Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #26 Skrevet 15. august 2008 Jeg viste bare min overraskelse over all den personlige informasjonen du la frem om Dr. Yppert. Før du brettet ut livet hans/hennes så har jeg ikke et sekund lurt på hvem dette er. Jeg har ikke sagt at en person som er alene med fire barnikke kan ha en god jobb og mange venner. Jeg fascineres bare over at man da i tillegg har tid til å henge timesvis inne på et forum for å forsøke å provosere de andre brukerne.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #27 Skrevet 15. august 2008 Til cat68 og dere andre cat skrev "Og for de som er lei yppert sine utspill, og som ikke synes han har noe å komme med. Ikke gå inn på dem da? neglisjer ham, ikke bry dere om hva han sier, styr unna. Så enkelt kan det altså gjøres." Det var dette jeg mente med dette innlegget. Dette innlegget var IKKE ment som en ny hat tråd mot Yppert. Det jeg sier er at hvis dere er lei av han, hvorfor gidde å bruke krefter på han? Jeg har vært her inne lenge, tar ikke til meg det han skriver..Enten ler jeg med han eller av han, enkelt og greit HI
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #28 Skrevet 15. august 2008 Personlig informasjon om han.?? Dette er informasjon han selv deler her inne villig vekk. At jeg forteller at han er veldig mye mann, fantastisk far til 4, og viril nok til å ta en fjelltur uten problemer, er bare ting som smører hans ego. tenker han liker det jeg ;o))
Mamsen86 Skrevet 15. august 2008 #29 Skrevet 15. august 2008 Ja, for "fitte" er jo et vakkert ord :-) Alltid like trivelig å logge seg på å se nye sammensettninger av ordet fitte.. Kalkunfitte, blafrefitte, slafsefitte osv.. Luv' it!! .... eller ikke...
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #30 Skrevet 15. august 2008 Er nok ikke så vakkert kanskje, beror vel veldig på hva man ønsker å legge i det. Hvis man velger å ta ordet fitte for hva det er (ET ORD) så tenker jeg man ikke trenger å bry seg om det i hele tatt.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #31 Skrevet 15. august 2008 Aaaaahhh...........tror jeg nesten får en orgasme hver gang jeg ser anonyme drite på draget, hver gang anonyme sluker alt ordrett........OG hver gang sitter jeg i latterkrampe over hvor mange idiotiske mennesker det kan stå på to bein=) *flire* Igjen så bidrar anonyme til å fyre oppunder og det er en fryd å se og le av hvor ILLE ENKELTE LEEEEEEEEEEEVER seg inn på en debattforum............. MEN igjen så er vel gjennomsnittsalderen på 20 år og etter det jeg vet så har enkelte ikke en helt utviklet hjernekapasitet før de er 40, så da vil det si at fleste er da her inne av anonyme brødhoder. Så jeg sier som yppert, ha en forbanna god kveld slamsefitter og annet tral=) OG ja jeg er mor=)
Mamsen86 Skrevet 15. august 2008 #32 Skrevet 15. august 2008 Ja, sant nok Cat.68 - det er bare et ord. But still.. Går det ikke ann å holde fitte-ordene inne i innlegget? Så slipper vi som ikke syntes så mye om det å se det til alle døgnets tider..? Jeg må si at, og mulig jeg er gæren, at når jeg ser ord som "slafsefitte" så klarer jeg ikke helt å tenke på det som "bare" et ord.... Jeg sier ikke at jeg, jeg, jeg, jeg krever full respekt her. Men det er jo tydelig at det er mange som faktisk ikke syntes så mye om det - spøk eller ikke. Og jeg er ikke prippen eller whatever, sier mye stygt jeg også. Dr. Yppert er nok en trivelig kar, han. Det skal jeg ikke si noe på. Men disse fitteordene, disse fitteordene..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #33 Skrevet 15. august 2008 Eneste grunnen til at jeg svarer denne dryppert er at han/hun er så utrolig underholdende.Kan jo ikke se på han/henne som seriøs. Er som å dirkutere med en 15 åring. Og det er fryktelig underholdende. Tenk å kalle andre for kalkunfitter bare fordi de er uenige med ham/henne? Det er jo bare til å le av.. Kan umulig ta seg nær av slik. Han /hun finnes ikke saklig. Det er bare møl som kommer derfra. Jeg svarer som sagt fordi jeg ler så jeg griner av ham/henne.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #34 Skrevet 17. august 2008 Ahhhhhhhh:-) mens dere surfitter har diskutert hvor forferdelig jeg er denne helga, så har jeg hatt med mine drittunger på en herlig og fin fjelltur:-) Vært på norges høyeste punkt... og da prater jeg faktisk ikke om G-punktet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå