Gjest Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Skal enden henge ut eller inn mot veggen? Tannkosten: Tannkrem på før eller etter dere tar vann på? Grøten: Kanelen under eller over sukkeret? Knekkebrødet: Pålegg på den flate eller bulkede siden? Middagen: Litt av alt i munnen på en gang, eller en ting om gangen (f.eks først potetene, så kjøttkakene, så ertene osv)?
MissAntrop Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Dorullen skal ALLTID henge ut fra veggen. Tannkosten - tannkrem først, så vann. Grøten, sukker først så kanel - for å kamuflere hvor mye sukker jeg har tatt på Knekkebrødet - smører på den flate siden. Middagen - en ting om gangen, unntaket gjelder kjøttkaker i brun saus
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: utover Tannkost: Før vanning! Grøt: KAnel først Knekkebrød: Smøret på den siden uten frø Middag: Litt av alt
Mammapudding Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: UT Tannbørsten: Vann å først Grøt: Kanel gjør grøten "skitten" så bruker ikke kanel:) Knekkebrød: pålegg på bulk siden Middag: litt av alt..eller en og en..veksler:)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: bryr meg ikke Tannkosten: vann først Grøten: bruker ikke sukker, bare masse kanel Knekkebrødet: bryr meg ikke Middagen: Litt av alt
Gjest Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Kjeder du deg i dag Alva***?? Hehe.. 1.Har ikke dorullholder 2. Tannkrem på først 3. sukker først, så kanel 4. Har aldri tenkt over 5. Litt av alt.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Nja, utsetter andre ting jeg burde gjøre ;-) Skal ha totalt hviledag av stemmen, og helst hvile litt ellers også, så da blir det litt dibbing. Men dette lurer jeg faktisk seriøst på, for mannen og jeg gjør alle disse tingene helt ulikt og vi mener begge at det er den andre som er rar ;-)
Slalotte Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 1. Dorullen skal henge ut. 2. Vann først, også tannkrem også vann igjen. 3. Sukker før kanel. 4. På den flate siden. 5. Litt av alt i munnen på en gang.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Dorullen skal henge ut!!!!!!! Jeg snur den alltid om den henger "feil" vei, hehe (hvis ikke den konsekvent henger sånn der jeg er på besøk da) - frekk som jeg er... Tannkosten; ikke så nøye. Før tok jeg alltid vannet på etter tannkremen, men gubben gjør motsatt så nå gjøres litt av begge deler. Grøt; aldri tenkt over, men jeg tror sukkeret går på først Knekkebrød; flate siden, definitivt! Klarer ikke smøre på det bulkete, tar jo dobbelt så lang tid om man vil ha jevnt lag. Middag; er det mye tilbehør så blandes ikke litt av alt, men kan godt blande generelt. Dvs, er det kald salat til varm mat så spises salaten for seg.
hit og dit Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Dorullen skal henge ut (altså snippen skal skjule rullen) Vann først Over Pålegg på den bulkete siden, for å holde fast frøene (fra da eg var lita og spiste fine knekkebrød med sesamfrø.) No tar eg på den flate sida, for å unnge at smør samler seg nedi bulkene, utrulig korleis slanking påvirker vaner) Spiser ein ting om gangen, det eg liker minst først, så eg kan kose meg med det eg liker mest sist. Ikkje heilt slavisk på denne da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 dorullen: ut av veggen Tannbørsten: tankrem så vann grøten: sukker så kanel knekkebrød: pålegget oppå den bulkede siden, eller den med frø på middagen: kommer an på hva vi spiser, men oftest litt av alt
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Alva; hvem av dere "vinner" basert på undersøkelsen her? ;o)
Gjest Skrevet 23. august 2008 #13 Skrevet 23. august 2008 Hehe... Jeg leder i hvertfall ;-) Den med tannkosten er vel omtrent 50-50, men ellers er det flest som gjør det jeg også gjør, spesielt på det med toalettpapir og knekkebrød.
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Ut Tannbørste: Vann - tannkrem - vann Grøten: Spiser ikke grøt Knekkebrød: Flate siden Middagen: Som regel en og en ting
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: UT! Jeg snur dorullen både hjemme og hos andre hvis den er satt på "feil" Tannkrem før vannet Grøten: Kanelen først Knekkebrødet: Pålegg på den flate siden Middagen: Litt av alt i munnen på en gang
Tante Bassa Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 Det samme som lottemooj er NYFORLOVET <3 1. Dorullen skal henge ut. 2. Vann først, også tannkrem også vann igjen. 3. Sukker før kanel. 4. På den flate siden. 5. Litt av alt i munnen på en gang.
Mrs. X Skrevet 23. august 2008 #17 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: helst ut, men snur den ikke om den henger andre veien. Tannkremen: MÅ ha vann på tannbørsten før tannkremen tas på Grøten: spiller ingen rolle Knekkebrød: MÅ alltid smøres på den flaten siden Middagen: gjør begge deler:)
du og jeg og vi to Skrevet 23. august 2008 #18 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Enden ut fra veggen Tannkosten: Tannkrem på før vann Grøten: Kanelen over sukkeret, pleide å skjule for mamma hvor mye sukker jeg hadde på da jeg var liten;) Knekkebrødet: Pålegg på den flate siden Middagen: Hmm... er ikke helt sikker, gjør kanskje litt av hvert, men tror det er mest en og en ting.
du og jeg og vi to Skrevet 23. august 2008 #19 Skrevet 23. august 2008 Jeg snur også dorullen hvis den henger feil - og skjønner ingenting om noen smører knekkebrød til meg og tar pålegget på den bulkete siden!
Alba44 Skrevet 23. august 2008 #20 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: utover Tannkosten: vann først Grøten: først kanel Knekkebrødet: pålegg på flate siden Middagen: Litt av alt i munnen på en gang
Gjest Skrevet 23. august 2008 #21 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Ut fra veggen (siden jeg skal bruke det, skal papiret vende mot meg) Tannkosten: Vann på, tannkrem på, vann igjen, så pusse (for at tannkremen sitter bedre på tannkosten) Grøten: Først kanel, så sukker (siden sukkeret smaker best, så tar jeg det øverst) Knekkebrød: Pålegg på den bulkete siden (den rette siden er liksom baksiden og jeg spiser ikke noe på baksiden) Middagen: Litt av alt på engang (for matgleden er jo hvordan de forskjellige smakene utfyller hverandre)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 23. august 2008 #22 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: UT Tannbørsten: Vann både før og etter tannkrem Grøt: Liker ikke kanel, så holder meg til sukkeret Knekkebrød: Smør på den ruglete siden. Middag: Alltid litt av hvert på første gaffel, men er ikke nøye etter det Andre ting: Pølse i lompe: Lompa skal ha siden med mest og størst flekker ut Ketchup og sennep: Alltid ketchup først... veldig viktig denne altså Truse og BH: Alltid truse på før BH Sokker: Høyre sokk på først Dæven, virker sikkert nevrotisk jeg nå Hehe
Monajenten Skrevet 23. august 2008 #23 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: ALLTID INN mot veggen, men jeg tror jeg er ganske unik der;-) Tannkosten: Alltid tannkrem på først, noe annet ville jeg ikke tenkt på en gang;-) Grøten: SÅKLART skal kanelen UNDER sukkeret vel?? Altså først på grøten! Knekkebrødet: Pålegg på den flate siden. Middagen: Depends. Stort sett litt av alt tror jeg.
*Rutletutt* Skrevet 23. august 2008 #24 Skrevet 23. august 2008 Dorullen: Skal enden henge ut eller inn mot veggen? - Ut fra veggen Tannkosten: Tannkrem på før eller etter dere tar vann på? -Etter Grøten: Kanelen under eller over sukkeret? -Under Knekkebrødet: Pålegg på den flate eller bulkede siden? -Den flate Middagen: Litt av alt i munnen på en gang, eller en ting om gangen (f.eks først potetene, så kjøttkakene, så ertene osv)? -Litt av alt
cherry coke Skrevet 23. august 2008 #25 Skrevet 23. august 2008 Dorull: Spiller egentlig ingen rolle. Tannkost: Tannkrem før jeg tar vann på Grøten: Kanel først Knekkebrødet: Pålegg på den flate siden Middag: Litt av alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå