gullfisken83 Skrevet 28. august 2008 #51 Skrevet 28. august 2008 Fikk beskjed på Ringerike medisinske senter (der legen og jordmora mi er) at jeg kunne bestille jordmortime selv på sykehuset. Så det har jeg gjort. Så neste kontroll blir der:) syns det er litt betryggende å få snakke med jordmor også. Leger er liksom ikke helt det samme.
tmr84 Skrevet 28. august 2008 #52 Skrevet 28. august 2008 Akkurat det følte jeg også. Jeg gikk bare til jordmor på sykehuset var ikke hos legen i det hele tatt, men nå er jeg utrolig misfornøyd med legen min!!! Er de flinke på ringerike medisinske senter flinke??? Har sett det er noe ledig der=0)
gullfisken83 Skrevet 28. august 2008 #53 Skrevet 28. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Også en annen lege som vikarierer for han.. ellers kan jeg ikke uttale meg om resten;) Har vertfall fått det som jeg vil hver gang.. sånn i forhold til sykemeldinger å sånn..har litt å si at man møter forståelse også. Hadde tidligere lege i heradsbyda da jeg var plaget med ryggen. Han skrev bare ut smertestillende... så helt klart bedre på RMS:)
monebj - 111008 <3 Skrevet 31. august 2008 #54 Skrevet 31. august 2008 Nå har det ikke skjedd noe her inne på ei lita stund ser jeg.. Bare lurte på om noen har bestemt noe ang. det treffet på torsdag? Blir det noe av det?
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 31. august 2008 #55 Skrevet 31. august 2008 Jeg bor heller ikke på Hønefoss, holder hus i Krokstadelva, men skal føde på Ringerike. Termin 15. januar
Triolene Skrevet 2. september 2008 Forfatter #56 Skrevet 2. september 2008 Hei igjen! Jeg holder meg til avtalen om å treffes på Viul hvis det ikke blir avtalt noe annet! Jeg bor jo også der, så for meg er det veldig lettvindt Hvis noen andre har konkrete forslag så er det bare å komme med det
tmr84 Skrevet 3. september 2008 #57 Skrevet 3. september 2008 hei alle sammen. jeg må bort i morgen, så jeg kan ikke bli med, men håper vi finner en annen dag. så hvis noen sier en dag som passer så kan de som har mulighet henge seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå