A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Made in bed: Velkommen hjem fra ferie! Håper dere har hatt en fantastisk tur med masse hekking... Fant du ut av tappen din i går, eller? Jeg har mensenvondt nå... Så ørlite blod på papiret (tror jeg, måtte se veeeeldig godt etter og er litt usikker på om det bare var ønsketenking...:-)), så jeg tror kanskje mensen kommer nå. Litt merkelig egentlig, for jeg hadde el for en uke siden.... Jaja, koppen min er jo helt.... hahahahahaha, jeg tror jeg ler meg ihjel, for jeg holdt på å skirve "fucked" og det er vel ganske så bokstavelig... :-D Appel Sin: Du har vel snart el du også? Klem fra meg
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Endelig ble vi tvangsinnlagt... det var på tide:) Så flott å høre du har hatt en fin tur Made in Bed! Det var vel deilig å komme seg vekk litt.. Slapp helt av, jeg skal ikke skrive noe som avslører deg på facebook.. hehe... måkke du heller gjøre.. Kun vi, par venninder, mamma og broren min som vet vi peiser på har planer om å overraske! om det skjer noe da.... hmmmmm El, ja, gjett om jeg teller dager da... ååå... det nærmer seg med stormskritt.. Første mnd med fertilitetsmonitor det her, og den viser høy fertilitet allerede... dag 11.. når det nærmer seg 17-18 dager regner jeg med den viser Max fertilitet.. Men Vi peiser på allerede vi.. annenhver dag minst, så denne mnd bør d sitte.. Basta. Vil helst slippe å dra til Tronheim for utredning, så tenkte jeg skal satse på å få det til denne mnd. Er i gang med blodprøvetagning i forbindelse med utredningen jeg skal på.. to down.. two to go... 22 September skal vi være i Trondheim til konsultasjon, sædprøvelevering... 23. september skal jeg ha egglederundersjøkelse med kontrastveske.. Gruer meg sjuuuukt!! Så tror jeg bare holder meg her inne på Lukket og slår hodet i veggen... mmmmmmmmmmm... myke vegger.... Hei! Jeg begynner å bli desperat her... Forrige mnd fant jeg en firkløver og en femkløver faktisk... har foreviget dem i kontaktpapir.. så nå henger de på badet, så jeg kysser de hver gang jeg har hatt sex rundt el.. HAHA! Skjønner ikke at jeg tør si det her engang... Og her om dagen stod jeg på verandan, da det største stjerneskuddet jeg noen gang har sett, suste rett over nabotaket... det var så stort at jeg er sikker på det lagde lyd:) I spontanitetens øyeblikk, slengte jeg begge hendene på magen, kneip øynene igjen og ønsket hardt inni meg i full fart: VÆR SÅ SNILL! LA MEG BLI GRAVID DENNE MND!!!! Så nå skjønner dere hvorfor jeg passer så godt inn her... mental case nr UNO! Noe nytt med dere da? Nærmer deg el du og eller made in Bed? Og hvordan går det med bloddråpen du så A 1973? Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Hallo Appel Sin! Jeg er enig med dere, ingen sladring på facebook takk! :-D Ja, her på lukket avdeling kan du si alt, ingenting er for flaut å si her! :-D Jeg lurer litt på om den bloddråpen egentlig bare var syner... Det var liksom bare det, og that's it. Mensenvondten er borte også. Det eneste som fortsatt er vondt er det der dritt-bekkenet mitt (sorry... men det er sant...:-)). Fordi bekkenet har vært veldig kranglete helt siden jeg sluttet på pillen, så ser jeg ikke det som noe tegn akkurat nei. AAAAARGH, KAN NOEN GI MEG MENSEN TILBAKE SNAAAAART? (Men helst ikke neste helg... :-)) Haha, jeg skjønner jo hvorfor dere ikke er her så mye... hekkesesongen er vel begynt for fullt? Hahahahaha, hvis jeg er riktig heldig, så havner jeg vel på samme IKM-uke som dere... :-/ Klem
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Om du ikke havner på samme uke , så må du nesten late som..hoho Syns du høres skremmende gravid ut jeg da! Det er ikke en såkalt festeblødning du har hatt da? har ikke peiling på sånne, men vet det er noe som heter det:) Skriver mer i morgen jeg... nå skal vi kose oss med god mat og hekking! kvakk kvakk:) Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2008 Vi har akkurat spist og guttene ser på Doc. Who....:-/ Så da jeg leste dette måtte jeg virkelig knegge litt for meg selv. Vi har nemlig spist andebryst i dag... kvakk... kvakk...:-D Hallo? Hvis jeg skal late som om jeg har IKM samtidig med dere kommer det til å bli fullstendig kaos i hodet mitt. Først en IKM, så enda en ny, og så må jeg søren meg holde orden på "late-som-IKM'en" også... Jaja, jeg er jo litt gal fra før så...:-D Nei, jeg tror ikke jeg er gravid. Jeg tror bare det er dritt-kroppen min som lurer meg. Den har jo gjort det i mange uker nå... Jaja, det kan vel ikke være mange dagene igjen nå... Tror det er ca. 10-12 dager siden egget slapp. Hvis det slapp i det hele tatt... Tappen var lukket da jeg hadde pos. el-tester... Men hva vet jeg... Jeg begynte jo å sjekke da jeg hadde pos. el-tester, men synes ikke den har forandret seg noe siden det... Men begynner jo a lure på om det virkelig *er* tappen jeg driver og klår på hver eneste dag nå....:-D Klem tilbake
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2008 ARGH, nå er jeg forvirret altså... Har nok tafset litt i dag også og det virker som om tappen er lukket, MEN det var en stripe av blod da jeg tørket meg i morges. Jeg tafset forøvrig etter at jeg hadde sett den lille blodstripen, så det kan ikke ha vært tafsingen som gjorde at jeg blødde litt heller. KAN NOEN GI MEG MENSEN TILBAKE NUUUUUUUU? Jeg er så drita lei av kroppen min at jeg har lyst til å sprenge hele underlivet! (Oj, dette er lukket avdeling, er det ikke??? :-)) Ehm... altså... Hvordan har dere andre det? :-D Klem
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 hahaha! dere er så vittige begge to.. i like it! jeg har visst ikm en dag etter deg made in, om alt går etter planen:) Skreiv meg på IKM lista di. Ja, vi har i tillegg haugevis av tvillinger både i min og hans familie, så d hadde ikke vært så innmari stort sjokk om det skjedde... Da hadde jeg blitt overlykkelig! D hadde vært kjempegøy! Nå vet vi ikke helt hva vi skal gjøre om vi får beskjed om at vi trenger hjelp til å få det til... da må vi nok låne i banken eller noe, så d spørs.. men om vi får vite at det i teorien ikke er noe feil med oss, men at vi kan få prøverør eller hva det er som skal til, spørs det om vi prøver en del mnd til før vi vurderer det.. men begynner å bli seriøst utålmodig her.. Vi venta i 6 år før vi valgte å få barn.. og har gleda oss vilt til vi skulle begynne å prøve. Naive som bare fytti rakkern.. Surt å vite at vi liksågodt kunne begynt å prøve 1 eller 2 år før.. men gjort er gjort og lort er lort. jeg vet ikke hva det er, men hver gang du snakker om tafsinga di 1973, så humrer jeg litt for meg selv.. jeg vurderer seriøst å prøve å kjenne selv snart... men så er det disse fobiene mine da.. Er det ikke sånn at den åpner seg 12-24 timer før mens? Og hvis den er lukket på ikm dagen, så er man mest sannsynlig gravid? herregud.. jeg klør i nasen av all denne tafsepratinga.. jeg er litt rar.. har hørt om sprengt torsk, men aldri sprengt høne.. HAHA! Ikke gjør det da vennen! Da havner du nok på isolasjon.. og det vil vi jo ikke:) Haha.. tok meg 2 min nå og søkte på sprengt høne.. og jammen finnes det, så jeg tok feil. Så jeg limer inn oppskriften til deg, så du ikke skal gjøre noe feil.... "Sprengt høne" Du trenger en hel høne for sprenging. Du kan gjerne dele høna opp i biter (lår og bryst) Høna saltes med grovt salt og bør ligge et døgn på kjøl. Trekkes så i fett eller olje sammen med litt hvitløk og timian. Kjøttet skal være mørt og fint før servering. Bruk gjerne grill elementet på komfyren for å få et sprøtt og fint skinn. Serveres med Anna potet og en god saus for eksempel med rødvin. Si hva dere vil, men: This is me, and that is not only only:) Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2008 Herre Gud dere to er helt fantastiske! Hmm... I dag skal vi ha kylling til middag, men... det kunne like gjerne ha vært... sprengt høne....:-D Altså... Saga'en om mensen er ikke over enda... Joda, nå nettopp kom det litt mer guffe ut fra.... høna... Men får jeg mensen, neida, bare utflod med en stripe blod... Og tappen? Den virker mykere, men HVOR FANEN (SORRY) ER DET ÅPNE HULLET? Jeg vil ha hull og jeg vil ha mensen. Høres jeg syk ut nå? Føler jeg snart er klar for isolatet ja....:-D Made in bed: jeg så at jeg antagelig satt og skrev da du skrev, så jeg så ikke meldingen din før nå. Jeg har sittet og ventet på at du skulle komme innom her, men fryktet at du var blitt så pass normal, pga. både ferie og at du er i tiden mellom mensen og el, at du liksom trodde du kunne slippe unna lukket avdeling! :-D Nei, nå skal jeg spise... og neida, vi HAR middag i dag, trenger ikke sprengt høne... enda... :-D Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2008 Appel sin: Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan anbefale denne tafsingen, jeg blir jo ikke akkurat klokere av den... Snarere tvert imot... Den er vel en medvirkende årsak til at jeg snart havner på isolat! :-D Nå har jeg forresten spist middag. Hev på litt ekstra grønnsaker, så er jeg sikker på at jeg får vondt magen, og det er jo tegn på mensen, eller??? :-D Psyk klem :-D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2008 Hallo vennen, ser ikke ut for at facebook vil at vi skal connecte i dag...:-/ Tror det er hos meg det går tregt. Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2008 Men hvordan går det med den lille? Du kan jo svare på med en pm på facebook, hvis du ikke vil skrive det her altså,.. Ble helt bekymret jeg!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. august 2008 Phu., godt det ikke var noe verre da! Ble så bekymret vet du! Hehe, du vet, de på lukket avdeling er vel litt ekstra bekymret...:-D Jeg tror jeg får mensen nå... tror jeg... hørt den før? :-D Har ihvertfall mensenvondt, hvis ikke det bare er luftsmerter etter alle grønnsakene da...:-D Tappen er fortsatt lukket... Virker mykere nå... tror jeg... Av og til lurer jeg på om jeg har litt Alzheimers... klarer ikke å huske hvordan tappen er fra dag til dag! :-D Får sjekke på Pernille info om hvordan den skal være hvis mensen er like rundt hjørnet....
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Ok... en gang for alle... greier ikke holde meg lengre... jeg vil ha full forklaring i detalj om hvordan jeg skal greie å finne denne tappen.. så skal jeg vurdere det hardt.. Vil bare finne den for morrohetsskyld.. Så kan jeg vite hvor den er til jeg skal tafse på den når ikm kommer og jeg ikke får mensen.. hihi! 1973.. mener bestemt den skal være åpen om mensen er i vente.. må gå og sjekke jeg og nå.. hihi.. Du får ta bilde av den og se om den forandrer seg fra dag til dag.. haha! made in bed: Så bra og høre det går bra med lillejenta:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2008 Ta bilde ja... Hadde jeg bare SETT den derre greien så! Står liksom at fargen skal være blah... blah... men helt umulig å se, så ingen bilder nei! :-D Altså, jeg gjør som Pernille sier... Sitter på huk, stikker en finger inni... ehm... der ja... høna... :-D Da jeg begynte å lete trodde jeg at den skulle være mer liksom rett frem, men fant ut at min lå liksom i bunnen, eh??? Høres dette litt merkelig ut? Klarer ikke helt å forklare det... Har også funnet ut at det berømte hullet (som er en lukket strek hos meg) ikke ligger helt på tuppen, men litt på siden... tror jeg... Huh, nå blir jeg litt flau her... :-D Det er bare å hoppe i det, men jeg ville gjort det før IKM, for hvis ikke vet du ikke hva som er "normalt" for din kropp. Jeg vet det ikke enda, men min kropp er jo langt ifra normal.... Jeg har nå altså hatt litt blod, men lukket tapp og litt vondt i magen. Status quo altså... Tror snart jeg må begynne å danse mensendansen, hvis jeg bare visste hvordan den er... Kanskje du kan lete det opp Appel Sin??? :-D Made in bed: Godt å høre at det står bra til. Er så skummelt når de små blir syke, men stort sett går det bra! Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2008 PS. Dere to er vel snart hekkehøner... lykke til da! :-D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2008 Mde in bed: Er den lille bedre i dag? Jaja, nå tror jeg noe er på gang her... Spottet jo ørlitegranne i går og da jeg tafset i morges var det litt rosa også. Tappen er som den alltid har vært, virker lukket og myk. (Har føltes hardere før). Tror ikke jeg stoler på tappen lenger... Jaja, jeg regner med jeg er en dag nærmere mensen nå! :-D Hvis jeg er heldig så får jeg kanskje en ny IKM-dato jeg også, en gang.... ...:-D Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 25. august 2008 Nahæ, du håper jeg IKKE får mensen, hva er det for en motarbeiding da? :-D For å være helt ærlig, så er jeg 99% sikker på at jeg ikke er gravid denne pp. Vet ikke helt hvorfor jeg er så sikker, men jeg tror det har noe med alt klusset med syklusen å gjøre. Stoler ikke på kroppen min liksom... Sprengt høne... noen som skal ha det til middag i dag? :-D Har fortsatt slimete utflod, med litt blod i. Trodde jeg hadde bind og tamponger på jobben, men den gang ei, så måtte ut å handle litt i morges... Hadde vært typisk meg om jeg fikk mensen, i strie strømmer, og ikke ha bind...:-) Jaja, nå skal jeg snart begynne å jobbe. Dere får ha en fiiin dag. Nettet her er ikke helt i form for tiden så spørs om jeg kommer innpå før i kveld. Skal jobbe til 20.30. :-/ Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 25. august 2008 Stille her i dag... Da har jeg bestilt time hos legen. Jeg fikk ikke time før neste fredag, men sekretæren mente at det ikke hastet, og jeg er igrunnen enig... Er neppe så mye legen kan gjøre allikvel. Vi ble enige om at jeg tar den timen uansett om jeg får mensen, så får jeg snakket med legen om hva jeg skal gjøre fremover. Kanskje jeg skal foreslå en liten innleggelse på isolat? :-D Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 25. august 2008 PS. jeg burde snart blitt sponset av Libresse, har brukt J*** mange binn uten at jeg egentlig har hatt brukt for det... :-D Og ja, fortsatt bare utflod med litt gørr i.... Delikat...:-D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 25. august 2008 Nei, nå tror jeg det klikker for meg... Nå har jeg liksom akkurat beroliget meg selv med at jeg ikke er gravid (har ikke giddet å teste en gang i dag) og så sier mamma: "Du, ikke for å være frekk, men i går, da vi var hos dere, la jeg merke til at du hadde lagt kraftig på deg over brystene!" Mamma så meg sist, i bikini, for to uker siden.... og hun er veeeeldig nøktern, sier aldri noe uten at hun mener det... F***, nå fikk jeg ørlite håp igjen! Bekkenet er forresten utrolig trøblete fortsatt, men det pleier å være det rundt mensen også, så ikke akkurat noe symtom der nei. Tror jeg skal skifte nick til svingstang...:-D Svingstangklem
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. august 2008 #21 Skrevet 25. august 2008 Hei igjen snuppelupper!! Jeg vil ikke gi deg noe falskt håp jeg heller 1973, men jeg kan ikke noe for at jeg føler det er en grunn til alt "tullet" som skjer nå.. det hadde ikke overrasket meg om du er gravid.. Herregud så spennende! Når var sist du tok test? men jeg skjønner godt at du bare vil få sparket igang mensen igjen, så du har litt "kontroll" over hva som skjer.. Krysser fingre og tær for deg og håååper det ordner seg! Jeg er nå på dag 13 i syklus, og det står fremdeles høy fertilitet på monitoren.. bare venter på at max-fertilitet skal blinke mot meg! Er så spent på om det jeg har trodd om tidspunkt for el stemmer... mener selv jeg har såkalt el slim nå... så da bør d vel være rett rundt hjørnet.. skal prøve alt jeg kan å ikke stresse denne mnd! Er så redd for at det skal skje noe kluss med syklusen, som ødelegger for utredningen i trondheim.. har bestilt tog og Hotell, så det hadde vært innmari dumt. men det hadde vært typisk.. Om jeg ikke får mensen når jeg skal.. på dag 31, blir alt bare rot, og jeg må ha undersøkelsene på en annen dag.. uff nei... Hvordan går det med jenta di da Made in bed? Blir det barnehage i morgen? Nå har ikke jeg barn, men jeg kan tenke meg hvor fælt det er når de ikke er ved sine fulle fem.... Syns det er fælt om kattene mine er syke jeg, så der har du meg... Mmmmmmmmoahahahaha! Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 25. august 2008 Appel Sin: Nei, jeg tror kanskje mensen kommer nå... Har vondt i magen og har fortsatt den merkelige utfloden. MEN tappen er fordømt like stengt og myk. Innimellom lurer jeg på om jeg kjenner i rett hull... (Herre Gud, sorry altså... jeg kunne bare ikke dy meg!) hehe... ta det med ro... jeg VET hvilket hull altså...:-D Men jeg begynner jo å lure på om tappen min er lik hele tiden... Jeg testet i går, med billigstrimmel. Tror jeg skal teste igjen i morgen, hvis ikke mensen er kommet. Ellers så har jeg en mamma som er veldig bekymret. Hun ringte nettopp og sa at hun skulle betale time hos privatlege, bare jeg kom meg dit snarest. Så hvis ikke mensen er kommet til i morgen tar jeg en tur dit. Haha, nå er vi ikke langt fra lukket avdeling "in real life" her...:-D (Og nå er det like før moren min tar en tur innom også...:-)) Ja, det er skikkelig guffent når barna er syke. Husker en gang sønnen vår var syk. Han hadde diaree og feber. Vi trodde jo at det bare var noe magegreier, men gikk på barneklinikken. Og jammen hadde ikke gutten HALSBETENNELSE! Akkurat det samme skjedde neste gang han fikk halsbetennelse, diaree og feber, men da skjønte vi jo hva det var... Appel Sin: Når er det du skal til Trondheim? Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 25. august 2008 PS. Appel Sin: jeg skjønner at du er redd for sykluskrøll, og det blir vel neppe bedre av at jeg forteller om min psyke kropp.... Jeg skal krysse alt for at det ikke skal bli noe krøll for deg. Krysseklem :-D
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. august 2008 #24 Skrevet 25. august 2008 Skal til utredning 22 og 23 september... På tirsdagen skal jeg ha egglederundersøkelse med kontrastveske, og det gruer jeg meg så sykt til allerede.. tenk på meg som ikke greier tanken på å tafse på tappen engang:) jaja... De skal inn med kateter i livmora og blåse opp og skylle inn kontrastveske for å se om noe er tett.. har hørt litt forskjellig... Noen sier det bare er litt ubehagelig og at det bare svir... andre plasser har jeg lest at det kan medføre endel smerter, så av og til gjøres det i narkose i forbindelse med laptoskopi.. eller hva det heter.. men jeg skal ikke ha narkose, så fytti katta! grøss!!! Det er mye jeg er litt redd for jeg... sånn som blodprøve og tannlegen... men jeg blir aldri nervøs før jeg sitter i bilen på vei dit.. så jeg er litt bekymra for at jeg rett og slett skal få sngstanfall når tiden er der, siden jeg allerede skjelver bare med tanken men prøver jo å tenke positivt.. Har noen valium liggende fra en flytur for noen år siden.. kanskje jeg skal ta en tre-fire av de:) Nå høres jeg jo ut som ei skikkelig pyse-høne, men jeg er ikke det altså.. Tror jeg... kan hvertfall late som... Så flott å ha en mamma som engasjerer seg sånn da, hun høres skikkelig søt ut:) Det er sikkert greit å få sjekket om det er noe, som hun sier... kan hende det at du for visshet om at alt er som det skal, løsner opp i hele greia... Hvis man først har begynt å bekymre seg, så har det en tendens til å hope seg opp... Takk for omtanken:) Det er kjekt å prate med likesinnede:) Kleeeeem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #25 Skrevet 25. august 2008 Jeg skjønner godt at du gruer deg for å ta den undersøkelsen. Jeg er også dritredd for å gå til lege, tannlege, sykehus osv... Blir svimmel bare ved å tenke på å ta blodprøve. Og jeg innrømmer det, jeg er en skikkelig pyse. Så ja, jeg skjønner deg. Jeg hadde en sånn undersøkelse opp i ... ehm... ra-ta-ta... pga. mye mageproblemer. DET var både pinlig, ekkelt, skremmende osv... Jeg var så nervøs før at jeg skalv. Legen måtte gi meg masse beroligende, så mye at jeg ikke klarte å gå etterpå...:-D Haha, mannen min måtte trille meg, i rullestol, ut i bilen. Da vi kom hjem hev han meg på sofa'en og så sov jeg i tre timer...:-D Har en tannlegehistorie også... Gruet meg fælt til en rotfylling... fikk bedøvelse... tannlegen begynte... Bedøvelsen virket ikke... mer bedøvelse.. . og enda mer... og enda mer... Til slutt kjente jeg at jeg ble skikkelig svimmel og gav beskjed til tannlegen. Plutselig fikk jeg bare dritangst og så begynte jeg å skjelve... og da gikk det fort gitt... tårer og snørr... Jeg klamret meg fast til tannlegen og sa at hun ikke måtte gå fra meg... Egentlig hadde jeg bare lyst til å legge meg under stolen og bli der...var sikker på at jeg var på randen av sammenbrudd... :-D Det gikk heldigvis greit etterpå, men kan ikke si at det ble lettere å gå til tannlegen etter den opplevelsen...:-D Må jo ha sett rimelig sykt ut...:-D Og ja, jeg var ganske så flau etterpå... Så nei, jeg synes ikke du er pysete... eller joda... kanskje... men jeg forstår deg. Vi på lukket avdelig forstår hverandre vet du! :-D Ja, jeg er ekspert på å være bekymret, arvet av mamma...:-) Så ja, jeg tror jeg tar en tur til den legen i morgen hvis ikke mensen er kommet og hvis testene fortsatt er negative. Nå skal jeg legge meg. Nattaklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå