Bare™ Skrevet 20. august 2008 #26 Skrevet 20. august 2008 Ja, for dette var jo konstruktivt. Begynner å bli litt lei av at det er 15 tråder hvor alle vil ha signaturer på hvem som skal og ikke skal få være her... Vil mye heller ha alle dere nevner uavhenigig av deres innspill enn dere anonyme som henger ut andre brukere med nick! Er det plagsomt at noen får litt oppmerksomhet, kanskje? Kunne ønske den var rettet mot deg selv??
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #27 Skrevet 20. august 2008 da bør vel vi som er lei dritten være penere i munnen og? kan ikke alle bare være hyggelige?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #28 Skrevet 20. august 2008 hehe.. ser ut som anonyme dobbeltmoralister synes det er godt å få ut gørra si fordekt bak kalkunknappen:-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #29 Skrevet 20. august 2008 Hvis du ønsker at folk skal stå fram med nick bør du kanskje velge et annet forum en anonymforumet du også?
Gjest Skrevet 20. august 2008 #30 Skrevet 20. august 2008 Jepp.........og trenger vi ei jente så låner vi *en gjeng på tryne* her inne =)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #31 Skrevet 20. august 2008 Og du bør holde deg bak anonymknappen med de skriveferdighetene dine.. Ikke rart du er anonym:-)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #32 Skrevet 20. august 2008 Kunne ikke vært mer enig=) Anonyme skravlehoder her inne er til tider en gjeng ekle kjærringer og det er lurt å holde seg skjult ellers så ser du hva som skjer=) Ha en fin dag du også?=
Gjest Skrevet 20. august 2008 #33 Skrevet 20. august 2008 Slapp.............det tar litt lengere tid for enkelte å skjønne at de sparker seg selv bak=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå