Miss Misantrop Skrevet 19. august 2008 #26 Skrevet 19. august 2008 Personlig ville jeg ikke valgt å latt noe barn få hull i ørene. Men skadelig er det sikkert ikke. Har hørt at det øker sjansen for allergi, men har egentlig ikke sett noe undersøkelse på det. Grunnen til at jeg ville sagt nei, eller valgt å vente er at jeg ikke vil kjønne et barn så tidlig. Infeksjoner er jeg også litt bekymret for. Også syntes jeg det er unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #27 Skrevet 19. august 2008 hull i ørene KAN faktisk være skadeligt for barnet, øret innehollder mange nervetråder som har forbidelse med andre organer (derfor akupunktur virker) Å til mindre barnet er til flere nervetråder blir berørt av å ta hull i ørene. Jeg har selv lært hvordan en skal skyte hull i ørene, å hvor de forskjellige nervene ligger, å det er ikke like lett å se på små barn. Men det er selvsagt opp til foreldrene hva de vil gjøre, men personlig så tar ikke jeg hull i ørene på så små barn, å kommer ikke til å ta på mine barn før de selv ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå