Gå til innhold

Modnings - akupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra du tok deg tid til å forklare :)

Jeg har enda ikke somla meg til å ringe, men i mrogen så får jeg gjøre det tror jeg, så kanksje ryggen blir bedre til jeg skal føde :)

Er vond igjen i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått til akupunktur i snart 9 mnd nå så husker derfor noen punkter men absolutt ikke alle...:) Jeg maser og spør han hver gang hvorfor han sette nåler her og der og spør ofte to ganger.

Du får komme til behandling snart da hapiness, du kommer til å kjenne forskjell med en gang. Det beste er også som nevnt litt lenger her oppe å sjekke hvor de har utdannelsen fra. De som er skikkelig flinke har gått på akupunktør høyskolen i Norge og har gått år på skole for å lære. Andre igjen har bare tatt et kurs her og der og er langt fra like kvalifisert.

Skrevet

ja dette med igangsetting med nåler i lilletærna sa hu til meg og..jeg har ikke fått d ennå..men tror kanskje hu skal gjøre d på tor..

jeg har ikke hatt noe særlig effekt på modning til nå..d blir 4 behandlingen min på tor..jeg skal si at nå må hu sette noen mer effektive på meg;)

Skrevet

Jeg har bestilt time :D

Om ei uke. Jeg går på skolen ons, tors og fredager, derfor så lenge til. Jeg gleder meg skikkelig ;)

Hun skulle behandle alt sa hun.

Hun var litt dyrere enn de jeg ringte først, men jeg syns hun hørtes ok ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...