Gå til innhold

Hull i ørene..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig ville jeg ikke valgt å latt noe barn få hull i ørene. Men skadelig er det sikkert ikke. Har hørt at det øker sjansen for allergi, men har egentlig ikke sett noe undersøkelse på det. Grunnen til at jeg ville sagt nei, eller valgt å vente er at jeg ikke vil kjønne et barn så tidlig. Infeksjoner er jeg også litt bekymret for. Også syntes jeg det er unødvendig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hull i ørene KAN faktisk være skadeligt for barnet, øret innehollder mange nervetråder som har forbidelse med andre organer (derfor akupunktur virker)

Å til mindre barnet er til flere nervetråder blir berørt av å ta hull i ørene.

Jeg har selv lært hvordan en skal skyte hull i ørene, å hvor de forskjellige nervene ligger, å det er ikke like lett å se på små barn.

 

Men det er selvsagt opp til foreldrene hva de vil gjøre, men personlig så tar ikke jeg hull i ørene på så små barn, å kommer ikke til å ta på mine barn før de selv ønsker det.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...