prinsessen født i juni=D Skrevet 8. september 2008 #27 Skrevet 8. september 2008 gratulerer da=)du er jo tydeligvis veldig glad for det,og det er jo det som teller;)selv vil jeg vente en del år før jeg får nr. 2,men det er jo smak og behag=)
Diana,LucasogLeo Skrevet 8. september 2008 #28 Skrevet 8. september 2008 Jeg vil bare si gratulerer så mye til ts. Litt spesilet, men hvis du tror du klarer det, så ser jeg ikke noe problem med det. Er sikker på at dere har tenkt gjennom det og komt fram til at dette er noe dere virkelig vil=) Lykke til vertfall=) Og til dere andre. Det er ikke alle som vet hva de vil etter ungdomskolen. Da er det ikke vits å begynne på vidergående bare fordi alle andre sier en skal gjøre det. Er bedre å vente til du finner ut hva du vil gjøre
MyBabyGirl Skrevet 8. september 2008 #29 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer! må signere youngmum jeg...selv om du er ung,klarer du det helt sikkert! du er nok mer moden du,enn disse andre som slenger med leppa;) da kan dere heller la være å skrive noe i det heletatt,isteden for å slenge dritt! er det mulig...
woman23 Skrevet 8. september 2008 #30 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer. Du er tøff!!! Jeg fikk selv mitt første barn når jeg var 17år og jeg ventet 5år før jeg fikk nr 2. Men du er kjempe tøff så det går sikkert bra. Det er mange unge som blir gravide og bare tar abort uten å tenke seg om, så det er veldig bra at du tar ansvar for graviditetene dine og velger å bære fram barna dine. Er man voksen nok til å bli gravid, er man voksen nok til å være mamma!!! Det man vil, det klarer man!!! Jeg er sikker på at du klarer mammarollen bra og at du kommer til å gjøre det beste du kan!! Kun det beste er bra nok for barna våre!!!! Men husk å prøve å ha litt tid for deg selv innimellom da, det er viktig det også!! Håper du har snille foreldre som støtter deg, det kan hjelpe mye det også!!! Gratulerer så mye igjen og lykke til. hilsen Renate
miriam_linnea<3tuva Skrevet 10. september 2008 #31 Skrevet 10. september 2008 jeg var 17 når jeg ble gravid å hu er 1år nå å jeg er gravid igjen m nr 2 4måndt på vei så jeg veit at du klarer det helt fint! er snart 20 da. men uansett så er vi like gode mødre som det dere eldre er. så syns det er dårlig å dømme andre pga alderen.
torden Skrevet 16. september 2008 #32 Skrevet 16. september 2008 grattis og lykke til;) er 18 og har en datter på 3 mnd. går på skole og har frøkena med meg;) litt slitsomt, men går helt fint;) jeg er evig optimist
prego Skrevet 19. september 2008 #33 Skrevet 19. september 2008 hehe, festlig dette.. er det ikke et forum for unge mødre da? dere som er så negativ, er dere "eldre mødre" som bare kommer hit for å finne noen å slenge dritt til`?
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 19. september 2008 #34 Skrevet 19. september 2008 Jeg synes jo også du var veldig ung. Jeg er bare et år eldre, men var bare dager ifra 18 da lillemor kom, og jeg syntes det var for tidlig. Greit når det er uplanlagt med nummer 1, men vet ikke helt om jeg er for å skulle planlegge nummer to før man er fylt 18 en gang. Å man kan jo ikke regne med at barnefar skal forsørge dere alle 3, hva om det blir slutt? Hvordan skal du klare å ta utdannelse med 2 små barn? Jeg synes det er tungt med bare 1, og jeg går siste året på vgs. Ikke kritikk, bare min mening. Dersom man havner i situsjonen skal man alltids klare det, men det blir sikkert tungt. Jeg har selv lyst på et barn til å har satt inn p-stav på 5 år for å ikke "falle for fristelsen".
me&my <3a&b<3 Skrevet 20. september 2008 #35 Skrevet 20. september 2008 tror ikke helt du vet hva du begir deg ut på, jeg fikk første mann når jeg var 20 og andre mann nå i sommer, akkurat 18mnd mellom mine to gull gutter:) Det er noe helt annet og ha to små enn en, kan by på store utfordringer til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå