Gå til innhold

hvor lenge datet dere mannen deres før dere ble sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nysgjerrig.... altså.. ble kjærester mener jeg;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

6 mnd... kan være fordi jeg var samboer fra før på det tidspunktet...

Skrevet

Jeg har aldri vært på date med noen jeg..

Men vi blei sammen kjapt...

Skrevet

Vi ble sammen på første date :-) Jeg var akkurat fylt 16 år, han var 18 år, vi hadde vært på kino og leide gjennom parken til bussen da han kysset meg. Og på den tiden var det liksom det som tilsa at da var vi sammen, hehe... Tok litt lenger tid før vi tok neste steg da.

Skrevet

ble sammen på første date vi :) (hadde møttes et par ganger ute på byen før det, men 1.daten dro vi på kino og etter det har vi praktisk talt vært sammen.

love at first sight ;) hehe

Skrevet

6 mnd..Og masse pendling. Han bodde på østlandet, jeg i nord pga utdannelse.

Skrevet

Vi var kjærester fra det sekundet vi møttes, tror jeg:-)

Flyttet sammen etter under 4 uker.

Skrevet

Kjente hverandre som venner ca 4 mnd før vi var på "date" som var en kinotur som vi tilfeldigvis endte opp bare oss to på. (For alle de andre avlyste og møtte ikke, he he) Ble kjærester den kvelden.

Skrevet

Å, leste du skrev datet, vi datet ikke da, men satt sammen en vennegjeng i kjellerstuen til en hele romjulen der de andre tvingte meg og min kjære til å kysse, fordi de mente vi passet bra sammen! Etter DET gikk det 8 dager;)

Skrevet

Hmm.. Vi giftet oss etter å ha kjent hverandre i 8 uker, så svaret må bli en date elle rnoe sånt?

Skrevet

Hvordan vet dere det, ble dere enige om det ell. hos oss gikk det liksom naturlig, ble liksom bare sånn.

Skrevet

Vi datet ikke.

Vi møttes på jobben (jobbet på båt), og pratet litt og etter noen dager gikk vi på fri. HAn kom på besøk, og dro aldri hjem igjen, for å si det slik, hehe

Skrevet

Kjærlighet ved første blikk. Allerede dagen etter at i traff hverandre første gang var vi et offisielt par.

Skrevet

Hvordan gifter man seg etter BARE 8 uker. Vel vet hvordan det gjøres men hvordan tør man det, hvordan kan du vite at det er riktig partner. Hadde jeg aldri turt

Skrevet

Kjæresten min spurte, mens jeg var i syden faktisk, om det var sånn at vi var kjærester nå? :P hihi, søtt=)

Skrevet

vi var "sammen" fra første stund oss i mellom... men jeg var forlovet og samboer på en annen kant av landet, så da helga var omme måtte jeg hjem og ordne opp der , slutte i jobben osv, før vi flyttet sammen etter 6 uker

Skrevet

Møttes på nettet, og før vi møttes live hadde vi bare kontakt pr.tlf, sms og msn. Møttes et halvt år etter, NULL kjemi. Møttes igjen året etter, og da ble vi sammen samme dag som vi møttes igjen...

Så vi datet vel ALDRI, ble bare sammen...

Skrevet

vi hadde en restaurant date og en middags date her hjemme før vi ble kjærster :) en mnd senere flyttet han inn .. og nå 8 mnd senere er jeg gravid i 9 uke hehe.. gått litt fort i svingene men vi har det topp!!

Skrevet

Vel, man er sanseløst forelsket. Hehe, hvilket annet svar kan man gi? Og det var riktig partner, så jeg angrer ikke. Hvis jeg finner en ny mann noengang vil jeg aldri gjøre ting så raskt og uvørent igjen, men det fordi jeg har en gutt å tenke på også :) Da jeg traff faren til junior var jeg 25 uten en bekymring i verden.

Skrevet

ca 3 mnd..

og forlova oss 2,5 mnd etter det.. ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...