Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #26 Skrevet 22. august 2008 Hva med alle de skaden alkoholen gjør med et menneske som som har drukket altfor mye?Bla fysiske skader på organer,alkoholdemens sinnet?Er ikke det gale?For jeg har nemlig sett mye av det!Mange mennesker får livene ødelagt av alkohol,og jeg vil tro det gjelder flere mennesker enn de som misbruker hasj og ødelegger livene sine. Dette går endel på egne valg,og i utgangspunktet er ikke hasj farlig om man som sagt ikke misbruker det.Og det er ikke farligere enn alkohol.Men alt med måte.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. august 2008 #27 Skrevet 22. august 2008 Beklager, gode doktor. Jeg trodde du siktet til mitt innlegg, men oppdaget først etterpå at du etterlyste dokumentasjon fra annien over.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. august 2008 #28 Skrevet 22. august 2008 "Om man da bare ikke tåler det",skrev jeg også..Andre blir bare dårlig av det,mens andre igjen gjerne ikke får noe særlig virkning på det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #29 Skrevet 22. august 2008 Har ikke sagt noe om dine personlige erfaringer heller, men du antydet at de har gjort skade og som får hasjbrukere til å fremstå som psykotiske voldsnytere!! Er den jjeg ikke skjønner!! Her hvor jeg bor er "heimerten" HB. også ulovlig, men populært:-) også kalt for kranglevann:-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. august 2008 #30 Skrevet 22. august 2008 Joda, du har rett i at det er et skremmende høyt antall alkoholrelaterte skader, for ikke å snakke om ødelagte familier! Jeg diskuterer ikke den påstanden i det hele tatt, så det er tydelig. Poenget er at for meg personlig er det ikke akseptabelt å bo med en hasjrøykende mann, av flere grunner, uanhengig av om abdre mener det er farlig eller ikke. det er et valg jeg har tatt for min egen del. Når det er sagt, kan jeg godt føye til at jeg ikke er tilhenger av høyt konsum av alkohol, heller. Alt med måte, som du sier, men ikke hasj eller andre ulovlige substanser. Festbrems som jeg er! ;-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. august 2008 #31 Skrevet 22. august 2008 Akkurat, og det er umulig å vite på forhånd. Nå har jeg sett utelukkende eksempler på dem som ikke tåler det så godt og er nok påvirket av det, vil jeg tro.
Gjest -<<- Skrevet 22. august 2008 #32 Skrevet 22. august 2008 Jeg synes det er langt å foretrekke, rent bortsett fra at det gir en litt dum signaleffekt å drive med ulovligheter.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #33 Skrevet 22. august 2008 Dere som argumenterer med at "alkohol er lovlig", derfor er en joint mye værre. Hallo! Det sier seg selv at det ville blitt ett stort problem å forby alkohold i dagens norge. Å forby alkohol har da også vært forsøkt tidligere og det gav jo noen litt uheldige ringvirkinger. Men dersom vi satt her i dag og aldri hadde hatt noen rusmidler fra før og skulle velge ETT som folk skulle få lov til å bruke. Ville det da ha blitt alkohol? NEI! Ser vi på skadevirkninger og samfunnskostnader er det jo ingen tvil om at det ville ha vært mye gunstigere om folk heller fikk lov til å røyke litt nå og da enn all denne drikkingen, så hasj hadde nok kommet mye mye høyere opp på listen enn det alkohol hadde.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. august 2008 #34 Skrevet 22. august 2008 Det er nok på mange måter helt riktig. For min del forholder jeg meg til reelle forhold og ikke hypotetiske utopier. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå