Gå til innhold

Drittkjerringer ut herfra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, for dette var jo konstruktivt.

Begynner å bli litt lei av at det er 15 tråder hvor alle vil ha signaturer på hvem som skal og ikke skal få være her...

 

Vil mye heller ha alle dere nevner uavhenigig av deres innspill enn dere anonyme som henger ut andre brukere med nick!

 

Er det plagsomt at noen får litt oppmerksomhet, kanskje?

Kunne ønske den var rettet mot deg selv??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da bør vel vi som er lei dritten være penere i munnen og? kan ikke alle bare være hyggelige?

Skrevet

hehe.. ser ut som anonyme dobbeltmoralister synes det er godt å få ut gørra si fordekt bak kalkunknappen:-)

Skrevet

Hvis du ønsker at folk skal stå fram med nick bør du kanskje velge et annet forum en anonymforumet du også?

Skrevet

Jepp.........og trenger vi ei jente så låner vi *en gjeng på tryne* her inne =)

Skrevet

Og du bør holde deg bak anonymknappen med de skriveferdighetene dine.. Ikke rart du er anonym:-)

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig=)

Anonyme skravlehoder her inne er til tider en gjeng ekle kjærringer og det er lurt å holde seg skjult ellers så ser du hva som skjer=)

Ha en fin dag du også?=

Skrevet

Slapp.............det tar litt lengere tid for enkelte å skjønne at de sparker seg selv bak=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...