Gå til innhold

Hva slags jobber har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i utgangspunktet mest på kontor, men arbeidsoppgavene mine er veldig varierte - enkelte er tunge og tildels svært belastende for kroppen og kan føre til risiko for slag/spark etc. Disse tingene har jeg selvsagt kuttet ut, så nå er det mest kontorarbeid og møtevirksomhet, og det går kjempefint. 30+1 i dag, og om det ikke skjer noe dramatisk og uforutsett med kroppen framover, regner jeg med å fortsette å jobbe 100% fram til permisjonen begynner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som fysioterapeut 100%, delt på klinikk og på skole for funksjonshemmede.

Har jobbet hele tiden, men hatt fri fra skolen i skoleferien. Har nå to uker igjen til termin.

Skrevet

Er i uke 34 nå og jobber fullt ++

Har kuttet litt ned på den verste reisevirksomheten, så skal ingen steder som er så langt unna at jeg må fly, men har en kombinasjon av kontorarbeid -og reising nå. Driver opplæring på to stykker (inkl. planlegging av deres arbeidssesong denne høsten) så har MYE å gjøre. Er passe kaos og mange lange dager. Begynner å glede meg veldig til permisjon om 3 uker for dette er skikkelig stress selv om jeg trives godt i jobben min altså! Sover nesten ikke om natta (må på do, har kramper i bena og kjempe mageknip), så kjenner at kroppen snart kan trenge å få roe ned tempoet litt.

Skrevet

Sykepleier på sykehus, men nå er vikariatet over og jeg er fri som fuglen :)

Skrevet

Sykepleier. Jobber kun natt og har vært sykemeldt siden januar. Vanskelig å tilrettelegge akkurat den typen jobb jeg har og hatt et psykososialt vanskelig miljø på jobben som har gjort det vanskelig å komme i jobb igjen ettersom kvalmen o.l. ble avtakende. Trenger å være 100 % tilstede og psykisk og fysisk sterk i den jobben jeg har. Ingen mulighet for kortere vakter o.l. har gjort det vanskelig.

Skrevet

Jeg driver 2 bokhandlere, har jobbet 100% helt ut til permisjonen nå,

sett bort i fra 4 dager som 60% sykemeldt pga ryggen låste seg.

Har vært frisk og fin hele tiden, så det har godt over all forventning.

Men nå er jeg hjemme på ruging, 2 1/2 uke til termin :o)

Skrevet

sykepleier på barneavdeling

ble 50% sykmeldt i mai og 100% fra midten av juni. har 15 dager til termin:)

Skrevet

Jeg er laborant. Forsvant rett ut i svangerskapspermisjon i uke 9 ca. Dette pga fosterskadelige stoffer, røntgen apparat og andre artige maskiner på jobb. Har gått hjemme hele sv. skapet og GURI det er kjedelig! Særlig nå mot slutten. Glemmer hele tiden at jeg er stor som ett hus, forsøker å smyge meg rundt hjørner, løfte som før, uten hell. Termin 19 sept.

Skrevet

Regi. Så jeg sitter mye og later som jeg ikke har tegn på bekkenløsning i det hele tatt. Helt urealistisk for meg å skulle sykemelde meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...