Gå til innhold

Hvor lenge er barnet ditt i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Som regel fra 9-15. Men nå begynner jeg på skolen til mandag, så 8.30-15.30, sånn ca...

Skrevet

Dagmamma, da...men kl. 8.00 til 15.00. Fredager kortere dager. Fri i alle skoleferier osv.

Skrevet

09.30 til 16.30 -7 timer i to uker

11.30 til 16.30- 5 timer i en uke

Skrevet

4-8 timer pr. dag. Varierer veldig..

Skrevet

snodig at INGEN som svarer jobber 8-timersdager og har litt reisevei...

Skrevet

ca. 8 t, sambo leverer, han begynner kl. 8, jeg henter slutter mellom tre og fire

Skrevet

Jeg jobber 8 timersdager:) Ikke så mye reisevei da.

Jeg og mannen jobber litt forskjellig så dagene varierer en del. Men det har skjedd at ungene har vært der i 9 timer, glad jeg slipper det hver dag, men når jeg ser andre foreldre levere og hente så tror jeg ikke det er så uvanlig at det ligger mellom 8 og 9 timer på mange barn.

Skrevet

7 til 8 timer, noenganger kortere..

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Litt over 8t. Vi jobber begge fullt, jeg må levere hver dag for mannen min begynner så ufattelig tidlig på jobb. Vi bytter på å hente for mannen jobber lenge selv om han begynner tidlig. Vi har satt oss som mål at han maks skal være der 8,5t og at han skal ha minst 1 dag i uken som ikke er så lang.

Skrevet

Nå som jeg er i permisjon blir det normalt sett 9-15, av ogtil 9-16/1630. Hun vil ofte at pappaen skal hente (er ett stykke å gå da jeg henter uten bil). Da jeg begynner å jobbe igjen blir det en del dager i mnd som vil bli 0715-1615/1630. Heldigvis jobber mannen turnus og dermed så kan vi ha kortere dager noen ganger.

Skrevet

Har full plass, men benytter oss vanligvis bare 3 dager i uken (varierer hvor mange dager jeg er på jobb). Jeg bringer, far henter :)

Han er enten fra 8-15.30 eller 9-15.30, så 6,5 - 7,5 time.

Skrevet

gutten min er i barnehagen fra kl 9 til kl 15.30-16.00. Jeg er hjemme i permisjon, og lar han sove så lenge han vil :) Henter han ikke tidligere, fordi han ikke vil hjem før, siden de går ut ca kl 13, og han digger å være ute i bhg ;) Han går bare 2 dager i uka da :)

Skrevet

Fra 8 til 15.30 ca :)

Om jeg skulle ha kjørt og hentet så hadde det blitt fra 7 til 17..

Skrevet

Han er 3 år og er i bhg 6,5 time.

Blir lenger når jeg har begynt å jobbe igjen.. dessverre... :o(

Skrevet

Ca 6 timer, fra 9-15

Skrevet

4 dager i uka mellom 5 og 7 timer blir det fremover regner jeg med. Mere i perioder der jeg har eksamener eller store innleveringer på skolen.

Skrevet

9.30-16 på mandager

9.30 -16.30 på torsdag og fredager

Fri tirsdag og onsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...