Gå til innhold

Drittkjerringer ut herfra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil vi slippe å få frekke og teite kommentarer og svar på det vi virkelig lurer på'? JA......

Syns vi at de som bare ønsker å være spydige og leie kan holdeseg til kranglesiden? JA.....

Hvis INGEN gidder å svare de eller bemerke dems oppførsel og smålige måte og være på så vil det antagligvis ikke være så gøy lenger heller..... Lat som dere ikke ser hva de skriver oggå videre til neste svar!!!! De ligger bare langt under alle oss andre og vil prøve å føle seg bedre ved å dytte oss ned!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer... ps: du bør pugge litt på og/å reglene:-)

Skrevet

Finn deg en dynamitt kubbe yppert..... Gjør deg selv en tjeneste, putt den i ræva og tenn på.

Skrevet

ja satt akkurat å tenkte på det samme her en dag. Bare overse dem fullstendig!!

Skrevet

tror du sitter litt for mye her tjukka:-)

Skrevet

signerer og kommenterer samtidig faktisk.... he he..... er egentlig en jævel i rettskriving altså..... :)

Skrevet

At du liker sprengte fisringer og slikt perverst prat for du stå for selv tjukka:-)

Skrevet

Nå ble jeg fornærmet....... Tror ikke vi skal prate om vekt her. Er nok tynnere enn du noen gang kommer til å bli. Hodet ditt veier mer enn hele meg.... Eneste stedet du er tykk..... Bli voksne dere to..... Mest talentløse

personene som er å oppdrive på dib.

Skrevet

overse de..... hvis vi tenker fornuftig så er de vel lett å innse at de er feite griser selv som tenner på å irritere andre. tenk på atde sitter og runker mens de leser svarene deres....

Skrevet

var ikke poenget å overse? ikke svare idiotene?

Skrevet

HUSK DA DAMER. Vi skulle IKKE svare!!!!!!

 

Er enig med HI, ikke bry oss mer. Bare svar på det som skal svares på.

Skrevet

ja faen.. disse 2 idiotene burde vært fratat unger og anmeldt for trakasering av os andre her inne.

Skrevet

Selvfølgelig har vi unger!! Trodde du ellers vi gidder å sitte her inne:-)

Skrevet

Nei, hun tilhører Bli Gravid.. Har ikke unger, derfor myye fritid!!!

Skrevet

*dytt*

 

 

 

 

 

 

 

 

hehe

Skrevet

ja snart skal de ha et bedriftslag i bordtennis! hæhæhæ...

Skrevet

Hvem vet, men det har da ingenting med dette og gjøre.

Jeg vet ikke hvordan de er i virkeligheten så kan ikke si noe vondt om de, men måten de ''oppfører'' seg på her inne er jeg veldig imot.

Jeg syns ikke det er greit og slenge rundt med spydigheter mot andre mennesker og kalle de for forferdelige ting.

Mange av oss er i en vanskelig situasjon, og da er det ikke lett og lese hva noen mennesker klarer og lire ut av seg mot enkelte mennensker.

 

Skjønner mange er anonym, det er jeg også. Det fordi jeg rett og slett ikke orker personlig angrep på mitt nick og min profil der det er bilder av meg og mitt barn.

 

Jeg vil ikke risikere å få høre at mitt barn er stygt, jeg er stygg, min mann er stygg. Eller at jeg er en feit kalkunfitte.

Så lenge jeg er anonym blir det tomme ord for meg. Stå på damer og la oss håpe på bedre tider her inne. Vi får stå sammen :D

 

Ønsker dere alle lykke til i hverdagen.

 

Og vi er ikke bedre om vi sier de burde bli fratatt barna, for alt vi vet er de verdens beste foreldre for sine barn :) Er så mye annet vi kan bruke energien våres på...

Skrevet

Nei!!! hun er som meg!! har alt for mange unger.. Vi låser dem inne på rommet så sitter vi her og diskuterer med dere annenrangsdamer som egner seg best som lokale tømmestasjoner for desperate mannfolk.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...