Gå til innhold

hvor lenge datet dere mannen deres før dere ble sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sammen på 1 date:O) hadde snakket på nettet og tlf i 6 mnd før d.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri datet.

Begynte å jobbe som fjøsavløser her hos gubben i 95, og siden har jeg vært her. Sånn gradvis var vi mer og mer sammen på fritiden også. Ble invitert på tur 4 uker etter at jeg begytne i jobb, og var vel da vi begynte sammen tror jeg. Flyttet sånn mer eller mindre hit etter et halvt år, og permanent etter å ha jobbet her i ett år. Vi giftet oss drøye 4 år etter at jeg begynte å jobbe her.

Skrevet

Jeg hadde alltid sagt at jeg aldri skulle gifte meg, men så traff jeg mannen min. 2 mnd etter var jeg gift. Så hun over her er ikke alene.

Skrevet

Datet har me aldri gjort. Men me var bortpå kvarandre i over eit år før me vart sammen. Først hadde han dame, så hadde eg type, og så klarte me alikevel ikkje å holde oss i skinnet. Så sidan moralen var så låg sjå begge to så passa me best sammen. Og etter det har moralen komt seg, og ingen har rota rundt med andre.

Skrevet

Jeg og lillegutt flytta inn i en studentby og der møtte jeg min store kjærlighet :) Første gangen vi snakka sammen spurte jeg om han kunne hjelpe meg å komme meg inn på nett. Etter den gangen har vi vært knoll & tott og det gikk vel 2-3 uker før vi var sammen :)

Men vi datet aldri, var alltid sammen hele gjengen, men vi havna som regel alltid alene... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...