Gå til innhold

opp mange kilo/mage??


Gjest

Anbefalte innlegg

19+6 og vært på kontroll i dag. jeg har gått opp 1,2 kg. fikk mage i løpet av 4 dager forrige uke. helt utrolig rart. så jeg måtte ut å kjøpe mammabukser i helgen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått opp nesten 1 kg. Magen er vel større enn gjennomsnittet. Kjenner ikke direkte spark, men jeg kjennner at det er noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å lese om andre som er ca like langt : ) Jeg har gått opp åtte kg!!!(er 21 uker på vei i morgen) Det synes nesten ikke at jeg har gått opp, og magen er ikke så veldig stor heller.. Men man ser det jo! Så ikke vet jeg hvor de åtte kiloene er :P

Er jo veldig individuelt dette, siden fostrene ligger forskjellig.. På ultralyden fikk jeg vite at hun (!!! :D ) lå veldig dypt.. Men etter et par uker ville det nok synes mer!! Er en spennende tid dette : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på mæ ca 5 kg å har skikkelig høy,rund å stor mage men så er det mitt 3 svangerskap, har hatt mage i ett par mnd alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 19+3, har gått ned 1kg, men har fått ganske stor mage.. har kjent spark i ca 2uker, daglig den siste uka, men ikke utenpå enda. venter spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvveis og har gått opp 3 kg. Har fått en gravidmage som alle kan se. *stolt*

Nyter de deilige "puffene" fra jenta mi der inne, men far venter utålmodig på å kjenne sparkene utenpå:) Kjennes ut som leamus ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned 8 kilo! Men den lille magen som har kommet strutter som bare det alikevell:) Veit ikke helt om jeg kjenner noe inni der eller ikke, jenta er vel redd for å skade mamman sin får vi satse på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+2 på vei og har gått opp 4-6 kg! Har en bred jentemage, men som også står ut! Så jeg hadde kun en bukse jeg fikk på meg, til jeg fikk shoppet noen mammabukser i går da... Savner å kjenne mere liv! Kjenner noe nå og da, men synes det er vanskelig å vurdere om det er liv jeg kjenner... Morkaken ligger foran mot magen, så det kan være derfor! Eller kanskje det er fordi jeg har fått på meg noen ekstra feriekilo, som demper sparkene?!

Ønsker alle lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 uker og opp 6,5 kg. Prøver å passe på hva jeg spiser og drikker, men plutselig begynte kg å komme snikende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+5 og 4 kg.

Synes jeg har stor mage, men at den er ikke så definert, så behøver ikke se gravid ut. Følger fettlageret med argusblikk! Foreløpig litt mer enn normalt, men er veldig innstilt på å begrense det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 uker imorgen, og har lagt på meg 2-3 kilo de siste ukene. Ganske tydelig gravidmage, men er jo nummer 2, så da kommer den jo fortere. Fikk ikke mage før rundt uke 25 med første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. jeg har gått opp 12 kg.. har i 5 mnd vært kvalm og har ikke klart å bevege meg noe særlig.. Nå er jeg friskere, har fått fin mage og er klar for å trene/spise sunt igjen :o) Håper å gå ned litt før han vokser ytterligere.. Er ikke bra å bli så stor, så tidlig heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har bare gått opp 2-3 kilo jeg også (er 18 uker på vei), men var på ultralyd og alt er bare bra. Jenta mi sparker og danser inni magen min. Ikke bekymre deg, det er forskjellig for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som er på - ? 22 uker nå, og minus 5 kg :( Er fremdeles mye kvalm, og har gått ned 2kg siden siste sykehusbesøk i uke 11... Er fryktelig bekymra, men tulla i magen vokser fint og er frisk og rask! Får masse spark daglig, herlig å få bekreftelse på at hun trives der inne :) Har stoooor og fin mage da, har vistes leeeenge nå! Guttemage da, spiss og "midt forran", men to ul sier jente, så får satse på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 uker ++ og har gått ned ca 5 kg, har ennå ikke begynt å gå opp, men har heller ikke fått noe særlig mage ennå.. Var på kontroll i dag og veide nesten akkurat det samme som for 4 uker siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e i dag 21 + 2, å æ har væl kanskje gått opp 2 kilo :) magen min har bynt å synes litt nu ja, klare ikke få igjen øverste knappen på jeansen nei ;) Æ har kjent liv siden uke 16 :D å den lille krabaen inne e så hyper av å til at det synes ut på magen, å far klare å kjenne sparkene <3 hærlig ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 2 kilo :) Er snart 23 uker på vei ( i neste uke), magen synes, men er noe liten så jeg og samboer tror det blir ei lita jente! Klærne, isæær jobbuniformen strammer noe kolosalt og dongeribuksene mine er for små.. så her går d i stretch og joggebukser :D Kjenner også liv nå hver dag, især på kveldene og når jeg sitter og ligger i ro. Lå på sofaen idag å så på magen, og da kunne jeg faktisk se et lite spark på utsiden av magen. Er helt enig med dere, det kjennes litt ut som leamus! Men koseli da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...