hit og dit Skrevet 21. august 2008 #26 Skrevet 21. august 2008 På grisefylla på festival. Romatisk ja, hø hø. Men vart ikkje sammen før halvanna år etter, me trengte vel såpass emd tid for å gløyme kor usexy full den andre var.
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. august 2008 #27 Skrevet 21. august 2008 På Internett, faktisk! Hadde aldri trodd jeg skulle møte mannen i mitt liv der! Var overhodet ikke derfor jeg var der Møttes på "ordentlig" på stand-up show en kald februarkveld i Oslo.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. august 2008 #28 Skrevet 21. august 2008 Via kontaktannonse på internett for åtte år siden, da det var ganske nytt å treffe noen på nettet.
*SamSung* Skrevet 21. august 2008 #29 Skrevet 21. august 2008 Gjennom søstern min og kjæretsen hennes. Altså kompisen til typen til søs. Jeg var egentlig i ett annet forhold da, om hadde vært neste 3 år, vi hadde kjøpt ny leilighet som vi skulle flytte i neste mnd osv. Og første gang jeg traff min kjære så var dte på en fotballkamp faktisk. Min første fotballkamp, søs hadde med meg og typen til søs hadde med seg en kompis. Tenkte ikke noe mer over det sidenjeg hadde type. Men dagen etterpå kom søs til meg og ville prøve det nye webkamera mitt og chattet med han kompisen. Så måtte hun dra så satt jeg der da, og så på han kjekke på weben.. Jeg selv var der også.. Så begynte vi snakke så vidt til hverandre på msn'en og ga nr. til hvernadre Og dagen etterpå hadde søs arrangert stor vennemiddag på peppes. Og der så vi hverandre inn i øyene mye av tiden og tok følge et stykke på veien på vei hjem. Jeg flytta brått ut fra min sambo jeg hadde da og inn til søs og typen hennes. Så var vi sammen hver eneste dag i 2 uker uten at noen fikk vite det, siden jeg kom rett fra et annet forhold og det vriket så dumt i offentligheten (det skal sies at forholdet til meg og min X var rimelig dødt ja) . Så vi kjørte bare bil i flere timer hver kveld, kyssa og kyssa. Var hos han.. Bare kysset og smilte! Aldri vært "sånn" forelska. Gikk 2-3 uker uten at jeg klarte å spise. Måtte drikke jucie, magen hadde ikke plass til mat pga sommerfuglene. Hehe:) Såå ja:) Her sitter vi 3 år senere og prøver og prøver med en spire:) Også en annen teit ting. Jeg turte ikke å spise hamburger foran min kjære i begynnelsen. Ikke grillet kylling eller noe. Var så redd for å se dum ut og grise mye. Hehe:) Det ler vi av i dag!
Piken på landet Skrevet 21. august 2008 #30 Skrevet 21. august 2008 Ble invitert med på helgetur av en som var forelsket i meg, og noen venner av han. Der traff jeg min utkårede og fallt pladask :-)
MiaKristin Skrevet 21. august 2008 #31 Skrevet 21. august 2008 Jeg traff min kjære gjennom mine bestevenniner. Jeg hadde jobbet tre mnd i Tyrkia og gleeeedet meg til å komme hjem, og hadde stadig hørt prat om disse nye menneskene mine to bestevenniner hadde møtt (hun ene ble sammen med en av dem). Første kveld jeg var hjemme gikk vi på byn å møtte dem. Jeg falt pladask, mens han synes jeg var helt bak mål (litt snål i humøret etter tre mnd blant fremmede, var herlig å snakke norsk igjen;) Så møtter vi to mpnder senere og han bestemte seg for å gi meg en sjangs til .HEhe. Og siden var det oss:) jaggu glad han skjønte at jeg egentlig er rimelig oppegående. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå