Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Det blottlegger jo det innerste i ens privatliv. Syntes det er litt vanskelig å forstå hva man vil oppnå med det.
Supha Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Ikke værre enn å melde familien på "jeg kan ikke hanskes med mine barn" programmer. Eller "jeg vil bli slank" programmer.. det finnes alltid noensom er exibisjonister nok til å stille opp...Så er programmene billig å produsere..krever ingen dyre filmstjerner..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Fordi noen har en innebygd trang til å være hoggstabbe?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Syntes det angår litt flere en de som har meldt seg på. Tanter, onkler, besteforeldre og barnefedre og sist men absolutt ikke minst barna. Jeg syntes ikke det er helt ok at noen tar et valg på vegne av så mange mennesker for å brette livene ut på diverse tv kanaler og internettsider.
Gjest Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg syntes folk får ta konsekventer for sitt eget liv jeg og la andre leve sitt. Det er en utrolig dum unnskyldning å skylde på andre når en får et tragisk liv og de som ikke klarer å skille mellom personer som er på tv og de som ikke er, har et problem!! Grunnen er nok veldig vekslende tenker jeg og kan ikke svare for alle de hundre tusen som opp gjennom har valgt å stille seg ut på tv.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Syntes også det er rart at de får eksponere seg selv på den måten før de er 18. Det kan fort gå utover fremtidige jobb muligheter osv. Dette hadde ikke min datter fått være med på.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 "Dette hadde ikke min datter fått være med på" sier du. Men er ei jente gravid, og under 18, så kan hun bestemme selv. Mor har plutselig blitt bestemor, og ingen rett til å bestemme over datteren sin lengre.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Man blir IKKE myndig fordi man blir mamma. Og det er fint.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Når man blir mamma før 18 årsdagen har man bestemmelsesretter man ikke hadde om man ikke ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Ja, lev i den troen du snuppa. Legg babyen din ut på tv, nettet og blader. La den lide for dine feil nok en gang. Gratulerer med å ta alle de gale valgene. Syntes inderlig synd på din mor.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 hehe, jeg er ikke en av de unge mødrene, men vet litt om regler
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 Ganske søkt at ei jente på 16 år kan ta abort uten at foreldrene vet det, men tatovering får hun ikke! Gal,gal verden.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #14 Skrevet 17. august 2008 En virkelig gal verden. Hun får ikke drikke alkohol, hun får ikke kjøre bil, hun får ikke stemme. Men hun får velge å putte et lite indivit ute på tv til alminnelig spott og spe. Eller ta abort.
!!!! Skrevet 17. august 2008 #15 Skrevet 17. august 2008 Tror ikke man kan skylde bare på alder. Programmet føyer seg jo inn i en lang rekke av mennesker som utleverer privatlivet sitt. Helt greit for meg hvis alle involverte er enige. Også barnefaren. Men da må de heller ikke bli overasket hvis media fremstiller dem og deres familie i et dårlig lys.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #16 Skrevet 17. august 2008 Og hun får ikke ta piercing. Merkelig at ingen reagerer på alt som skjer rundt oss. Det er galskap, og ingen reagerer!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #17 Skrevet 17. august 2008 Dette er jenter som vil vise seg frem, de vil ha sine 15 min uansett! Siden de fikk et barn å ta seg av var dette muligheten, hadde de ikke fått det hadde de dukket opp på Robinson, BigBrother e.l. Noen er bare sånn, de vil ikke være den anonyme jenta i gata, derfor tar de den muligheten som byr seg til å komme på TV.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #18 Skrevet 17. august 2008 De er pr kåte, uten evne til å gjøre noe annet en å være seg selv. Trist.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #19 Skrevet 17. august 2008 Så du mener det er trist at de er seg selv på TV? Det er en dokumentarserie om unge mødre, ikke alle er like - men er sikker på at hadde det blitt lagd 'Eldre mødre' så ville vi sett akkurat samme blanding av jenter/kvinner. Noen idioter, noen flinke... Man er ikke PR kåt bare fordi man går med på å være med på en dokumentar. Det er vel heller realitysjangern som Big Brother o.l. at deltagerne har et stort behov for å selge seg selv.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #20 Skrevet 17. august 2008 øhh? Unge mødre er vel ikke en dokumentar akkurat da.. Dokusåpe kan vi vel kalle det.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #21 Skrevet 17. august 2008 NOEN av de er nok meget pr-kåte, og håper de skal gjøre inntrykk på talentspeidere eller no sånt.... Får de bra betalt for å være med tro??
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #22 Skrevet 17. august 2008 Alle i det norske programmet er vel fyllt 18??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #24 Skrevet 21. august 2008 Og dere eeeelsker å se på det! Bare innrøm det:p Så i teorien burde dere egentlig være takknemlig for at noen i det hele tatt gidder å stille opp, så dere får en underholdene program å sladre om. Jante Berter!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #25 Skrevet 21. august 2008 Jeg har ikke sett et eneste program,takk ;-) Jeg var ung mor selv. Det er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå