Gå til innhold

Hvor lenge er barnet ditt i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varierer litt men et sted mellom 3 og 7 timer om dagen.

7 timer er skikkelig langdag og forekommer vel så godt som aldri.

Og enkelte uker er han der 3 dager og andre uker 5 dager.

Vi har 100% plass og benytter oss av de timene vi måtte ha bruk for. Og jo mindre av plassen han bruker dess lettere er mors samvittighet ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-6 timer..;) men nå er jeg hjemme i permisjon da..

når vi er tilbake i jobb så må de være der ca 7.5 time

Skrevet

Hun er som regel i bhg fra 9-15-15.30 (er i permisjon for tiden).

Blir nok litt andre tider når jeg begynner å jobbe igjen i januar.

Skrevet

Fra 9 til 14.30

Men på mandag begynner jeg på skolen og da kommer hun til og være der fra 08.00 til 16.00.

Skrevet

Snuppa er 1.5 aar naa og visst hun skal begynne i barnehage naa saa blir det ca 3-4 timer hver dag (kommer ann paa om vi finner en barnehage vi stoler paa/kan trives med). Da blir det 5 dager i uka ca...

Men hun maa ikke gaa i barnehage da, gjor det bare fordi hun ikke har noen andre barn her aa leke med. Og da tror eg max 4 timer er nok;)

Skrevet

Leverer mellom 9 og 10 og henter mellom 14 og 15. Så det blir 4-6 timer det. MInstemann på 18 mnd sover jo 1,5 timer så det er jo ikke så lenge.

Nåbegynner jeg i jobb igjen til uka. Dagvakten er fra 7 til 14.30 så da kommer mannen min so er selvstendg næringsdrivende til å levere ca kl 9 og så henter jeg kl 15. Veldig fornøyd med det opplegget der : ))

Skrevet

somregel fra 09,30-16,30 = 7 timer

når vi har annledning: 09,30- 16,00 = 6,5 timer :) :) :)

heldigvis jobber vi sånn at det går ann, mange i bhg som er der fra 07,15 - 16,30 , men de stortrives jo så tar nok ikke no skade av det :)

Skrevet

Nå når jeg er i permisjon, fra 10.00-14-14.30.

Men når jeg starter på igjen på jobb etter permisjonen, må hun være der fra 07-16.30.. huff.. gruer meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...