Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år og har termin 10 februar! Noen som bor i nærheten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor ikke på Hønefoss jeg da, men skal føde der...:) Har termin 16.januar, men regner med å gå en stund over tiden. Kan hende vi treffes på føden...:P

Skrevet

Det kan hende :) Hadde vært artig! Hvor bor du da??

Skrevet

Bor på Hadeland (Grua)..:)

Jeg skal føde på hønefoss for første gang nå og må si at det virker veldig bra. Var der på ul i går og jordmora vi hadde var utrolig hyggelig!:)

Skrevet

Jeg har hørt det er veldig bra! Blir deilig å få rom helt alene! Sist jeg fødte måtte jeg dele rom med to andre.. Det ble bare stress... Det var for 8 år siden! Bra noen ting blir bedre også da :)

Skrevet

Bor i Horten, men er fra Hønefoss:o) Familien bor der fortsatt, skal dit til helgen.

Lykke til videre!!

Skrevet

har forresten termin 3 desember

Skrevet

heisann

endelig noen fra Hønefoss:) jeg er ekte hønefoss jente men bosatte meg på jevnaker ifjor. Jeg er 28 år og har en sønn fra før på 3 1/2 år. Jeg er nå 17+2 uker på vei og har termin 3 februar. Men blir kanskje planlagt keisersnitt i januar, da jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning forrige gang med fødselsangst i tillegg:/

Hvor i hønefoss er du fra??

Skrevet

Jeg bor på Viul jeg :) Har bodd litt her og der i distriktet! Artig at det er folk som bor i nærheten da :) Hvilke skoler har du gått på da? Kanskje jeg kjenner deg!

Skrevet

Oj, får man enerom altså?? Det hørtes jo veldig deilig ut! Hadde jo forventet å måtte dele rom med flere siden mannen ikke kan være der i barselperioden...

Skrevet

Det er kun enerom på sykehuset nå! Uansett hvilke avdeling :) Det er ikke alle som er så heldige!

Skrevet

Enda en fra Hønefoss her :o)

Hadde vært artig med et treff da ?

Skrevet

Jøss! Det er jo mange av oss her jo :) Hvor bor du da??

Skrevet

Hvor i Hønefoss bor du da Heddy???

Skrevet

Hei hei, sniker meg inn her litt=0)

Jeg bor på viul også=0) er 24 år flyttet hit for 1 år siden og kjenner egentlig ikke noen her. Jeg fikk en gutt 27.07.08=0)

Veldig fornøyd med å føde på ringerike sykehus!!!!!!

Klem

Skrevet

Så artig! Kan jeg spørre hvor på Viul du bor?? Jeg er ikke fra Viul, men samboeren min er det :) Når er din termin??

Skrevet

Jeg bor i sagafaret=0)

Hadde termin 2 august, men han kom en uke fortidlig, så nå koser jeg meg hjemme med en gutt på 4 uker=0)

Hadde vært morsomt med et treff siden det er så mange fra hønefoss=0)

Skrevet

Det hadde vært artig ja :) Så du bor på flåklypa du :) he he... Jeg bor i Det røde huset som ligger i svingen ved pakkhuset (lageret til fabrikken) Dere som bor i det blå huset da kanskje??

Skrevet

Ja det er ikke langt unna=0) Vi bor i det første huset man kommer til, det var grått, driver å maler det rødt for tiden=0)

he he flåklypa det har jeg ikke hørt=0) hvorfor kalles det det?? Er virkelig ikke kjent i områdene her, ganske flaut når man har bodd her 1 år he he. Flyttet hit tilfeldig fra Bærum, og jeg jobbet i bærum frem til permisjon og samboer jobber i bærum,men årøver ¨å bli litt kjent nå=0)

Skrevet

Hvis du tenker deg veien oppover der, så ligner det litt på veien opp til flåklypa :) Ikke særlig artig på vinteren! He he... Jeg går sykemeldt for tida men har best tid på formiddagene! Samboeren min har 4 barn fra 8 - 16 år og jeg har jo en gutt på 8 så vi har nok å henge fingrene i ;) Alle barna bor hos oss fast! Skulle tatt en te-kopp en dag da :)

Skrevet

Ja da har dere nok å henge fingrene i, jeg er imponert!!! Ja jeg er i permisjon så jeg er hjemme på formiddagene jeg=0)

Ja vi må ta en te-kopp en dag hadde vært kjempe koselig!!

Jeg er for det meste hjemme utenom denne uka, så du får se en dag det passer for deg=0)

Skrevet

Jeg kan jo ta meg en tur til deg torsdag den 4 september hvis det passer for deg!? Jeg skal på ultralyd ved ni-tiden, men jeg kan jo ta en tur etter det!? Før tolv ihvertfall! Hvis det blir forandringer så skriver jeg her ett par dager i forveien :) Ikke styr med noe servering! Jeg har fått svangerskapsdiabetes..... :(

Skrevet

ja det hadde vært kjempe koselig! må bar advare da at jeg har to hunder og to katter, så jeg håper ikke du er alergisk:0)

Svangerskaps diabetes det er kjedlig stakkar deg=0(

Da ses vi så er de bare å si i fra hvis det skulle dukke opp noe=0)

Skrevet

Det høres hyggelig ut :) Jeg tåler både hund og katt så det går veldig bra! Da sees vi neste torsdag hvis det ikke kommer noe i veien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...