Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. august 2008 #26 Skrevet 18. august 2008 Så bra du tok deg tid til å forklare Jeg har enda ikke somla meg til å ringe, men i mrogen så får jeg gjøre det tror jeg, så kanksje ryggen blir bedre til jeg skal føde Er vond igjen i dag.
lana<3 Skrevet 18. august 2008 #27 Skrevet 18. august 2008 Jeg har gått til akupunktur i snart 9 mnd nå så husker derfor noen punkter men absolutt ikke alle... Jeg maser og spør han hver gang hvorfor han sette nåler her og der og spør ofte to ganger. Du får komme til behandling snart da hapiness, du kommer til å kjenne forskjell med en gang. Det beste er også som nevnt litt lenger her oppe å sjekke hvor de har utdannelsen fra. De som er skikkelig flinke har gått på akupunktør høyskolen i Norge og har gått år på skole for å lære. Andre igjen har bare tatt et kurs her og der og er langt fra like kvalifisert.
Gjest Skrevet 19. august 2008 #28 Skrevet 19. august 2008 ja dette med igangsetting med nåler i lilletærna sa hu til meg og..jeg har ikke fått d ennå..men tror kanskje hu skal gjøre d på tor.. jeg har ikke hatt noe særlig effekt på modning til nå..d blir 4 behandlingen min på tor..jeg skal si at nå må hu sette noen mer effektive på meg;)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 19. august 2008 #29 Skrevet 19. august 2008 Jeg har bestilt time Om ei uke. Jeg går på skolen ons, tors og fredager, derfor så lenge til. Jeg gleder meg skikkelig Hun skulle behandle alt sa hun. Hun var litt dyrere enn de jeg ringte først, men jeg syns hun hørtes ok ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå