Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin er 29 april 09 og jeg er 4 uker og 3 dager på vei, sååå gla nå!

Småen skal bli storebror:')

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud... hva kan man si, hjelpes. du er bare så UNG!

Skrevet

Vær litt glad for henne da folkens!!!!!

kan godt henne hun klarer seg kjempe fint men å være så ung. lykke til=)

Skrevet

en ting er å bli uplanlagt gravid, men når man planlegger ett barn i så ung alder, nei, sorry, klarer ikke helt å gratulere. du er jo bare ett barn, men håper selvfølgelig du klarer jobben for ungenes skyld.

Skrevet

Ja dette var.. Spesielt...?

Skrevet

Om dette ikke er tull - stakkars deg! Du er jo bare barnet selv!

Skrevet

hm... du er sikker på at du har unge, er gravid, og ikke bare et en verpesjuk fjortis som later som?;)

jeg tror nemlig ikke det frister så veldig med to så tette barn i så ung alder. jeg er 21, har ei datter på 18 mnd, og det holder i massevis enn så lenge!!

ikke tenkt å fullføre videregående en gang du da? herregud, akkurat ferdig med grunnskolen jo....*lol*

Skrevet

Tja, det er jo dessverre tilfelle til tider. Jeg vet om tre jenter (to av dem britiske - hun tredje norsk) - ene var tobarnsmor i en alder av 15 aar, den andre tobarnsmor i en alder av 15 aar og den tredje tobarnsmor i en alder av 16 aar... Noen tenker ikke så langt til tider - som er veldig dessverre.

Skrevet

hmm, det er litt spesielt.. ble mor rett før eg ble 17 er nå snart 18 å syntes det hadde vært kjekt med en spire men skal selvfølgelig fullføre vidergående før det blir noe prøving her.. hvordan klarer dere derer økonomisk? vi har bare ett barn å får stipend å sliter.. om du skal være hjemme, jobber faren da eller? du burde vel egentlig ha fullført skolen først

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Hehehehehehehehhehehehee

Helt sikkert HELT sant!

Skrevet

synes du er tøff jeg...

har ei venninne som var 15 da hun fikk sin første, 16 med nr 2, 24 med nr 3 og nå 26 med nr 4. hun ammet i friminuttene på ungdomsskolen.

Skrevet

Hjelpe meg, det var spesielt.

Skrevet

ønsker deg lykke til:) å håper du klarer det.

Skrevet

å herregud du er jo bare barnet selv, ganske drøyt og få et planlagt barn når du er så ung.Du har jo bare babyen enda og burde kanskje venta litt og fått en utdannelse før du skaffer deg to barn huff!

Skrevet

Herregud sier jeg også, VÆR litt glad på hennes vegne? Kan godt hende hun er mer moden for alderen enn mange av dere som sitter her å snakker dritt. .Og hva vet vel dere om hennes økonomi, selv om hun ikke er mer enn 17? Kan godt hende hun har en kjæreste som har god økonomi, som kan forsørge alle sammen?

Synes det er respektløst å skrive sånt som enkelte av dere gjør... men det er nå min mening.

Og ikkje minst, gratulerer så masse til deg trådstarter! :-))

Skrevet

Takk youngmum:)

JA vi har ganske god økonomi her i huset:)

Er jo faktisk 7 uker på vie i dag:)

Skrevet

Men så må du mona mor huske at ikke alle er som deg.

Jeg har gode rutiner på han eg har og han er enkel og grei med å gjøre. Regner med viss jeg bare gir nr 2 faste og gode rammer så går det like bra.

Skrevet

du høres ikke akuratt (på språkbruken) som om du er så mye bedre selv. Alle i 8ende kaller seg jo for prinsesse og oh my god er jo et velkjent utrykk i de føste klassene på ungdomsskeolen.

Så kansje du sko vudert å bli litt mer voksen siden du er en så "fantastisk" mor.

Skrevet

Ærlig talt... Du fikk en unge i desember i fjor, og nå skal du ha en til, med en annen far? Hva med å vente *litt* før du får unger da? Det er jo ikke sånn at man må få barn med en eneste gang når man får seg en kjæreste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...