Gå til innhold

Sug lut forpester andres innlegg her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

*************************'SVARTE************************

Klarte selvfølgelig å sette plommen i halsen her når slike små rappkjefta oppsnasig og rett og slett freidig i kjeften som du klarer å lire fra deg her...........=)

At du har småspirer hengende rundt loffen din og ikke skikkelige kvinner har vel kanskje noe med måten du vifter med loffen din på. Den stilen du kjører her gikk ut på dato i 2002.......*flire*=)

JEG HATER KORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mange ganger må jeg si det?? jeg driver ikke med småspirer! Slutt å tråkk på hjertet mitt! Hvordan vil du jeg skal vifte med den da? det her begynner å ligne mobbing, spørs om jeg må klage til modde... *humre* jeg river av meg korset og kaster troen bak meg!!! Hva skal jeg gjøre for å vinne ditt hjerte? bare si det!! NÅÅÅ! HAHA!

Skrevet

At du sitter å vrir om flatbrystet 18 åringer i tankene dine til virkelige kvinner mens du blir nappet i små og umetta loffen din, kommer av at du holder to stk sjokoladeboller(kjøpt på bensinstasjonen) i hendene mens småspira hopper som loppa på deg=)

Du kan syyyyyyyyte og klage til modde så mye du orker, jeg har blitt en personlig maskot for modde og co, så når kaklehønene her har for lite å ta for seg i hverdagen slipper de meg løs=)

Noe sier meg du liker å bli tråkket på.........*humre*, Hjertet mitt er vunnet av villdyret selv her inne og der snakker vi groft ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...