Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hvorfor svarer dere på innleggene hans da? Det hjelper faktisk ikke å skrive "Jeg er så leeiiiii, samme om og om igjen" Dere kan da ikke være såååå lei,hvis dere gidder å svare på innleggene hans! btw...skjønner ikke at jeg gadd å skrive dette innlegget en gang
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Problemet er vel ikke at han starter nye tråder. Men at han slenger dritt i tråder der folk faktisk spør om noe litt seriøst? Da kan man ikke unngå ham... Og nei, jeg har ikke personlig hatt en eneste diskusjon med ham, ergo har han aldri kalt meg hverken feit, trygdemisbruker, kalkunfitte eller slamsefitte... Men en legger jo merke til ting da...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Er med på å bokiotte innleggene hans, jeg
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Aldri skjønt hva problemet jeg:/ For min del så syns jeg han/hun (eller hva dyppert egentlig er) kommer med for mye useriøst at jeg ikke en gang gidder å lese hva som dyppert har skrevet. Dermed problemet løst:) så lett som bare det atte
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg har vært inne på dib i noen år, tar bare på meg skylappene. Orker ikke bry meg! Han er gørr hakke kjedelig! De stakkars få ordene har klarer å spytte ut stikker ikke lengre (ikke at stakk så dypt før heller). Men sånn som han holder på så forteller det bare mere om han selv enn om oss andre. Ignorer han! Ikke bry dere! Han er som ei bikje...hakker dere etter han så biter han tilbake, ignorer dere han så orker han ikke å bry seg til slutt. HAN VIL DERE SKAL BRY DERE,å dere er så dumme å gjør det å. Hvor mange innlegg, hvor mange har ikke klaget på han? Hjelper det ? NEEEII, gi faen i hele fyren så slutter han til slutt. HI Er det virkelig så vanskelig å forstå?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Har vanskelig for å tro at det faktisk dreier seg om en mann jeg også... De færreste menn henger vel på et slikt forum som dette...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Snakk om å mate egoet til den personen som står bak Dr.Yppert da. Dette er jo akkurat det personen er ute etter. Finnes uttallige mennesker som DIGGER å "provosere" på forskjellige forumer.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Har aldri kommentert hverken drypperten eller innleggene hans/hennes jeg da... Før nå...
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Er det mulig sier jeg bare?? Hvor mange innlegg per dag ca blir det lagt ut om Dr.Yppert hvor dere tar friheten å kalle ham patetisk, idiot,mindreverdig, og all skjønns anna møkk. HVORFOR er det bedre at dere kaller ham det i egne innlegg direkte til ham.,en at han gjør det? Og ja, han er mann, En orntlig fantastisk mann. Med masse i hodet, har en god jobb og er en suveren pappa. Att dere her inne tar dib for den virkelige verden gjør meg skremt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Cat.68. Hvis de tingene du sier om Dr.Yppert er sant så har vi enten radikalt forskjellig mening om hva disse kvalitetene innebærer, eller så er denne Dr. Yppert sykere enn jeg trodde med en seriøs personlighetsspalting. Fatter ikke hva som må til her inne før moderator sletter et nick.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Signerer denne... Har ikke sett ett eneste snev av fantastiske egenskaper hos drypperten jeg hvertfall..
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Kanskje han bruker den seriøse siden av seg selv irl g på sine venner?. Hvorfor personlighetspalting.?? Herregud dere er jo som hyener på innleggene hans. Han skriver noe provoserende og dere tar åt dere av fullkraft og begynner straks personhets tilbake. Hvor er fornuften i det da.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Til cat68 Du skriver "Hvor mange innlegg per dag ca blir det lagt ut om Dr.Yppert hvor dere tar friheten å kalle ham patetisk, idiot,mindreverdig, og all skjønns anna møkk." Så langt i dette innlegget så er det ingen som har kalt han en eneste ting av det du skriver. Det jeg ville med dette innlegget var at de som er lei Dr.Yppert trenger ikke å bry seg om han heller! De trenger ikke å kaste dritt mot han, men bare ignorer han! Ikke gidd å svar han, ikke gi han oppmerksomhet! Men du cat68 du går ikke rundt å tror at Dr.Yppert er en engel som ikke aldri går over streken her inne? Så dum er ikke du, det nekter jeg på
Gjest Toxic Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Cat, det er jo ingen nyhet at Annie sluker alt h*n leser her inne. Sant, og skremmende. At enkle sjeler med manglende humor lar seg provosere vilt av Doktorn's godslige utspill er like morsomt gang på gang Det som er mer overraskende er at ingen av dem tør undertegne med nick. At de ikke tør stå for uttalelsene sine tyder på at de er skuffet over lite oppmerksomhet fra ham, og ikke vil gjenkjennes neste gang de forsøker å sleike ham oppetter ryggen
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 Så det kan like så godt være en av dere kranglere som det skulle ha vært en av skravlere...
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Joda han har gått over streken noen få ganger, og de gangene har jeg ikke forsvart ham. Men i 98% av tilfellene har han enten startet et innlegg selv hvor flertallet som svart ham følt det som sin plikt og oppforstre ham og kalle han like ille ting tilbake som de han lirt ur seg.Eller så er det anonyme eller andre som startet et innlegg myntet direkte på ham med mindre positivt innehold om han og hans person. Få er de gangen han svart ufint i et inlegg fra noen som seriøst trenger hjelp. Og der er andre presis like gode som han.Og hva vet dere? Kanskje de innleggene er fake fra ende til annen??
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #17 Skrevet 15. august 2008 Trur du har et aldeles så stort poeng der Toxic.;o))
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #18 Skrevet 15. august 2008 Cat.68 Hvis Dr.Yppert er en mann med en god jobb og mange venner, hvorfor gidde å sitte og slenge dritt inne på et forum for gravide og foreldre? Jeg har aldri sett et eneste innlegg fra dette nicket hvor han/hun svarer på spørsmål som stilles eller har egne spørsmål om temaene som liksom skal være gjeldende her inne. Du sier at han/hun er en fantastisk pappa osv osv.. hvorfor ikke enten bry seg mer om temaer som har med barn å gjøre, eller trekke seg tilbake herfra for å tilbringe tid med både venner, barn og kollegaer på jobb? Du sier at det er skremmende at folk tar BiM/DiB for å være den virkelige verden. Det har jo ikke noe med det å gjøre! Problemet er jo at dette er et forum hvor man kan forhøre seg om problemstillinger som man ikke gidder å belaste resten av verden med. Da er det utrolig irriterende med denne drittslengingen til Dr.Yppert. Jeg vet at han/hun sikkert får en syk tilfredstillelse av å lese disse trådene viet til seg selv, men det beviser bare enda mer at vedkommede har en drift som ikke kjennetegner normale, oppegående mennesker med sunne sosiale liv!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #19 Skrevet 15. august 2008 Grunnen til at man ikke signerer med nick er at man da må finne seg i å få uønsket respons fra Yppert på alle sine innlegg fremover. Det gidder i alle fall ikke jeg!
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #20 Skrevet 15. august 2008 Vet du bim/dib er et forum hvor hver enkelt bruker selv kan velge hva man vil ha ut av. Yppert er alenefar til 4 barn og han kan nok helt sikkert finne masse ting hvor han får de tipsene og rådene her inne som han ønsker. Det er INGEN regel her som sier at man selv må bidra med sin egen kompetanse på området barn og annet som hører et liv til, Og for de som er lei yppert sine utspill, og som ikke synes han har noe å komme med. Ikke gå inn på dem da? neglisjer ham, ikke bry dere om hva han sier, styr unna. Så enkelt kan det altså gjøres. Vi finnes faktisk vi som roer oss med hans utspill mot anonym og hvordan disse hisser seg upp for nada!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #21 Skrevet 15. august 2008 Forsøkte tidligere å få et nick slettet men det var det ikke noen rutine på, sa de. Uansett, kan ikke forstå at det skal være så veldig vanskelig å både slette nick OG evt. sperre en spesifikk IP adr ute fra forumet.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #22 Skrevet 15. august 2008 Jøss, alenefar til 4 barn, pluss jobb og mange gode venner? Da hadde ikke jeg hatt så mye tid til å sitte her inne i alle fall. Jeg er gravid med førstemann, og tror at bare ved å få et barn så vil min tid her inne gli over til det minimale når jeg får så mye å gjøre med å være mor. Du sier at hver bruker kan velge hva man vil bruke dette forumet til. Det er jo greit det, men jeg bare stiller spørsmålstegn ved hvem som ønsker å sitte dagen lang på et slikt forum for å snakke om fett og slamsefitter og kalkunfitter og hva det nå enn måtte være. Det virker som om at denne personen ønsker å vise at han/hun har et skikkelig fargerikt ordforråd, men jeg lar meg ikke imponere.
Gjest Toxic Skrevet 15. august 2008 #23 Skrevet 15. august 2008 Slett brukerkontoen din, det gjør nok susen
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #24 Skrevet 15. august 2008 en det er streng tatt opp til deg hva du vil bruke av krafter til å spekulere over hvem han er. Hvis du er så nysgjerrig på hvem han "EGENTLIG" er, hvorfor ikke da sende ham en pm. presenter deg for ham så kanskje han viser deg hvem han er. kanskje du sett g slett ville bli overassket. Du sier at du ikke lar deg imponere av ordbruken hans, Vel jeg trur ikke akkurat at det er poenget hans heller. Så du trur ikke at noen som er aleina med ansvaret for 4 barn kan ha en god jobb og mange venner??
!!!! Skrevet 15. august 2008 #25 Skrevet 15. august 2008 Ingen av mine mange personligheter eller nick har noen gang hatt problemer eller fått spydige bemerkninger av Doktoren. Syntes forresten han kommer med mye som er bra også. Som jenta som gikk opp og ned i trappene. Svømming utenfor huset sitt ol. Er riktig fint tilskudd her inne spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå