fox`y Skrevet 20. august 2008 #26 Skrevet 20. august 2008 Ble sammen på 1 date:O) hadde snakket på nettet og tlf i 6 mnd før d.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 20. august 2008 #27 Skrevet 20. august 2008 Vi har aldri datet. Begynte å jobbe som fjøsavløser her hos gubben i 95, og siden har jeg vært her. Sånn gradvis var vi mer og mer sammen på fritiden også. Ble invitert på tur 4 uker etter at jeg begytne i jobb, og var vel da vi begynte sammen tror jeg. Flyttet sånn mer eller mindre hit etter et halvt år, og permanent etter å ha jobbet her i ett år. Vi giftet oss drøye 4 år etter at jeg begynte å jobbe her.
Wicked witch Skrevet 20. august 2008 #29 Skrevet 20. august 2008 Jeg hadde alltid sagt at jeg aldri skulle gifte meg, men så traff jeg mannen min. 2 mnd etter var jeg gift. Så hun over her er ikke alene.
hit og dit Skrevet 21. august 2008 #30 Skrevet 21. august 2008 Datet har me aldri gjort. Men me var bortpå kvarandre i over eit år før me vart sammen. Først hadde han dame, så hadde eg type, og så klarte me alikevel ikkje å holde oss i skinnet. Så sidan moralen var så låg sjå begge to så passa me best sammen. Og etter det har moralen komt seg, og ingen har rota rundt med andre.
3 blå Skrevet 21. august 2008 #31 Skrevet 21. august 2008 Jeg og lillegutt flytta inn i en studentby og der møtte jeg min store kjærlighet Første gangen vi snakka sammen spurte jeg om han kunne hjelpe meg å komme meg inn på nett. Etter den gangen har vi vært knoll & tott og det gikk vel 2-3 uker før vi var sammen Men vi datet aldri, var alltid sammen hele gjengen, men vi havna som regel alltid alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå