Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #26 Skrevet 14. august 2008 Line? Er det ikke Malin hun heter, da?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #28 Skrevet 14. august 2008 Hun har visst vært inne på mammanett og diktet opp noen historier også... Kommer fra samme bygd som henne, og hører så mye rart. Men, man skal ikke tro alt man hører, og jeg holder meg egentlig nøytral til hele greia. Men, hvis hun har drevet og løyet om at hun har mistet barn, da har hun gått litt for langt.. Men, hvordan kjan dere vite at den historia ikke var sann?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #29 Skrevet 14. august 2008 det vet vi alle fordi: #1: de som kjente a, både før BIM og under BIM begynt å advare oss andre fra gruppa mot henne, for vi ble jo så lei oss på hennes vegne. de gikk ut å sa alt var løgn osv. #2 hun ble avsløt og innrømte all løgn selv, innrømte det etter trusler om at det skulle bli avslørt for typen hennes alt hun hadde funnet på. Og det syns folk det står respekt av! hehe.... må true henne med å fortelle ALLE hun kjenner i real-life om hun ikke innrømmer til jentene hun har snytt her det. det kaller jeg siste utvei, og har ingenting med å vær flink eller med respekt å gjøre. hun ble satt til veggs og hadde ikke noe valg.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #30 Skrevet 14. august 2008 Uff, så trist...:/ Ja, går en del historier her også, i byen altså. Men det skal ikke jeg legge ut her... håper bare ikke hun fortsetter med dette. er jo en syk måte å søke oppmerksomhet på...
Cat.68 Skrevet 14. august 2008 #31 Skrevet 14. august 2008 Nei virkelig ikke!!! Ærligtalt, trur neppe jeg går under kategorien "Ung mor" når jeg er snart 40, hahahaha. Uansett synes jeg dere graver og,graver og graver.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #32 Skrevet 14. august 2008 Er det noen som vet hvem hun er av de jentene i unge mødre? Jeg må innrømme jeg ble nyskjerrig....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #33 Skrevet 14. august 2008 Trønder, blond, litt rund, var en episode hvor sønnen hennes ble døpt
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #34 Skrevet 14. august 2008 Ok da vet jeg hvem hun er. Hadde ikke trodd det om henne. Men skinnet kan bedra. Syns hun virket som en veldig oppegående jente jeg.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #36 Skrevet 14. august 2008 Lurer på om hun er her inne og leser... for selv om det er veldig ille det hun har gjort, får jeg litt vondt av henne også. Det kan jo være hun har lært godt av alt som skjedde her inne, og da hadde det vært synd om hun leste alt dette om seg selv - igjen!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #37 Skrevet 14. august 2008 Denne tråden, som mange andre, viser hvor ondskapsfulle menneskene er. Null sjanse til å tilgi og legge ting bak seg. Håper dere lærer barna deres at det er lov å gjøre feil avogtil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå