Gå til innhold

Sug lut forpester andres innlegg her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bør få seg et liv og finne seg en hobby

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har savnet henne og lurt på om hun har forlatt oss.

Hurra, Sug lut is back :)!!!

Skrevet

Trur sug lut hadde hatt behov for litt psykriatisk hjelp hun virker ikke

mentalt oppegående

Skrevet

ja din stinker jo ned hele bim

Skrevet

ahaaaaaaaaa... Ser noen prøver å drive med fjerndiagnostisering av Sug Lut:-) Mulig den anonyme slamsefitta bør å hue ut av ræva, da dette høres ut som ekko fra tidligere innlegg:-)

Skrevet

Dere er så slemme her inne alltså, tenk å henge ut en nick på den måten! madde er herved varslet.

Skrevet

Sug Lut er min hemmelige forelskelse ;o))

Skrevet

Fuck sug lut!!!!!!!!!!!!!

Heter deg oginnleggene dine

Skrevet

Skulle stå hater deg og innleggene dine!!!!!!!!!!!!

Gå og legg deg!!!!!!

Råtne i helvete!!! Jævla dritt fitte

Skrevet

At du har for vane å råtne i senga , onanere og rope etter helvete så trenger du ikke disse sug lut på den måten, di ku....=)

Skrevet

merkelig det der gitt, hvordan u dukker opp her samme kveld med begge nickene dine:p

Skrevet

Kvirrevirrevitt! i know you love me anyway... Er fremdeles redd for å kikke ut verandadøra... grøss...

Skrevet

Jasså...............du tar den....frekk og greier=) Terroranonym, eller var det happyface...=)

Skrevet

Sug lut er nok ei barnløs bitter kjerring som må spy ut edel og galler her inne,syns faktisk litt synd på henne jeg Noooooot

Skrevet

jepp, jeg tar den! og en munnfull i tillegg! Hverken terroranonym eller happyface.. men jeg springer fra deg og sprøytene på innerlomma di anytime:)

jeg dropper anonym og kjører nybakt....

Skrevet

Ja, for du virket jo utrolig søt og galleløs.. Og hvem sier "Nooooot" nå for tiden da? Det er jo bare sooooo 2002!

Skrevet

Følte du deg truffet ? stakkar det var jo ikke meningen

GET A LIFE BITCH

Skrevet

Haha............først må jeg si at du ville aldri ha løpt fra meg, og de små fotlengdene du hadde hatt som forsprang hadde hjulpet lite da jeg annser deg som en snublefot med den hårlengden på brystet ditt.....=)

Sprøytene mine springer ingen fra og i allefall ikke en som frivillig går under som *loff* hehe=)

Så jogg i søvne du, for der er det eneste stedet du kommer til å jogge fra meg.....i drømmene dine=)

Skrevet

Du er så frekk i språkbruken her at jeg nesten blir litt horny... ikke undervurder meg fordi jeg er en loff... man blir faktisk mett av loff om man spiser rikelige mengder av det:p

Om du fortsetter i denne duren, vanker det snart kjærlighetsdikt til deg! og du? til tross for sprøyteskrekken min, gleder jeg meg vilt til du kommer og planter ei nål godt inn i den krøllete skinka mi:) hehe..

you are in my dreams...

Skrevet

JEG FREKK................hva prøver du å anntyde her, snurp inn den frekke loffkjeften din du.....=) Jeg prøver faktisk å være hyggelig her............OG loff.......loff er for småspirer som ikke takler grovere ting, selv så sverger jeg til grovt så klart og nyter det så klart=)

Ang metthetsfølelsen av loff er så oppskrytt og de som sier noe annet juger, så at du har småspirer som napper i loffen din og de klapper seg på magen og gir tegn til metthet av deg.................*flire* ....ja du kan jo tenke deg selv =)

Ussssssj...........må jo bare si at krøllete skinka høres faktisk ganske så skummelt ut, litt skremmende.......=)

Litt glefsete ut faktisk=)

Skrevet

Så da regner jeg med at en aldri så liten date er utelukket?:) Du sårer meg når du skriver at småspirene napper i loffen min... min loff er spart til laaaange deilige frokoster med skikkelige kvinns som deg.. har du ikke lagt merke til korset rundt halsen min? Jeg sparer meg til den rett.. og jeg hadde håpt det var deg=) haha!

Skrevet

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)

Slit det med helsa!

Jordmor Siri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...