Gå til innhold

Lukket avdeling for Made in bed, Appel Sin og A1973 :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

FANEN, FANEN, FANEN... O'hellige mens kan du være så snill å komme nå? (Sorry utbruddet)

Neg. test i dag også. Som jeg trodde... Da bærer det til legen senere i dag, tror jeg... Æsj, jeg vil jo liksom ikke gå til legen hvis det ikke er nødvendig. Er redd for å virke hysterisk... Hahaha, som om jeg ikke ER det, men det er jo en annen sak...

Jeg blir GAAAAAAAL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste oppdatering: Skal til gynekolog i morgen! Er igrunnen glad for det...:)

Skrevet

Helluuuuuuuu! Blir sikkert godt for deg å finne ut av d:) Lykke til! Du må oppdatere!

I dag prøvde jeg, men finner ingen tapp what so ever! Ig jag har leita godt... typen påstår at jeg sikkert er bunnløs.. HAHA!

Made in bed!:) Lester på ikm tråden... Jeg har også sovet med sperm inni i natt! hihi.... spanande...

Klem

Skrevet

Bunnløs... Hahahahaha...:-D

Ja, jeg gru-gleder meg, som sønnen vår ville sagt. Jeg kan jo ikke fordra å gå til lege. Dessuten er jeg livredd for at de skal finne noe galt, noe skikkelig ille noe. Har heller ingen aning om hva de kommer til å gjøre i morgen og det er ganske så skremmende i seg selv!

jeg skulle jo ha hatt el nå jeg.... Jaja, dere får pule i vei dere som kan! :-D

Skrevet

hehe! Så gøy å høre at andre er som meg og... Jeg blir skikkelig hissig for tia, om typen ikke får til eller vil når det passer meg og mitt "tidsskjema".. haha.. Har ikke el akkurat nå.. er på dag 14, og med min 31-32 dager lange syklus, er vel el på fredag-lørdag... men den søte sperm kan jo leve en del dager inni der den, så her skal ikke noe gå til spille.. Denne mnd tapper jeg han virkelig.. Skal ha med hver minste dråpe! vil ha meg mye mer enn tidligere og mye tidligere i perioden.. Men hvem vet, kanskje det er akkurat det som skal til.. ja, nå begynner løpet frem mot IKM snart, og jeg håper de øker bemanningen her inne, for jeg regner med de får noe å bryne seg på:) Jeg skal PRØVE å ikke bli for ivrig denne pp, for jeg er redd det kan klusse med syklusen.. Og det har vi ikke råd til nå! da må jeg legges inn en helt annen plass :/ Og du... kan du skjønne hvorfor jeg overhodet ikke finner tappen? Er den såååå langt oppe?

1973;

Venter spent på rapport fra i morgen! Det går helt sikkert bra! Men jeg skjønner deg godt... som jeg skrev over her en plass... jeg blir lett nærvøs selv.. Men du slipper kateter oppi der da! DET er jo en positiv ting.. Lykke til igjen snuppis:)

Klem til begge cutie-paiene!

Skrevet

Jeg fant den heller ikke med en gang, tappen altså. Jeg lette feil sted. Jeg lette for langt inni, på en måte. Min lå ihvertfall lenger nede, mot nedre skjedevegg. Ehm... var det forståelig??? :-D Sitte på huk ja, det er tingen! Haha, er redd jeg kanskje har tafset så mye at det er derfor jeg har den merkelige utfloden? Jaja, i morgen får jeg vite... men fyyyyy så nervøs jeg er! Føler virkelig at jeg snart havner på lukket avdeling ja... :-D

Jeg er ihvertfall glad jeg har dere to andre gærninger å prate med! :-D

Ser dere Grey's? Begynner snart. EEEENDEEEELIIIIG! :-D

Klem

Skrevet

hvor stor er denne ballen? og hvor i forhold til andre ting ligger den? kan dere anslå med cm, hvor langt opp? Og hva er nedre skjedevegg? haha! nei, jeg finner ikkenting! Bare mye mjuke greier:) jeg og vil finne... BUHUUUU! hvor stor er ballen? og hvor er hullet? og hvor stort er DET hullet+ Tydeligvis er jeg en skikkelig tafse-jomfru.. HJELP!!! Vil finne ut!

ps: 1973... jeg sier også gru-gleder meg... hihi... det har jeg alltid gjort:)

Klem

Skrevet

sitter forresten og ser på et program på fem, om foreldre som skal dø fra barna sine... STORTUTER!!!!! glad jeg sitter aleine:)

Skrevet

2 cm?? da har jeg tenkt litt feil.. hehe... såg for meg sånn liten knert jeg... er den rund da? Er det bare som en fartdump, eller en skikkelig runding.. HAHA! Føler meg som en fjortis akkurat nå...:) HAHA

Dere er flinke og tålmodige med meg:)

Skrevet

aaah.... er det den som alltid er i "veien" da!:) haha... da skal jeg prøve igjen!

Skrevet

haha! Kan jeg godt skjønne! har alltid lurt på hvorfor det ikke bare var glatt rett inn... haha!

Skrevet

Hallo dere tappetafsere!

Først... Made in bed, du reddet dagen min i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har sånn angst for leger/sykehus. Selvfølgelig måtte jeg sitte og vente i 20 min. Jeg var virkelig på randen av sammenbrudd, helt sant! Da fant jeg ut at jeg måtte skrive til Made in bed, bare for å gjøre noe liksom. Og så fikk jeg en kjempekoselig melding tilbake. *TAKK* vennen.

Resultatet ja... Forresten... Jeg har fått mensen ja, men legen mente også at det var lite...:)

Først snakket vi litt. Han mente jeg hadde gått litt for lenge på p-piller, han anbefalte ikke at noen gikk på p-piller så lenge! Da jeg fortalte om lh-stigningene mine sa han at det var utrolig rart, men at det faktisk kunne være tilfelle, pga. kluss etter p-pillene. Han mente kort og godt at klusset i det siste skyldes p-pillene. Da jeg fortalte at jeg hadde veldige el-smerter sa han at dette var et godt tegn og et tegn på at jeg HAR el! Etter å ha snakket litt, var det opp i stolen. Heldigvis var jeg litt roligere da. Han var jo kjempehyggelig!

Han sjekket først med hendene: eggstokkene og de var helt fine, det samme var livmortappen. Han sa jeg hadde bakovervendt livmor, hva nå enn det betyr... Han sa at det ikke hadde noe å si. Jeg hadde heller ingen svulster, greit å vite...:-D

Så var det innvendig ul: Også her fant han ut at ting stod bra til, bortsett fra en ting.... Han syntes jeg hadde en litt rund livmor (heretter kaldt tjukkaslivmor) og mente jeg kanskje hadde noen muskelknuter der. Han brukte lang tid og styrte på der inne, så og så... Og så sa han at han gjerne ville sjekke det på nytt igjen når jeg ikke har mensen. Dere lurer vel på hva tjukkaslivmor vil si i praksis? Jo, for det første at jeg har mye vondt under mensen og at jeg blør mye. Dette stemmer jo forsåvidt, bortsett akkurat de siste månedene. I tillegg KAN det gjøre at jeg kan få problemer med å bli gravid.... HELV**** heller! Akkurat det jeg trengte å høre.... Heldigvis sa han at han ikke var sikker OG at det ikke trenger å bli problemer for meg. Dette skal han sjekke neste gang jeg skal til ham....

Til slutt sa han: "Nå går du hjem, kaster alle testene og tar høsten til hjelp. Prøv å slappe av mest mulig og ikke gå og tenk på at du skal bli gravid. Det kommer når det kommer." Hahahaha, lett for HAN å si, han som hverken har Skybert eller tjukkaslivmor.... Fra spøk til alvår... Jeg har, seriøst, tenkt at jeg skal slappe mer av i neste pp. Jeg skal hverken ta el-tester eller tappetafse, gjør meg bare forvirret. Jeg får jo alltid el-slim før, så det får være tegnene heretter.

Jeg var forresten litt flau da jeg kom. Sa til ham at jeg følte jeg var litt hysterisk. Da sa han at han syntes det var en veldig god idee å få tatt en skikkelig sjekk etter så mange år med p-piller. Så jenter, jeg kan anbefale dere å gjøre det! (Ikke fordi det var så innmari behagelig, men det er jo greit å vite tingene der nede fungerer ev. at man har tjukkaslivmor...:-))

Stor klem

Skrevet

1973:

Som Made in sier... det er flott du har mensen hvertfall, så er du liksom inn i skjema igjen.. Har gått og tenkt på deg i hele dag, og følt litt på at jeg håpte du fikk beskjed om at du var gravid til tross for neg tester. men men.. neste pp blir det full klaff vettu:) Du er flink som går til gyn.. jeg er ikke flink nok til det.. tidligere i prøvegreiene, hoppet mensen rett og slett over to ganger... skjønte ingenting.. men gikk jeg til legen?....neeei..... Syns uansett du er min helt!:) du var kjempeflink!

Made in bed. Ja, vi får satse på en litt light-avdeling denne pp, så vi ikke hisser hverandre ut av syklus... vi blir jo så ivrige hele gjengen.. kan umulig være sunt:)

klem

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, HERREGUD, send meg til lukket avdeling NÅÅÅÅÅÅ!

I morges var jeg såååå glad, for det virket som om mensen var ganske så normal. Altså, jeg blødde litt mer enn bare et truseinnlegg i går og i morges og tenkte at det sikkert kom til å ta seg enda mer opp. Men hva skjedde? Jo, den derre forb... drittmensen FORSVANT! Har F ikke sett snurten til den siden i morges! Dette er F meg ikke normalt... EN dag med noe sparsom blødning og så, PANG, slutt. Sånn var det i forrige pp, så jeg frykter 4 uker til el denne pp også. FANEN I HELVETE! (Wow, jeg banner som en nordlending! :-))

Og så jeg som har tjukkaslivmor, jeg skal jo blø som en... ett eller annet... ARGH! Jaja, jeg har ihvertfall bestilt ny time til gynekologen i dag. Skal dit den 9. det er da jeg regner med å ha el også, så det er jo greit. Phu, skal til fastlegen den 5. til gynekolog den 9. og til KK den 10. Føler meg litt som en sjukling... :)

Nå skal jeg gå hjem fra jobb. Har vært her fra klokken 0745 i dag. Typisk har jeg også hatt en sinnsyk migrene... YUUUUHUUU, føler meg helt topp...:-/ Sorry... :)

Klem

Skrevet

I morges var jeg såååå glad, for det virket som om mensen var ganske så normal. Altså, jeg blødde litt mer enn bare et truseinnlegg i går og i morges og tenkte at det sikkert kom til å ta seg enda mer opp. Men hva skjedde? Jo, den derre forb... drittmensen FORSVANT! Har F ikke sett snurten til den siden i morges! Dette er F meg ikke normalt... EN dag med noe sparsom blødning og så, PANG, slutt. Sånn var det i forrige pp, så jeg frykter 4 uker til el denne pp også. FANEN I HELVETE! (Wow, jeg banner som en nordlending! :-))

Og så jeg som har tjukkaslivmor, jeg skal jo blø som en... ett eller annet... ARGH! Jaja, jeg har ihvertfall bestilt ny time til gynekologen i dag. Skal dit den 9. det er da jeg regner med å ha el også, så det er jo greit. Phu, skal til fastlegen den 5. til gynekolog den 9. og til KK den 10. Føler meg litt som en sjukling... :)

Nå skal jeg gå hjem fra jobb. Har vært her fra klokken 0745 i dag. Typisk har jeg også hatt en sinnsyk migrene... YUUUUHUUU, føler meg helt topp...:-/ Sorry... :)

Klem

Skrevet

hei vennen!

Cheer up! måkke vær så trist og lei! Det her ordner seg! Legen mente du hadde mensen, gjorde han ikke? kanskje du rett og slett bare har bynt å få kort mensen? ikke ta sorgene på forskudd, det er ikke sikkert det blir sånn med el som du er redd for! Krysser fingrene og håper på det beste!

jeg er også frustrert, bare så det er sagt! jeg MÅ ha sex disse dagene... særlig siden el nærmer seg og er rett rundt hjørnet! men tror du ikke typen har greid å få sprutbæsj?? Haha! Ja, jeg ler, men det her er bare rett og slett tragikomisk! Legger meg ned og knyter tvangstrøya selv.. har øvd meg...

made in. Har ikke lett etter tappen mere:) Tør ikke... redd for å ikke finne den... hihi... skal snart...

Klem til snuppisene

Skrevet

Klem

Skrevet

haha! Ja, jeg tror du snart havner på lukket avdeling... med alvorlig lidelse av hukommelsestap.. haha! Tre ganger samme innlegget du frøken:)

Skrevet

Oj... Nettet på jobben fikk hikke... Sorry....:)

Joda, han mente jeg hadde mensen, så det er vel det jeg har, men er så utrolig redd for at syklusen min nå virkelig *er* på 6 uker... Da dør jeg...:) Hahahaha, jeg tror det er første gang jeg har vært SUR pga. lang syklus og kort mens. Vanligvis hadde jo det vært ganske så deilig! :)

Æsj, han sitter da ikke på do HELE tiden? NOE må han da få til??? IKKE gi deg, kjør på, sprutræv eller ikke...:-D

Jeg har også gitt opp denne tappetafsingen. Tappen virker HELT lik nå som den var da jeg hadde el og tiden mellom. Kan ikke stole på den... Kanskje fordi jeg har bakoverbøyd livmor??? Ikke vet jeg, jeg gidder ikke mer ihvertfall! Det får holde med at en av oss kan stole på tappen din! :)

Hvis du knyter min tvangstrøye, så kan jeg knyte din... eh...:-D

Åh, i morgen skal vi kjøre til Oslo. Kjører rett etter jobb og så skal vi på fest på lørdag. Sånn sett er det jo greit at jeg ikke er gravid....:-D Gru-gleder meg til festen. Det kommer visst 60-70 stk. og jeg kjenner bare noen få... Hihi, skal fortelle dere mer om festen, men jeg tror vi får ta det privat! :-D Vet ikke helt om jeg har nett i Oslo, men laptopen er med.

Klemmer

Skrevet

Oj, her var det ikke mye liv! Dere er vel kommet på isolat dere, som begynner å nærmere dere ikm....:-D

Hvordan er følelsen jenter?

Selv var jeg jo ferdig med mensen allerede etter en dag og el er om litt mer enn en uke. Satser på å trappe opp til helgen. :-D HÅPER el kommer presis, altså onsdag 10. for mannen skal reise vekk torsdagen. Blir jo bare til lørdagen, men da er det kanskje for sent...:-/

Ellers så var jeg på TIDENENS fest på lørdag. Har fortsatt ikke kommet meg nedpå enda...:-D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...