Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #26 Skrevet 17. august 2008 I morra kan jeg be folk på middag etter all napp jeg har fått nå he he masse fisk kristendom=hjenevaskelse
Gjest Skrevet 17. august 2008 #27 Skrevet 17. august 2008 Jeg stòtter Hi´s innlegg og melder meg herved inn! :-)
Gjest Tale30 Skrevet 17. august 2008 #28 Skrevet 17. august 2008 Anonym som er så fiskeinteressert: Hva er det egentlig du driver og hoverer over med alle disse nappene dine? At du liksom klarer å provosere folk med dine utsagn? Er det i så fall eneste motivasjon for å skrive her inne?
Gjest Tale30 Skrevet 17. august 2008 #30 Skrevet 17. august 2008 Ja det er det eneste jeg er.. en fisk i ditt forskrudde garn
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #31 Skrevet 17. august 2008 Det er mange rare fisk i havet. Mange forskjellige fisker, og alle er en del av økosystemet. Jeg har mindre til overs for øgler enn fisk. Gribber er enda verre.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #32 Skrevet 17. august 2008 jeg liker ikke slimåler som deg,kanskje katta vil ha deg
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #33 Skrevet 17. august 2008 At voksne mennesker ofte viser seg som de verste har flere sett siste uken her inne på DIB. Å sitte der feig som en liten dritt bak tastaturet sitt og bedrive ren og skjær mobbing av andre er ikke mye tøft når mange alikevel vet at den som gjør det selv er en feiging som er mest opptatt av seg selv og det snevre livet sitt som rekker akkurat så langt som nesen rekker. Mange mennesker burde nok skaffe seg litt mer innhold i sitt eget liv enn å henge seg opp i andres liv. Kanskje de kunne oppdaget at det finnes mange ting der ute de kunne engasjert seg i istedetfor, som kunne hjelpe et annet menneske. Istedet for å ødelegge et annet menneske. Noe sier meg at disse menneskene kanskje aldri har oppdaget at det faktisk går an og kanskje aldri kommer til å gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #34 Skrevet 17. august 2008 Hjernevaskelse??Er du seriøs nå? Det heter hjernevasking.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #36 Skrevet 17. august 2008 har du sett deg selv i speilet? under alle kvisene dine finner du sikkert tryne ditt visst du ser skikkelig etter i speilet ditt jålefitte
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #42 Skrevet 18. august 2008 Hvis alle brydde seg mere om andre på en positiv måte, hadde verden vært et bedre sted å leve. Men mobbere avler mobbere, og her på dette forumet ser vi at mobbernes framtid er sikret, for her er det nok av mødre som rekrutterer i massevis.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #43 Skrevet 18. august 2008 æsj det lukter råtten fisk av dere dages moralprek bla bla bla dere STINKER
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #44 Skrevet 18. august 2008 Så trist at selv en tråd som begynte så bra som denne kan utvikle seg sånn... Burde bli mye strengere her og alle svar av "den" typen burde vært slettet umiddelbart.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #46 Skrevet 19. august 2008 Og når ble det galt med en dose moralpreken? Du har åpenbart ikke store barn enda.Haha
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #47 Skrevet 19. august 2008 Er veldig enig med HI!! Men en ting forstår jeg ikke, hvorfor ikke overse de som svarer med fitte og diverse. Bare overse, enkelte mater jo disse innleggene og da er det jo iallefall gøy for vedkommende som er spydig og teit. En ting er å tåle andres mening og konstruktive kritikk, men svar med stygge ord og nedlatende holdning er ikke et svar verdig! Tror de som "mobber" er inne sliter mest av alle. De trenger sikkert å trykke ned andre for å føle seg bedre! Men veldig enig med HI;)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #48 Skrevet 19. august 2008 Skjønner du ikke at det er de samme folkene som dytter egne tråder? De svarer på egne svar for å holde en tråd gående. Det er jo åpenbart.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #49 Skrevet 20. august 2008 Og der ble jeg skyldig i det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå