Gjest Skrevet 24. august 2008 #26 Skrevet 24. august 2008 Det gikk forbausende bra i helga. Jeg gikk fra jobben klokka to, og kosa meg i bryllup. Dagen i dag er noe annet. Gikk i full klinsj med svigermo®nster. Men nå er jeg hjemme og koser meg. "Fri" (barnehagestart på lillesnuppa) hele neste uke å greier. Slått av mobilen å, så nå får ingen på jobb tak i meg heller Hihihi. Ha en fin kveld og uke jenter!
Gjest Skrevet 24. august 2008 #27 Skrevet 24. august 2008 Dette er en god begynnelse på å si litt mer nei og ta hensyn til deg selv. Lykke til til uka!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå