Gå til innhold

opp mange kilo/mage??


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det mange som har gått opp mange kilo ennå??

 

Og har magen blitt stor??

 

Jeg har gått opp 2 kilo så langt (18 uker på vei), men magen er fortsatt veldig liten. Er kun jeg som ser at magen har vokst(pittelittegranne). Ingen andre ser det.

Er så redd for at noe er galt, men tror jeg kjente noen spark i går. Kjentes ut som leamus/bobler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke gått opp noe i det hele tatt. magen er litt større og kjenner ikke så veldig masse. tror jeg kjenner han av og til men vet ikke og det bare er luft :) hørte hjerte hos legen i går så jeg vet at alt er vel. skal på ultralyd i morgen også.

hvordan var det med moren din? moren min var ganske liten under hele svangerskapet. enkelte har lettere for å legge på seg også. tror ikke det er så mye å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 + 2 uker, og har gått opp ca 3kg og magen begynner å synes nå. Kjente for første gang spark på utsiden av magen i går, men har kjent liv i ca 2+ uker.Det blir mer og mer klart hva det er for hve uke som går. Hvis dette er din første, kan det fort ta opp til 6 mnd før magen kommer skikkelig. Husker jeg ventet veldig på magen med min første. Den kommer, vær du sikker J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk ned et par kg i begynnelsen pga kvalmen, men nå har jeg gått de opp igjen + 2 kg ca. Har merka i den siste uka nå at magen har blitt mye større. Plutselig var alle olabuksene for trange for meg. Det kom rimelig kjapt! Ser jeg blir større og mer oppblåst utover dagen da, stor forskjell fra morgen til kveld. Så det er tydelig at det er litt diverse andre ting enn bare babyen som er der, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+0 og har gått opp 2-3 kg. Magen har blitt såpass stor at jeg snart må kjøpe nye topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+5 og gått opp 2 kg, fått en del mage, men den er ikke stor om morgenen! Kjenner livmoren godt, og har kjent spark i halvannen uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble lagd en tråd om dette, lurte på dette jeg også!

Jeg er 17+1 og har ikke fått noe mer enn en bitte liten antydning til kul. Og den er det kun jeg og kjæresten som ser. Kulen har utviklet seg i løpet av de 3-4 siste dagene, så regner med at det skjer mye framover nå de neste ukene. Har ikke lagt på meg noe. Dette er første graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det ble tatt opp...synes det er veldig vanskelig å vite hva som er "normalt" med tanke på at dette er første gang....ser at det er stor forskjell på bekjente og slikt...jeg er nå 20 uker på vei, har gått opp en 3kg og fått nok mage til at jeg har lagt vekk en del bukser og topper som er for små:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+3 idag.. Magen er stor og bæres høyt, nesten alle buksene mine er for små.. Har også kjent spark i 3-4 uker, utenpå magen i 1 uke ca..

Men har fortsatt ikke gått opp noe, er -3 kg i forhold til normalvekta jeg var før jeg ble gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp en kilo, men gikk ned igjen pga kvalme. så gikk jeg opp igjen, og har til nå lagt på meg ca 3 kilo. er i min 19. uke, og har veldig stor mage...mange spørsmål om tvillinger, men symfysemål var akkurat etter kurven, så bærer nok bare babyen langt ut=) kjenner spark godt, og har kjent liv siden ca uke 15...HERLIG! dette er mitt første svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så fint at dette blir tatt opp - siden dette er min første graviditet har jeg lurt litt på dette selv:)

 

Jeg synes magen har kommet fort. Er nå 17+2, og alle jeansene mine har vært for trange i noen uker. Nå begynner flere gensere å nå midt på magen, så de blir pakket bort fra klesskapet den ene etter den andre.. Har bestilt flere mammaklær idag faktisk;)

 

Jeg har lagt på meg ca 3 kg, og tror jeg har kjent liv i 1-2 uker nå.

Spennende tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 uker her. Opp 5 kilo sålangt. Synes det er mye, men stresser ikke med det. Nå er ferien over, så håper det hjelper på at oppgangen går litt saktere enn hva den har gjort i det siste. Og ja, nå begynner jeg å få mage! synes den blir større for hver dag:) jeg er stolt av den jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 20 uke. Vet ikke hvor mye jeg har gått opp, og om jeg har gått opp. Har faktisk ikke badevekt hjemme... Men trok ikke jeg har gått opp noe særli. Har fått en god kul på magen nå ja :-) Ble gla da jeg så at det var flere som var stolt over magen sin. For d er jeg og. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+6 i dag, og har gått opp 2 kg. (Er min første) Har kjent liv og bevegelse i ca 14 dager nå. For ca en uke siden kjente jeg 4 dult/spark. Herlig! Og nå kjenner jeg liv stort sett hver kveld når jeg har lagt meg. Masse "bobler og laemus-følelse"!! Magen har liksom poppet ordentlig ut for ca en ukes tid siden og nå skjer forandringene fort merker jeg. Lykke til alle sammen! Og nyt graviditeten og magen som kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 uker, har lagt på meg ca. 7kg... Brrrrr... Men, er halvveis da;-)

Har fått en skikkelig sprett-ut-mage, typisk guttemage sier mange, og sant nok vi venter en liten gutt... Har kjent liv siden uke 15, kjente d godt utenpå magen i uke 17.. Nå kjenner jeg aktivitet hele tiden, skikkelig livlig der inne:-) Blir trangt med vanlige bukser nå ja, så har tatt fram en del fra tidligere svangerskap..

Dette er nr. 3, og noe heeeelt annet enn med de to andre, selv om d kunn er 4 år fra eldste til denne blir født...

Herlig å få mage tidligere!!!!

 

Lykke til jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 19+5, har gått opp tre kilo og det er først den siste uken at magen har begynt og komme. Noen mager syns tidligere enn andre mager... Tror det har litt med hvordan kroppsbygning man har, om man er tynn eller kraftig, høy eller lav men alle er forskjellige. Veldig koselig når magen begynner å synes hvertfall : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18+2 og gått opp 6,5 kg... Kom fort de kiloene gitt, men får håpe jeg er en av de som legger på meg jevnt gjennom svangerskapet og ikke masse på slutten, hvis ikke ser dette skremmende ut! hehe ;0)

Magen begynner å synes godt, så ingen tvil lenger om at jeg er gravid iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...