Gjest Skrevet 21. august 2008 #26 Skrevet 21. august 2008 Manglende indre liv kompeseres for en stakket stund med total tilsynelatende oppmerksomhet. Omtrent samme grunn som fikk dem til å bli gravide.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #27 Skrevet 21. august 2008 Skjønner ikke, særlig ettersom jentene i den 1. sesongen ikke tok seg så veldig bra ut på TV - antakeligvis pga. måten serien ble klippet sammen på. Jeg vet at dersom et kameracrew hadde fulgt meg og min familie dag ut og inn over tid for deretter å klippe det sammen, kunne de framstilt oss akkurat som de ville - vi kunne vært "monsterfamilien" eller "drømmefamilien" alt ettersom. -og vi er ikke av de yngste mer, så det kan ikke skyldes på alderen. Tror nok gjerne at noen stiller opp fordi de ønsker oppmerksomheta som følger med, mens andre kanskje gjør det for å vise at de kan være gode mødre selv om de er unge mødre. Uansett synes jeg det er trist at FEM velger å framstille unge mødre hovedsaklig som partyløver, alenemødre med innvandrerfedre eller rett og slett bare litt korte - for det er mange oppegående unge mødre her ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå