Gå til innhold

Hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med mannen min. Han drikker ikke alkohol. Han liker å ta seg en joint og nyte helgen. Har hørt med flere venner , og de sier det ikke er noe værre , men jeg liker det virkelig ikke. Hva mener dere? Er det det samme som å drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for meg er det verre!

Skrevet

Jeg syns det er verre. Hadde ikke godtatt det.

Skrevet

det er ikke det samme som å drikke.

det er verre enn å drikke!!!

hadde det vært typen min hadde jeg vist han hvor døra er.

snakk om barnselig å umoden mann.

beklager, men du ville ha et ærlig svar

Skrevet

Det er ille. Hadde jeg aldri godtatt!!

Skrevet

Greit hvis dere ikke har barn.. Hvis dere har barn bør han gå foran med et godt eksempel tenker jeg da..

Skrevet

Det er mye verre, for det er faktisk kriminelt. Han gjør en kriminell handling både når han kjøper og når han røyker!!!

Skrevet

Om du personlig ikke liker det, spiller det vel ingen rolle hva andre mener? Det er bare du som bestemmer om du vil godta det eller ikke. For min del er det ikke noe jeg vil ha rundt meg eller mine barn, så får andre gjøre det som passer best for dem.

Skrevet

Nei det er ikke noe værre enn å drikke, faktisk så er det mer skadeligt å drikk seg full enn å røyke seg fjern, men alt med måte..

Det største minuset med å røyke er jo det at det er ulovligt, å kan få mer konsekvenser dersom en blir tatt med det enn med alkohol..

Skrevet

ØH, verre å drikke? Har du noen gang hørt om passiv drikking? Passiv hasjrøyk kan da umulig være bedre enn om far tar seg en eller to øl på en lørdag?

Skrevet

takk for alle synspunkter. Godt å se det ikke bare er jeg som er ''unormal''......

hi

Skrevet

Ikke alle får så mye virkning av hasj, så det kommer vel også an på hvordan han blir når han røyker. Men hvis du ikke liker det må du jo si det til han.

Skrevet

Jeg nevnte da ingen ting om "passiv" noe som helst, mente da ikke at det er okey å røyke foran barn, verken hasj eller vanlig tobakk for den slags skyld.

Syns det er okey å ta seg en joint en gang i blandt, men ikke mens du har barna i huset..

Men syns ikke det passer seg å sitte å drikke framfor barn heller jeg da bare så det er sagt..

Skrevet

Nei, det er verre. Et glass alkohol er lovlig, det er IKKE NARKOTIKA!!!!

Skrevet

Personlig så ser ikke jeg helt problemet med å ta seg en joint.

Nei det er ikke det samme som å drikke,og det ikke noe verre enn å drikke.

Og alle dere som sier det er verre,hvordan begrunner dere det?

Skrevet

Har aldri hørt om folk i hasjrus som har skadet noen, men har hørt at 20 000 barn blir hentet av barnevernet pga fyll og vold, 45000 voldepisoder i Norge pga alkohol. 13000 fyllekjørere...husker ikke antall fyllekjørere som dreper!! Også har vi alle idiotene som putter i seg reseptbelagte piller som får dem til å oppføre seg som narkovrak:-) Tror gubben diin kan kose seg med jointen jeg:-)

Skrevet

Annet enn at det faktisk er ulovlig, mener du?

Skrevet

Se bort ifra det et øyeblikk,hva som er gale med hasjen da?

Skrevet

Jeg kjenner til mange tilfeller av folk i hasjrus som har skadet folk, fordi de har blitt psykotiske av det. Men du liker vel bare å slenge rundt deg med betegnelsen, Yppert, uten at du har noen videre reell erfaring med det, tenker jeg. Åpningsreplikken din viser det ganske tydelig...

Skrevet

For å bli psykotisk på hasj,må man røyke lenge og mye.Om man da bare ikke tåler det.Men da misbruker man det.Det du nevner her gjelder jo alkoholen også,bare i mye større grad...

Skrevet

Jeg er kanskje ikke rette personen å be om eksempler fra, om du ønsker eksempler fra mennesker som ikke jobber med dem som har fått livene sine ødelagt av det. Jeg har til dags dato ikke vært borti permanente psykotiske tilstander som et direkte resultat av alkoholbruk alene, men kan ikke si det samme om hasjen desverre.

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis slik at du må røyke mye og lenge for å bli psykotisk av hasj, nei. Da må du sjekke fakta en gang til, tror jeg. ;-)

Skrevet

da må du legge frem noe som dokumenterer det sladderet du har fått med deg om folk i hasjrus:-)

Skrevet

Jeg føler ikke behov for å dokumentere at mine personlige erfaringer gjør at jeg ikke synes noe videre om hasjrøyking. :-) Det er et standpunkt som jeg opprettholder for min egen del, og gir blaffen i hva andre måtte ønske å gjøre. Hver og en får feie for sin egen dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...