugjort. Dessverre.

Skrevet

Huff for en trist lesing. Håper virkelig dette var en stor STOR spøk!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg blir kvalm av DERE "perfekte" bim damer jeg!!! dette var hennes valg å det var helt sikkert ikke enkelt. alt er ikke så svart og hvitt her i verden!!

Skrevet

Er enig med mange som har svart her: Håper hun ikke får flere barn! Fysja'meg for et menneske! Hadde jeg blitt gravid med tvillinger,så hadde jeg jublet! Unasett om jeg hadde 1 fra før av,eller 5!

Skrevet

Helt enig - Ren og skjær egoisme var den handlingen!!!!!!

Skrevet

Jeg blir kvalm av dette innlegget. Kan nesten ikke tro at dette er seriøst. Det skulle vært straffart spør du meg.

Skrevet

"lilleBella" = Elli Belli Karamelli med den "utrolige" frieri-historien og Chanel-mamma-kjolen og brudekjole designet av Oscar deLarenta (eller noe i den dur)???

Skrevet

Vil bare gråte av dette innlegget,vet jo ikke om dette er noe som faktisk har skjedd,men helt uforståelig er det ihvertfall for meg.

Skrevet

herregud...

jeg fikk vondt i magen da jeg leste innlegget ditt...

hvordan kan dere være så jævla hensynsløse????dere VET jo ikke om hvordan det hadde blitt ed tvllinger!også tar dere abort på grunner som KAN skje??det at tvillingfødsler er mere risikofyllt betyr ikke at det kommer til å skje deg.det er jo faen meg en risiko å bli gravid,samme hvor mange barn som er der inne!

jeg blir så kvalm og trist.to små hjerter i to små sjeler blir drept fordi mor og far er redd for at det blir eksrta jobb på dem.

du fortjeren faen meg ikke å bli gravid igjen

Skrevet

Vet du, dette tror jeg bare er en bløff. Jeg nekter å tro at det eksisterer mennesker som er så forbanna kyniske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...