Gå til innhold

Dumme kjerringer.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så dum du er HI...

 

Du kan umulig ha vært mye ute og reist.. Det er nesten bare i Norge og Japa man tar av seg skoene inne. Ellers labber man rett inn med sko. Hvis du ikke er klart over det, er Norge et av de landene med høyest forekomst av astma og allergi i hele verden. Mye av det kommer på grunn av "overhygiene", så kanskje det er til ettertanke?

 

Det samme har man jo funnet ut angående det å re sengen. Det er uhygienisk å re sengen, for da trives midden så godt. Lar man den være uoppredd, så kommer det luft til og forholdene for midden blir ikke like bra.

 

Kanskje noe å tenke på....

 

Kunne ikke falt meg inn å be folk ta av seg skoene på fest, og jeg ville reagert veldig om noen ba meg gjøre det også. Får nå være måte på. Lever dere i et utstillingshjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du bare er passe lat og leter febrilsk etter mange "gode" grunner for å slippe å vaske osv...

Jeg har sagt at folk går inn på sko her når vi har fest! Og det gjør ingenting for da vasker vi grundig dagen etter allikevel...

 

Hmm.. Kanskje vi bare skal slutte med det, gå å vasse i all dritten, og la ungene putte alt i munnen.. Da blir det skikkelig hjemmekoselig her!!

Vet ikke hvem som er dum og uvitende her jeg..

 

Skrevet

Har da hushjelp her som tar hele leiligheten nøye èn gang i uka, og vi støvsuger og tar det verste selv en gang i uka også. Hva er så uhygienisk med det?

 

Vi går alle inne med sko. Jeg er halv amerikansk og mannen min helt amerikansk.

 

Ta av seg sko inne er et særnorsk fenomen.

Skrevet

Herrrrrremin, det var da sånn gnål om hva andre folk gjør i andre land da, gitt. Det har vel lite med saken å gjøre.

 

Ser ikke akkurat for meg at jeg labber inn i et av mine venners hus med sølete støvler med den snusfornuftige "Ærlig talt, har du ikke vært i JUUU KEIII eller??!"

 

Og dronninga -nei, mine festvertinnedager er nok forbi, samt stilettbenledde venninner -nå er det fotformsko for alle penga, men giiid a meg så fine gulv vi har ;-p

Skrevet

Jeg liker ikke sko inne....

Vanlig NORSK folkeskikk å ta av skoene i gangen....

Vet om noen som har med seg innesko/helsesko og bytter i gangen. og det er jo helt greit...

 

Til og med på helsestasjonen står det at man skal ta av oss skoene ute i gangen,siden det er mange barn på gulvet....

 

 

Skrevet

Hehe.. Hvem i alle verdens dager tar med seg "innesko" når de går på besøk til folk?

Forresten ingen som må ta av seg skoene på helsestasjonen det jeg hører til...

Men men...

Vi er da alle forskjellige, noen går med sko inne, andre gjør ikke!

Whats the big deal???

Skrevet

Til Andrevondrei

Var vel ingen som mente å nevne "JUUU KEIII" på den måten du har oppfattet det..

Trodde forresten det var UK, som i forkortelse for United Kingdome jeg?

 

Det er snakk om at noen steder gjør de sånn og her gjør vi sånn..

Skjønner ikke vitsen med å pisse på bålet på den måten!!

Skrevet

du 19.53...

Håper ikke det bor noen hjemme hos deg,som har små kropper som holder på å lære seg å gå eller krype for den saks skyld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...