mamma&urokråka Skrevet 23. august 2008 #26 Skrevet 23. august 2008 Enden skal henge ut.. tannkremen må på først, hvis jeg tar vann først også tannkrem må jeg ta vann på en gang til hvis jeg smører tar jeg på den flate siden, hvis ikke er jeg ikke så nøye en ting om gangen (bortsett fra hvis det er noe jeg ikke liker, da tar jeg litt av det og masse av alt annet...)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 23. august 2008 #27 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: enden skal være ut fra veggen Tannbørste: først vann, så tannkrem og så mer vann Grøten: Først kanel og så sukker Knekkebrød: Pålegg på den bulkede siden Middag: Det varierer, alt etter hva jeg spiser
Hikken Skrevet 23. august 2008 #28 Skrevet 23. august 2008 Dorull: Enden MÅ henge ut. (sbnur den hvis den henger "feil", uansett hvor jeg er!) Tannbørste: Vann, tannkrem og så vann igjen. Grøt: Kanel først, så sukker :-) Knekkebrød: Bruker ikke smør, så hvis det er frø på knekkebrødet tar jeg pålegget på den bulkete siden så ikke alt detter av, ellers på den flate siden :-) Middag: Starter som regel med en ting om gangen, så dytter jeg jeg alt jeg får plass til i munnen etterhvert!
Masaili <3 Skrevet 23. august 2008 #29 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Enden skal henge ut fra veggen! Tannkosten: Vann på før tannkremen, og vann på etter tannkremen! Grøten: Sukker og kanel sammen (blander masse i en boks jeg setter på bordet) Knekkebrødet: Smører på den flate siden Middagen: Litt av alt:)
juhuuuu Skrevet 23. august 2008 #30 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: utover Tannkosten: tannkrem før vann Grøten: kanel under sukker Knekkebrødet: Pålegg på den flate siden Middagen: Litt av alt
klg,2 boys now:) Skrevet 23. august 2008 #31 Skrevet 23. august 2008 hehe dorullen har jeg lært meg nå at skal henge ut i fra veggen,etter å gjort motsatt i mange år.til gubben sa klart i fra . tannkrem på først kanel og sukker på sammen å røres inn i grøten pålegg på den flate siden av knekkisen middag til av alt på engang.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 23. august 2008 #32 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Ut fra veggen Tannkosten: Vann før tannkrem Grøten: Kanel oppå sukker Knekkebrød: Pålegg på den flate siden Middagen: Litt av alt
lure Skrevet 23. august 2008 #33 Skrevet 23. august 2008 1. ut 2. vann først 3. litt begge deler, men heller vel over på sukker først 4. flate siden, men hvis det bare er smør på blir det den buklete siden (det hørtes ikke bra ut hehe ) 5. litt begge deler, spørs hva det er.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. august 2008 #34 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Enden skal henge ut! Da er det lettest å få tak i den. Tannkosten: Skyller tannbørsten før jeg tar tannkrem på. Grøten: Har ferdigblandet kanl og sukker på et glass, så det strøs på samtidig. Knekkebrødet: På den riktige siden, dvs den flate. Middagen: Det varierer.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 23. august 2008 #35 Skrevet 23. august 2008 Hehe:) Dorullen*Enden skal sef henge ut fra veggen. Tannkosten*Vann først. Grøten*Kanel først. Knekkebrød*Pålegg på den flateste siden. Middag*Litt av alt.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. august 2008 #36 Skrevet 23. august 2008 1. ut 2. vann først (og det heter tannbørste) 3. over sukkeret 4. på dun hullete siden (får plass til mer smør på den siden) 5. kjøtt, potet og saus i en tugge, men grønnsaker og salat for seg
celodi Skrevet 23. august 2008 #37 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Ut Tannkosten:Litt vann før tannkremmen Grøten:Kanel under Knekkebrødet:På bulkede siden Middagen:Litt av alt (som regel)
jordbær mathilda Skrevet 23. august 2008 #38 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Skal enden henge ut eller inn mot veggen? -ut Tannkosten: Tannkrem på før eller etter dere tar vann på? -etter vann så tannkrem så vann igjen Grøten: Kanelen under eller over sukkeret? -over sukkeret Knekkebrødet: Pålegg på den flate eller bulkede siden? -flate siden Middagen: Litt av alt i munnen på en gang, eller en ting om gangen (f.eks først potetene, så kjøttkakene, så ertene osv)? -litt av alt
Chris&Alex♂♂ Skrevet 23. august 2008 #39 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Skal enden henge ut eller inn mot veggen? - ut Tannkosten: Tannkrem på før eller etter dere tar vann på? - før Grøten: Kanelen under eller over sukkeret? - over sukkeret Knekkebrødet: Pålegg på den flate eller bulkede siden? - flate Middagen: Litt av alt i munnen på en gang, eller en ting om gangen (f.eks først potetene, så kjøttkakene, så ertene osv)? - litt av alt
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. august 2008 #40 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Skal enden henge ut eller inn mot veggen? - har ikke henger på veggen, så her er de i kurv på gulvet. Tannkosten: Tannkrem på før eller etter dere tar vann på? - etter, må ha vann først Grøten: Kanelen under eller over sukkeret? - spørs hva som kommer først rundt bordet av sukker eller kanel... Knekkebrødet: Pålegg på den flate eller bulkede siden? - bulkete Middagen: Litt av alt i munnen på en gang, eller en ting om gangen (f.eks først potetene, så kjøttkakene, så ertene osv)? - litt av alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå