Meg og knoll&tott Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg sendte en mld feil på tlf og "før vi viste ordet av det" bodde jeg i Bergen:) Hehe. Tilfeldighetene ville det sånn at jeg dro ned hit for å ta ett år på skolen da, vil vel aldri innrømme at sambo var hovedgrunnen til at jeg flytta da, men men gikk jo kjempebra da:)
wirre;o) Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 i grisefylla på "knokkelloftet" ( les: nabobygdas sjekkested for de over 40). Ikke spør hva jeg gjorde der, for jeg var bare 23..
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Møttes gjennom bygde ungdomslaget faktisk.. Men fiksa det meste selv da.. Satt i samme styre, plutselig fikk jeg en melding fra han.. Vips så var det gjort gitt
Spirevipp med go`gutten Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Vi møttes på internett :-)
LizzyG Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Første gangen traff jeg han på en bensinstasjon, men vi hadde felles kjente så vi ble vel kjent igjennom det egentlig.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Vi har hatt tre "perioder" der vi har kjent hverandre, så har vi liksom glemt hverandre i mellom der da. 1. gangen da jeg begynte i 2. klasse, han var vennen til bestevennen min:) 2. gang, i klatrestativet på skolen, i 4. klasse ca, han ville være kjæresten min men jeg avslo, kostbar som jeg var;) 3. gangen, uten på skoleplassen der vi hadde snø-dynkings-krig! Var vel da jeg gikk i 7. klasse. 4. gang, lillejulaften da jeg gikk i 10. klasse, i en kjellerstue hos en felles kompis! Etter det har vi vært ett=)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Jeg aner faktisk ikke... Sikkert på en eller annen fest.
3 blå Skrevet 20. august 2008 #17 Skrevet 20. august 2008 Vi var naboer og første gangen jeg snakka med han spurte jeg om han kunne hjelpe meg med noe internett greier... Håpløs alenemor som jeg var, siden den gang har vi vært ett
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 20. august 2008 #18 Skrevet 20. august 2008 Via internett faktisk, haha.. For 1 år siden
skyblue Skrevet 20. august 2008 #20 Skrevet 20. august 2008 Jeg hadde akkurat flyttet hit i en kjellerleilighet, og hadde hørt mye bra om nabomannen. Så jeg ringte en sen onsdags kveld. Pratet.. han kom over på middag fredags kveld , hentet meg ute på byen på lørdagen og nøkkelen til huset hans fikk jeg på søndagen ) 7 år siden i September...
~Milly~ Skrevet 20. august 2008 #21 Skrevet 20. august 2008 Vi gikk i parallelklasser på ungdomsskolen, og hadde en del felles venner.. Så vi kjente til hverandre uten egentlig å kjenne hverandre frem til det ble oss da vi var russ =)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #23 Skrevet 20. august 2008 Han var stamgjest på et sted jeg jobbet, og det viste seg at vi hadde masse felles venner. Og vips, så var vi gift gitt;)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 21. august 2008 #25 Skrevet 21. august 2008 Via et felles vennepar. Plutselig tilbringte jeg maaaasse tid på besøk hos venninna mi, og han var også svært ofte på besøk hos kompisen sin Hehe. Første gang han kom på besøk til meg dro han aldri igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå